XI

109 9 4
                                    

Dupa doua zile de stat in casa am decis sa ies. Era ziua Carolinei si m-a rugat mult sa vin. I-am cumparat o pereche de cercei drept cadou. M-am aranjat putin si am plecat cu Sam.

Am mers la un fel de restaurant, dar care nu era foarte elegant

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am mers la un fel de restaurant, dar care nu era foarte elegant. Un fel de club, dar si restaurant...da. Incaperea era foarte mare,cu mese din lemn si becuri ce atarnau ornamental. In mijlocul camerei era o mica scena, pe care statea si un pian. Am intrat in cladire si am vazut masa la care stateau Care, Erik, Adam, Alex - iubita lui Adam....Louis si Ally. Ne-am apropia de masa si ne-am asezat pe locurile libere. I-am urat sarbatoritei "La multi ani" si am inceput sa vorbim.

Adam:Frate,de cand te-ai intors nu te-am auzit niciodata cantand.

Erik:Bine zis! Suntem prietenii tai!Avem dreptul la o auditie gratis!

Care:Da, poti canta la pianul ala! Mai bine decat sa canti fara muzica.

Louis:Mi-ar placea, doar ca nu stiu sa cant la pian.

Care:Britt stie!

Privirea mi s-a ridicat speriata catre cei doi. De ce imi faci asta, Care?

Eu:N-nu..

Care:Pai nu spuneai tu ca ai invatat pentru facultate?

Eu:Ba da...dar nu cred ca e o idee buna...

Care:De ce nu? Haide, pentru mine?

M-am uitat cateva secunde la ea. Isi doreste asta mult...

Eu:Bine...

Care:Mersi! Merg sa intreb daca putem canta.

Care s-a ridicat de la masa mergand catre unul din oamenii care lucrau aici. Aceasta s-a intors bucuroasa, spunand ca scena e doar a noastra. Ne-am ridicat de pe scaune si am urcat pe scena. Nu vreau sa cant cu el!De ce trebuie?

Eu:Ce vrei sa canti?

Louis:Am...inainte de asta...imi pare rau pentru faza cu trandafirul!Nu trebuia sa reactionez asa!

Eu:In regula...ce cantam?

Louis:Photograph e inca piesa ta preferanta?

Eu:N-nu mai ascult Ed Sheeran...

Louis:Bine....atunci ce iti place sa canti?

Eu:Stii The Chainsmokers? Closer?

Louis:Sigur!

Eu:Ok.

M-am asezat la pian si am inceput sa cant melodia, iar el versurile. Vocea lui e la fel de frumoasa ca inainte!Bine, poate putin mai furmoasa! E un cantaret excelent. Asta m-a facut sa zambesc pe parcursul melodiei. Imi mai ridicam privirea din pian si vedem ca si el imi zambeste. Acelasi zambet  de atunci cand eram apropiati. Poate e doar in capul meu, dar de ce imi da impresia ca inca ii pasa de noi, daca el e cu Ally?

Cand ne-am intors la masa ceilalti ne-au felicitat. Ally nu parea atat de fericita pentru iubitul ei...

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum