XIX

121 7 1
                                    

Desi era week-end, eu stateam de la amiaza in camera si repetam pentru facultate. Se apropie sesiunile. M-am facut comoda, imbracand o pijama cu panda si stateam turceste pe podea, langa sutele de fise.

 M-am facut comoda, imbracand o pijama cu panda si stateam turceste pe podea, langa sutele de fise

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu si Louis eram iar impreuna. Bine,nu aveam destul timp pe care sa il petrecem doar noi doi, dar seara ramanea aici, pana terminam de invatat.

Repetam toata teoria, cand el a intrat in camera. Fara sa spuna nimic s-a apropiat de mine si m-a imbratisat din spate. Si-a pus capul pe umarul meu si mi-a dat un pupic pe obraz.

Louis:De ce nu iei o pauza? Au trecut cateva ore de la ultima.

Eu:Dar mai am mult...

Louis:Si mai ai si multe zile in care sa inveti. Nu e bine sa stai asa. Hai sa iesim!

Eu:Unde?

Louis:Hai sa mergem sa mancam!

Eu:Dar e deja ora 21 si va mai dura pana ma pregatesc.

Louis:De ce sa te pregatesti? Mergem asa!

Eu:Louis, suntem in pijamale.

Louis:Da. Haide!

Acesta m-a luat de mana sigur pe el si am mers spre usa de la intrare. Vorbeste serios? Vrea sa iesim asa? Ca si mine, el e imbracat tot in pijamale.

 Vorbeste serios? Vrea sa iesim asa? Ca si mine, el e imbracat tot in pijamale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ne-am incaltat si am iesit, la insistentele lui. Pana la urma...ce se poate intampla? Am iesit din cladire si am inceput sa mergem, tinandu-ne de mana. Am decis sa mergem pe jos.

Eu:Si ce local crezi ca ne va primi in pijamale?

Louis:Mcdrive.

Am chicotit, iar el imi zambea.

Eu:Daca voiai sa mergem a Mcdrive de ce nu ai luat masina?

Louis:Eh, merge si asa.

Am mai mers cateva minute, razand impreuna, pana cand am vazut sigla de la Mc.

Louis:Cine ajunge primul e soferul!

Am chicotit, el incepand deja sa fuga. Am alergat pana am ajuns langa el. Am mers spre partea unde se servea din masina si ne-am asezat la rand printre masini. Cand am ajuns in dreptul ferestrei, Louis s-a prefacut ca e la volanul unei madini. Am comandat mancare, am luat-o si am inceput sa radem mult si zgomotos. Am alergat tinandu-ne de mana spre o zona in care erau mai multe banci si ne-am asezat pe una dintre ele, incepand sa mancam si sa radem.
Dupa asta, pentru ca Louis e un gentelman, a decis sa ma urc pe umerii mei si sa ma duca asa acasa. Nu m-am putut opune asa ca m-am asezat pe umerii lui si am inceput sa ma joc cu parul sau. Am ajuns in sfarsit acasa, iar Sam s-a uitat ciudat la noi tot restul serii, spunand mereu ca suntem niste copii adorabili.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum