XXXV

109 8 1
                                    

Erik:Brittney, haide!

Eu:Nu! am spus ca nu vin! Nu il las aici!

Sam:Haide,o sa te intorci. Doar vino sa mananci ceva.

Eu:Nu vreau! Ti-am spus de o suta de ori! Intelege ca nu plec!

Telefonul meu a inceput sa sune. Era Liam. Am raspuns, amintindu-mi ca ei nu stiu nimic despre starea prietenului lor.

Eu:Alo?

Liam:Buna, Britt! Ce mai faci?

Eu:Sincer,nu stiu... S-a intamplat ceva?

Liam:Voiam sa te intreb ce face Tommo. Nu raspunde la telefon de ceva timp.

Eu:Liam...Louis... E la spital. I s-a oprit respiratia in timpul somnului de la oboseala si de la toate tigarile alea..

Liam:Poftim?! Ce face? E bine? Luam un avion pana acolo.

Eu:Nu,staiti linistiti, e bine. Doctorii au spus ca nu se afla in niciun pericol. Doar trebuie sa se trezeasca.

Liam:I-am spus ca va fi obositor,dar e foarte incapatanat.

Eu:Stiu...Dar te anut cu orice.

Liam:Da. Suna-ma cand se trezeste.

Eu:Ok...

Liam:Pai sa fi tare! Ne bazam pe tine!

Eu:Mersi! Pa...

Mama lui:Britt, raman eu aici! Mergi!Te sun daca se trezeste.

Eu:Nu, mergeti dumneavoastra! Mie chiar nu imi e foame.

Mama lui:Multumec, dar eu am mancat si tu nu.

Eu:Nu am nevoie, multumesc!

Erik:Nu iti faci bine asa. Si nici lui. O sa se supere cand o sa afle.

Eu:Pai eu l-am suparat. Din cauza mea e asa. Nu il pot lasa. Incerc sa va spun asta de dimineata.

Mama lui:Copii! Cred ca se trezeste!

M-am apropiat de pat si m-am uitat la el. Pleoapele i se miscau incet.

Eu:Louis....Iubitule, ma auzi?

Acesta si-a dechis usor ochii, privind intai pentru cateva secunde tavanul. Apoi si-a miscat greoi capul si ne-a privit pe toti. Inima parca a inceput sa imi bata iar.

Eu:Iubitule!

M-am aplecat peste el si l-am imbratista. Ma bucur ca s-a trezit! O sa am grija sa nu se mai intample asta! Niciodata! M-am ridicat si l-am privit,asteptand ceva de la el.

Eu: Iubire...spune ceva.

Louis:Ce naiba?...

Am chicotit toti. Eram fericita ca e bine, dar totusi plangeam. De fericire.

Care:Data viitoare sa asculti cand iti spunem ca vei fi obosit.

Mama li:Da,trebuie sa te odihnesti si sa nu mai fumezi asa mult! A gasit pachetul gol la tine in buzunat.

Eu:Dar l-ai luat inainte de concert... Louis! E prea mult!

Am vazut ca acesta isi muta privirea pe pereti. M-am apropiat si l-am imbratista iar. Nu vreau sa se simta prost.

Eu: Lasa, e bine ca esti in regula. Dar te rog sa ai grija de tine!

Acesta si-a pus si el una dindre maini pe spatele meu, imbratisandu-ma slab.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum