11. Legolas

561 22 3
                                    

Legolas, fanok, itt örülhettek!!!
Innen a Gyűrűk Ura végig kíséri a könyvet!
MINDEN JOG AZ ÍRÓÉ!!!

-Ezazz!-mondta Ariadneé Solnak.
-Szupcsi voltál csajszi!- dicsérte a jeges lányt.
Ám ekkor hirtelen egy olyan személy jött... Aki.... Elrabolta Ariadneé szívét.
Már hirtelen n is foglalkozott Bencével... Mert megjött ő...
-Zöldlomb Legolas!-kiáltotta a nő, mire egy elképesztően helyes pasi állt meg.

Szőke, néhol befont haja selymesen omlott vállára, gyönyörű kék szeme elképesztően csillogott.
-Sziasztok-köszönt, mire a lányok már eleve olvadozni kezdtek.-Zöldlomb Legolas vagyok, apám, Thranduil, az Erdei Királyság ura. ....

Legolas szemszöge:

Amint befejeztem a szánalmas beszédmet, azt vártam, hogy a mellettem álló nő végre kezdjen valamit magával. Eközben a lányokat vettem sorra. Volt ott pink hajú, fehér szemű, de még sellő alakban elő lény is. Egyen viszont megakadt a szemem.
Egy gyönyörű lány ült az első sorban a barátnőjével. Hosszú, jégkék haja, lágy hullámokban omlott vállára. Szeme, mint a haja, jégkék volt. Gyönyörű....

Ariadneé szemszöge:
Amikor kedves vezetőtanárunk éppen nem csinált semmit, észrevettem, hogy Legolas engem bámul. Belebizseregtem az érzésbe hogy én és ő talán....


Szevasztok Legolasok!!!!
Remélem tetszett az új rész, ha igen jöhet a vote!!! Imádlak titeket!!
Xoxo
Mesy

Ahol az angyalok se járnak (Gyűrűk Ura ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora