Louis P.O.V.:
M-am trezit dupa o perioada lunga de odihna dupa operatie. Britt mi-a trimis mesaje si a spus ca nu are voie sa intre in salon. Doar personalul are voie pe sectia asta. Nu stiu, nu inteleg. Nici baietii nu pot intra, asa ca singurii care intra sunt asistentele sau doctorii.
Azi e ultima zi in spital, iar doctorul m-a intrebat daca vreau sa cunosc persoana donatoare. Am acceptat bucuros. Pana la urma, persoana asta mi-a salvat cariera si cred ca si viata. Am numarat incet orele pana la 14, cand era "intalnirea". Usa s-a deschis, pe ea intrand prima data doctorul, iar in spatele lui... Britt. A lasat-o sa intre?Dar unde e donatorul? Nu intelegeti gresit, ma bucur sa o vad!
Doctorul: Domnule Tomlinson, ea e donatoarea.
Am ramas total blocat. Nu m-am gandit ca ea a facut asta. Credeam ca e plecata. Mi-am dus mana la gat, realizand ca o parte din ea e acum in mine. Lacrimile pur si simplu mi-au ajuns in ochi si le vedeam si pe ale ei de la departare. Mi-am deschis bratele, iar ea a sarit intre ele, urmand o imbratisare foarte stransa. Nu pot sa cred ca a facut asta! Am rugat-o foarte, foarte mult sa nu o faca! O sa ma simt cel mai vinovat daca o sa o doare cat de putin. Dar ii sunt recunoscator pentru tot! Fara ea, cariera mea era incheiata! Dar nu pot sa cred ca a ei e terminata, fara ca macar sa inceapa.
Toate astea ma fac sa o iubesc din ce in ce mai mult. Fiecare secunda in care m-a sustinut si a avut grija de mine... faptul ca a facut lucrul asta pe ascuns, mintindu-ma dupa ce am rugat-o sa nu o faca...doar pentru ca ma iubeste! Ea e singura pe care o vreau in viata mea! M-am indragostit de ea dupa ce am auzit-o, iar acum nu o sa o mai fac vreodata. Viata alaturi de mama ei nu a fost usoara, dar a fost puternica. Mai ales dupa ce si-a pierdut tata. L-a avut pe Alan, care a sustinut-o si i-a ales hainele. O iubesc! Ea e Cenusareasa mea!
Sfârșit!
--------
Si asa s-a sfarsit si al doilea volum! Sper ca v-a placut! Daca aveti intrebari despre povestea celor doi, lasati in comentarii! :* :* :*
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Short StoryCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...