Avionul tocmai ce aterizase. Am coborat si mi-am luat bagajele, uitandu-ma dupa Louis. Nu il vedeam nicaieri, dar am dat de niste fețe cunoscute. Erau colegii lui. Cand acestia m-au gasit mi-au facut semn sa ma apropii de ei. Am mers pe directia lor. Totusi, Louis nu era nicaueri.
Liam:Buna! In sfarsit ne intalnim!
Eu:Buna! Brittney, dar deja ne cunoastem.
Zayn:Dar im mod oficial, eu sunt Zayn, el e Liam, Niall si Harry.
Eu:Ma bucur sa va vad! Am...unde e Louis?
Niall:Vine imediat.
Zayn:Lasa-ma sa te ajut cu bagajele.
Eu:Mersi!
Zayn a luat valiza de la mine, dupa care l-am vazut pe Louis venind grabit spre mine cu un buchet de flori in mana. Imediat ce a ajuns langa mine m-a luat in brate si m-a ridicat, picioarele mele desprinzandu-se de pe sol. Mi-am pus mainile in jurul gatului sau. Mi-a fost atat de dor de el! In sfarsit o sa fim impreuna pentru totdeauna! M-a last jos si s-a desprins cu o mana de mine,una tinand-o in jutul umerilor mei,tragandu-ma spre pieptul sau. Mi-a intins buchetul de flori care sincer nu conta. Tot ce era important era ca suntem impreuna!
Louis:Te iubesc!
Vocea lui parea a fi ragusita, mai tare ca in acea seara in care am vorbit la telefon.
Eu:Si eu! Esti ragusit?
Louis:De la emotii, iubito!
Am zambit. Ce imi place cand ma striga asa!
Am mers acasa la Louis si am adormit amandoi. Avionul ajunsese seara, iar eu eram obosita de la drum.
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Short StoryCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...