Era ziua mea si de dimineata am primit un pachet. L-am luat curioasa si l-am deschis. Era o cutie alba cu imprimeu floral. Am deschis-o si am gasit inauntru, deasupra, volumul II al romanului pe care l-am primit anul trecut. Intre coperta si prima pagina aflandu-se un trandafir presat, asemenea celui primt anul trecut. Am pus cartea pe masa, vazand ca in cutie mai era un DVD cu filmul Chaos Theory. Pe fundul cutiei am gasit o mica scrisoare pe care am deschis-o si am citit-o.
"Draga mea iubuta,
La multi ani!Te iubesc mult, mult de tot si vreau sa ma suni imediat ce primesti asta! Nu conteaza ora, suna-ma!"
Am zambit si am luat telefonul in mana. Sa il sun?La ei e deja ora 0:00. Dar stiu ca se supara daca nu il sun. L-am apelat pe skype. In loc sa il vad pe Louis, i-am vazut pe cei patru colegi ai sai,vimbracati in camasa si costum. Niall tinea telefonol incat sa ii vad pe toti.
Niall:Buna ziuq,domnisoara Parker!
Eu:Buna, baieti!Ce faceti?
Niall:Asteptam apelul tau.
Eu:Unde e Louis?Pot sa vorbesc cu el?
Zayn:Deaceea suntem noi aici!
Liam:Te rog sa ne insotesti pana in living.
Cei patru au intors camera pentru a vedea pe unde mergem. Ne-am apropiat de usa livingului, unde lumina era inchisa, dar se vedeau niste pucte stralucitoare. Harry a batut la usa, iar aceasta a fost deschisa de Louis, imbracat cu o pereche de blugi negrii si un tricou alb cu imprimeu. Arata foarte bine!
Louis:La multi ani,iubire!
El a luat telefonul din mana lui Niall si a inchis usa. Prin camera erau puse lumanari, care luminau partial camera. Canapeaua era acoperita de o patura in carouri cu cateva perne. Era foarte romantic! Pe masuta de cafea era asezat un pahar de vin roze.
Eu:Buna, Louis!
Louis:Stiu ca e putin ciuat pentru ca la mine e noapte, iar la tine e miezul zilei, dar ia DVD-ul si mergi in sufragerie.
Am luat cutia impreuna cu tot ce era in ea si am mers in sufragerie. Am ramas blocata cand am vazut ca totul era aranjat asemanator celei in care se afla el, inclusiv paharul cu vin si patura de pe canapea.
Eu:Cum ai facut asta?
Louis:Am mijloacele mele... Ia loc!
Sam a venit in camera,imbracat la fel ca baietii. A luat DVD-ul si l-a pus in DVD player ca sa urmaresc filmul pe televizor.
Louis:Britt...
Eu:Da?
Louis:Te iubesc! Mult,mult,mult! As fi vrut sa fiu langa tine, dar din pacate trebuie sa fiu aici, prins in munca. Dar o sa incerc sa fac din ziua asta una speciala pentru amandoi, bine? Prima data vreau sa iti arat ce am compus.
Si-a luat vechea chitara si a inceput sa cante un cantec minunat, pe care nu il mai auzisem. Ii admiram vocea atat de frumoasa! Vocea lui nu suna ca orice alta. Eu cred si imi sustin cu tarie teoria ca el e un inger, venit pe pamant.
Cantecul lui s-a sfarsit. Zambeam amandoi si il admiram pe celalat.
Sam:Va las singuri...
Sam a iesit din camera, lasand filmul pregatit pe televizot.
Ne-am petrecut ziua-noaptea urmarind acelasi film, beand din paharul de vin si razand impreuna.
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Kısa HikayeCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...