M-am trezit destul de devreme, avand in vedere ca m-am culcat destul de tarziu cu o noapte in urma. Nu filmam azi, deci am ramas in pijamale si am mers in bucatarie, unde Sam a pregatit cafeaua.
Eu:Neatza!
Sam:Neatza!
Am mers la aragaz, de pe care am luat vasul ce continea cafea. Aveam nevoie de un energizant.
Sam:Stai! Intoarce-te!
Eram destul de speriata. Oare a observat acel ceva?...Mi-am luat capetele manecilor in pumni si m-am intors cu fata la el.
Eu:Ce e?...
Sam:Vino mai aproape...
M-am apropiat de el. Ce a vazut? Ce vrea sa faca?
Sam:Ai plans! Imi datorezi 10$!
Mi-am dat ochii peste cap si m-am asezat la masa, turnand cafea intr-o cana.
Sam:Ti-am spus ca nu rezisti nici doua saptamani fara sa plangi dupa el!
Eu:De ce crezi ca am plans dupa el?
Sam:Atunci de ce ai plans?
Eu:Imi...e...dor de Alan. Imi lipseste mult.
Sam:Te rog, de cand stam in chirira asta,il vad pe Alan mai des decat o vad pe mama!
Eu:Da,bine! Bravo, ai ghicit! O sa primesti 10 $.
Sam:Sunt foarte curios ce o sa faci cand vine aici...
Eu:Nu prea o sa ne vedem. Adica, de ce am face-o? El are o iubita. Eu nu mai sunt nimic pentru el. O sa ne intalnim o data sau de doua ori si atat.
Sam:Pai ati cam fost impreuna si el s-a luptat ceva pentru tine. Ati fost colegi ceva ani, tu l-ai trimis la x factor, iar el era topit dupa tine. Crezi ca dupa astea nu insemni nimic?
Eu:Locuim in continente diferite! Nu vom fi niciodata impreuna! Plus ca Alan nu m-ar lasa. Il uraste pe Louis!
Sam:Stiu! Pentru ca eu sunt ala interogat o data pe weekend! Si mereu mentioneaza cat de mult l-a dezamagit Louis!
Eu:Exagereaza...pana la urma e viata lui...nu ar trebui sa si-o iroseasca pe mine...
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
NouvellesCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...