Eu:Da,Alan am inteles!
Alan:Sa stai departe de el! Stii ca nu imi place de el.
Eu:Stiu! Dar ce crezi? Mergem sa ii intampinam! Nu pot sa stau la 60 de metrii!
Alan:Bine!bDu-te...
Eu:te iubesc!
Alan:Si eu! Pa!
Eu:Pa!
Alan:Si daca incearca cumva-
Am inchis inainte sa aud si ultimul sfat. Oh... Am mers cu Sam, Erik, Care si cativa fosti colegi spre aeroport sa ii intampinam pe cei doi... Usile s-au deschis si iesea multa lume. Noi il cautam cu privirea. L-am vazut in sfarsit langa o fata cu parul castaniu. Era foarte frumoasa! Si ce-i drept,le statea bine impreuna... Ei s-au apropiat de noi si am atasat fetei mele un zambet fals. Louis ne-a imbratisat pe fiecare. Nu as fi vrut sa ii mai dau drumul! Mi-a lipsit atat de mult! Doi ani...doi ani... Imbratisarile lui erau mult mai bune fata de cum imi aminteam. Si cand credeam ca am trecut peste... Dupa asta, Louis a inceput sa faca prezentarile.
Louis:Ea e iubita mea, Ally!Ally, ei sunt Adam , Drew si Kyle,colegii de la fotbal. El e Erik, fratele meu, si Care, iubita lui! Iar ea e Brittney...
Eu:Fosta colega de liceu!
Louis:Da...iar el e Sam! El si Britt au o trupa impreuna!
Ally:Ma bucur sa va cunosc!
Kyle:Si noi!
Adam:Am auzit multe despre tine!
Ally:Serios?
Louis:Vinovat!
Erik:Va e foame? Haideti sa mancam!
Louis:Da, la localul ala la carr mancam in week-end e aproape!
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Short StoryCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...