XXXIV

103 8 0
                                    

Stateam pe scaunul ala nenorocit de o ora care parea ca nu mai are sfarsit! Plangeam in liniste alaturi de mama lui. Simteam toate privirile celorlalti asupra mea. Stiam ca si ei sufera, dar ma priveau intr-un fel...cu mila... Nu voiam mila lor. Voiam doar ca el sa fie bine. De ce cand in sfarsit eram impreuna a trebui sa ne despartim?

O asistenta a iesit din salonul in care statea inchisa cu el de o oara.

Asistenta:Puteti intra.

Eu:C-cum s-se sim-mte?...

Asistenta:Momentan se odihneste. Ati avut noroc, putea fi mort de mult. Dar starea lui e stabila. Nu aveti de ce sa va faceti griji. Se va trezi in curand.

Mama lui:Multumim! Dar ce s-a intamplat?

Asistenta:Din cauza oboselii acumulate si a unor probleme respiratorii nu a mai putut respira in timpul somnului. Dar e bine ca a fost depistat rapid.

Mama lui:Multumim!

Am intrat repede in camera si l-am vazut stand intins in pat, conectat la niste aparate care ii masurau pulsul. Am ramas blocata cateva secunde. Mama lui s-a dus langa el, iar eu m-am refugiat intr-un colt. Nu il pot privi asa... Nu pot!

Eu:Louis...te r-rog...

Chair daca stiam ca o sa se trezeasca, plangeam la fel de tare. Ma simteam vinovata. Nu trebuia sa il las sa faca asta! I-am spus ca va fi obosit! E si vina mea. Dar problemele respiratori...alea sunt probabil de la tigarile pe care le-a fumat tot din cauza oboselii, ca sa treaca timpul. Agh!cE vina mea!

Eu:Iubitule...

Nu pot s ail vad asa! Nu pot! Imi vine sa imi smulg parul din cap! Nu pot! As sta eu toata viata in locul lui, dar nu vreau sa il vad asa! Nu pot, dar m-as ura daca as pleca. Nu pot nici sa il las aici, cand are nevoie de cineva langa el. Ma simt datoare sa fac asta. Sunt iubita lui.  Si el e iubitul meu. Vreau sa fie bine. Nu sa stea asa, intins intr-un pat de spital, eu plangand si asteptand sa se trezeasca.

Sam a venit langa mine si si-a pus mana pe umarul meu.

Sam:Britt... Esti bine?

Am dat negativ din cap, continuand sa plang.

Sam:Haide, nu vrei sa il vezi?

Eu:...N-nu pot...

Sam:Haide! O sa se bucure sa te vada cand o sa se trezeasca!

Eu:O sa vin atunci...

Sam:Bine...

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum