Dupa ce am discutat la cafenea, am continuat si pe drum, in masina.
Louis:Stii...cred ca eu am vorbit cam mult. Dar ce te-a facut sa suferi cel mai mult?
Eu:Nu stiu... Probabil faptul ca ai plecat...
Louis: Atunci trebuia sa imi spui ca nu vrei sa o fac!
Eu:Nu puteam face asta! Ti-ai dorit asta mult!
Masina s-a oprit in fata blocului meu, dar noi continuam sa vorbim.
Louis:Am plecat doar pentru ca tu ai insistat! Nu voiam sa plec!Nu voiam sa ma despart de tine! Dar ai insistat foarte mult!
Eu:Vrei sa spui ca nu iti place ce ai acum?
Louis:Nu! Ii iubesc pe baieti si imi iubesc si fanii extrem de mult! Spun ca singurul lucru pe care il regret enorm e ca te-am parasit...Si ca nu as mai repeta greseala asta..
El mi-a luat brusc fata in palmele lui si m-am apropiat de el. Ne desparteau doar 2 centimetrii. Respiratiile noastre se loveau una de alta. Inima a inceput sa imi bata mai tare, avand emotii.
Are dreptate. Nu pot da vina doar pe el, fiindca stiu ca nu a vrut sa plece asa usor. Il cred. Il cred cand spune ca nu a vrut sa ma raneasca, si cand spune ca Ally nu a insemnat nimic.S-a apropiat usor de buzele mele si m-a sarutat atat de dulce. Nu pot sa cred ca il am iar!Ca e iar langa mine! Si ca in sfarsit suntem la fel de apropiati cum eram inainte.
Dupa ce buzele noastre s-au dezlipit, am ramas la o distanta mica, de cativa centimentrii, dar destula incat sa ne privim in ochi.
Eu:Vrei sa vii cu mine?
Am zambit amandoi, dupa care am avut parte de o imbratisare lunga si calduroasa.
Louis:Mi-ai lipsit foarte mult!
Eu:Si tu mie!
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Storie breviCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...