XXIII

99 8 1
                                    

M-am trezit ametita cand am auzit un ciocanit in usa camerei mele. Imediat am simtit o durere ingrozitoare de cap. Am auzit cu aceasta s-a deschis. Ochii mi s-au intredeschis si l-am vazut pe Sam intrand in camera.

Sam:Britt, haide, o sa intarzii daca mai dormi mult!

Mi-am dat seama ca mi-am anulat alarma mai devreme, dar nu ma puteam ridica din pat. Am scos un mormait lenes.

Sam:Ce e? Stiu, si eu as vrea sa dorm, dar trebuie sa mergem.

Eu:Mîm...

Sam:Esti ok?

EuMnu...

Ma simteam groaznic. Pe langa durerea de cap si oboseala, ma durea foarte tare gatul si simteam ca arde un foc in mine. Mi-am dat patura la o parte. Inca imi era extrem de cald, dar am inceput sa tremur si simteam fiori prin tot corpul.

Sam:Nu arati foarte bine....

Acesta s-a apropiat de mine si mi-a pus mana pe frunte.

Sam:Cred ca ar fi mai bine sa ramai acasa. Eu nu pot sa raman, dar o sa il chem pe Louis, ok?

Eu: mhm...

Dupa cateva minute in care am incercat sa adorm,dar nu am reusit din cauza durerii, Louis l-a dus pe Sam la liceu, fiindca era prea tarziu ca sa ajunga pe jos. Apoi s-a intors la mine.

Louis:Hey...ce faci bolnavioaro?

Nu i-am raspuns,dar am deschis ochii. Statea la marginea patului, la niverul meu. A inceput sa imi mangaie spate.

Louis:Ai mancat?

Am dat negativ din cap.

Louis:Vrei sa mananci ceva?

Si la intrebarea asta am raspuns tot negativ.

Louis:Ce te doare, frumoaso?

M-am strambat, fiindca nu aveam destula energie incat sa ii raspund.

Louis:Te doare capul?...te doare gatul?...

Am dat afirmativ din cap pe rand, dupa fiecare intrebare. Acesta a verificat daca am febra.

Louis:O sa o sun pe mama sa o intreb ce medicamente sa iti iau, bine?

Am tacut,iar el si-a scos telefonul, apeland-o pe mama lui.

Louis:Buna, mama!... Da,vam ajuns. Voiam savte intreb ce pastile spuneai sa iau...da, stiu, uit repede. O doare capul, gatul si are temperatura.... Ok...ok, merg sa le iau. Mersi, te iubesc! Pa!

Acesta revenit la mine, privindu-ma parca cu mila.

Louis:Merg pana la farmacie si ma intorc repede, bine?

Am inchis ochii si m-am adancit mai tare in perna. Acesta mi-a dat un pupic pe cap si a plecat la farmacie.

S-a intors, mi-a dat medicamentele si a insistat sa mananc. Am luta cateva guri "pentru el", dupa care s-a intins si el in pat langa mine, iar eu am adormit.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum