XX

115 8 4
                                    

Dimineata. Weekend. Eu. Pat. Somn. Imbratisarea calduroasa a lui Louis. Ce poate fi mai frumos? Poate as fi aflat daca mai dormeam. Am fost trezita si speriata cand usa camerei s-a deschis brusc si cineva a intrat nervos in camera. Eu si Louis ne-am ridicat in sezut, speriati.

Alan:Unde mama nai-...

Acesta s-a oprit mirat cand l-a vazut pe Louis langa mine. Oops...s-ar putea sa nu ii fi spus ca noi ne-am impacat, fiindca el nu prea il mai place. Dar totusi, ce face Alan aici?! Ar fi trebuit sa vina tocmai pe 31. Nu e 31. Ce face aici?

Alan:Buna... Ce faceti voi? Impreuna. Aici.

Eu:Cred ca cea mai buna intrebare ar fi ce faci tu aici?! Trebuia sa vii pe 31!

Alan:Nu, cap de ponei adorabil ce esti!Pe 13! 13! 13! 13! Dar tu nu ai mai venit sa ma iei de la earoport si am asteptat o ora! Te-am sunat, dar aveai telefonul inchis, asa ca l-am sunat pe Sam sa vina sa ma ia.

Eu:Am...Louis, aseara mi-ai pus telefonul la incarcat sau ai uitat?

Louis:Oops...

Alan:Dar nu schimba subiectul! Ce face el aici?! Langa tine! Imbratisandu-te!

Eu:Alan...

Louis:Eu si Britt ne-am impacat.

Acesta parea chiar mirat si ranit.

Alan:O sa vreau sa discut cu amandoi putin...daca se poate...

Eu:Sigur!

El a mers spre bucatarie, iar eu si Louis am mai ramas doua minute in camera sa vorbim.

Eu:Of, nu i-am spus ca suntem impreuna!

Louis:Dar voi nu va spuneati orice?

Eu:Ba da, dar mi-a fost frica. Dupa ce ne-am despartit a fost foarte suparat pe tine. Nu stiam ce va spune!

Louis:Nu e nimic! Rezolvam noi, bine?

Eu:Bine...

Ne-am ridicat din pat si am mers in bucatarie, unde Alan statea la masa,  asteptandu-ne, iar Sam pregatea cafea. Ne-am asezat si noi langa varul meu, asteptand ca el sa inceapa.

Alan:Si...de cand sunteti impreuna?

Eu:De o saptamana.

Alan:Si de ce nu mi-ai spus?

Eu:Pentru ca... Stiam ca nu il placi pe Louis si nu stiam cum sa iti spun... Imi pare rau!

Louis:Simt ca e datoria mea sa vorbesc cu tine, atata timp cat problema e la mine. Stiu ca am gresit,  dar vreau sa repar asta. Si atat timp cat ea e fericita cu asta, cred ca e cel mai important.

Aln:Stiu asta. Si vreau sa fiu sigur ca va fi.

Louis:Te asigur ca fac tot ce pot! Dar cred ca ea e destul de matura incat sa stie daca e fericita si daca vrea sa fie cu mine.

Alan:Da, e... Dar am promis ca ii voi tine loc de tata. Si vreau ce e mai bine pentru ea.

Louis:Si eu. Si daca nu ma lasi sa iti arat nu vei stii niciodata.

Cei doi au dat mana barbateste. Asta inseamna ca e ok?
A fost minunat sa ii aud vorbind asa. Nu pot sa cred ca am norocul ca ei sa tina atat de mult la mine!

Eu:Stiti ca va iubesc foarte mult?

Alan:Da. Si apropo, cred ca ai uitat sa imi urezi un bun venit!

L-am imbratista pe Alan. Nu pot sa spun ca imi era foarte dor, fiindca l-am vazut luna trecuta, dar tot imi lipsea putin.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum