XXXIII

98 8 1
                                    

In sfarsit, dupa atat timp, pot spune asta. M-am trezit urmatoarea dimineata langa iubitul meu. El inca dormea. M-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 11. Nu am de gand sa il trezesc, pentru ca e foarte obosit. Doarme ca un bebelus. M-am ridicat incet din pat si am mers in bucatarie sa pregatesc micul dejun. Acolo Sam pregatea ceva, dand din maini, ascultand muzica in casti.

Eu:Sam...

Acesta isi continua dansul ciudat. Am mers langa el si i-am dat castile jos, din care se auzea muzica si de la doi metrii.

Sam:...Neatza...

Eu:Neatza!vMisto muzica! Ce pregatesti?

Sam:Voiam sa vad daca sarea sfaramata seamana cu bicarbonatul. Stii,pentru farse.

Eu...sa nu dai la medicina...sau chimie...

Sam:Deaceea sunt la mate-info!

Eu:Bine, pai hai sa pregatim ceva de mancare. Imi e foame!

Am pregatit un mic dejul pe care l-am pus pe o tava si am mers cu el in camera mea ca sa i-l duc lui Louis.

Am intrat in dormitor si am asezat tava pe jos. M-am pus in genunchi la marginea patului admirandu-l.

Eu:Louis...

I-am dat micile suvite de par dupa ureche, incercand sa il trezesc cat mai frumos. Vedeam ca ii era foarte somn si nu voia in niciun caz sa se trezeasca. Ma uitam atenta la el si am vazut ca pieptul lui nu se misca, asa cum ar trebui.

Eu:Louis....Louis! Termina cu prostiile...

Acesta nu se trezea oricat l-as fi stagit.

Eu:LOUIS! SAM! SAM!!

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum