XIV

129 10 93
                                    

Nu am rabdare pana diseara :)))
------------

Am inceput sa spal vasul. Usa bucatariei s-a deschis. M-am uitat speriata si mi-am acoperit inceieturile, manecile bluzei udandu-se. Louis a intrat in bucatarie.

Louis:Scuze,nu am vrut sa te sperii!

Eu:E-e ok...

Louis:Ti-ai udat bluza....

Eu:da...

Louis:Am...ar trebui sa...iti ridici manecile...

Eu:D-da...ar trebui...

Louis:...si de ce nu o faci?

Eu:E mai bine asa! Lasa!

Louis:Ascunzi ceva?

Eu:Nu!

Louis:Nu prea cred...

Acesta s-a apropiat de mine,iar eu deveneam din ce in ce mai panicata. Vedea ca incercam sa imi ascund mainile, asa ca mi-a prins antebratul stang, iar eu am gemut infundat de durere. A ridicat maneca bluzei si a facut ochii mari cand a vazut sutele de taieturi.

Louis:...C-cand ai facut asta?!

Evitam sa i raspund. De ce face asta?Nu ii pasa! Eu nu insemn nimic pentru el!

Louis:Brittney, raspunde!

Tonul lui era destul de ridicat, ceea ce a facut-o pe iubita lui sa vina in bucatarie.

Ally:Louis, ce s-a intamplat?

Louis:Brittney, de cat timp?!

Eu:De cand ai plecat...

Louis:De ce??De ce iti faci asta?!De ce?!

Eu:...

Ally:Louis,calmeaza-te...Ce se intampla?

El nu parea sa o auda. Ma privea foarte insistent si nervos, asteptand un raspuns. Sa mor daca mai inteleg omul asta!

Louis:Brttney,raspunde odata! La naiba!

Eu:Ce sa iti spun?! Ca e prea greu sa suport tot ce se intamplat?! Stii cat de greu e sa tii atat de mult la cineva si sa il ai doar pe el langa tine, iar el sa te paraseasca?! Dar stii ce e si mai greu?!Ca acea persoana sa rupa orice legatura cu tine, sa isi gaseasca pe altcineva si tu sa nu mai insemni nimic pentru acea persoana! Vrei sa auzi toate astea si sa o sa te prefaci ca nu le-ai observat, cum ai facut cu toate lucrurile pe care le-am avut?!

Am inceput sa plang involuntar. Simteam cum ma descarc in fata lui. Avea gura intre dechisa si ochii in lacrimi. Nu se astepta sa auda asta?Atunci ce credea ca o sa ii raspund?

Louis:Imi pare rau...

Acesta m-a tras in bratele sale, parca uitand complet de iubita lui care era langa noi.

Ally:Louis...

Eu:Louis,nu face asta...

El continua sa ma imbratiseze, prefacandu-se ca nu ma aude.

Eu:Louis...nu e in regula...

Louis:Imi pare rau ca te-am lasat asa... Imi pare rau! Din cauza mea sufereai, dar eu am crezut ca va fi mai bine asa.

Ally a iesit din bucatarie, dupa cateva secunde auzindu-se usa de la intrare deschizandu-se si inchizandu-se.

Louis:Imi pare rau-

M-am departat de el, stiind ca oricat de bine m-as simti langa el, nu e corect ceea ce facem.

Eu:Louis, gata!Nu faci bine nimanui spunand lucrurile astea! Du-te la ea! Haide!

Dupa cateva secunde in care m-a privit nesigur, a plecat dupa Ally.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum