Am primit un telefon de la matusa mea. M-a rugat sacavem grija cateva ore de Anne, fiindca ea are niste treaba de rezolvat.Eu:Baieti! Vine Anne!
Louis:Cine e Anne?
Eu:Verisoara mea mai mica.
Sam:Si iubita mea.
Eu:Are trei ani si e o dulceata!
Am auzit soneria,asa ca am mers si am deschis.
Eu:Hey!
Matusa mea:Buna! Mersi ca stati cu ea! Ma intorc repede!
Eu:Pentru nimic! Haide, Annie!
Am luat-o pe micuta de mana si am dus-o in casa. Mama ei a plecat sa isi rezolve treaba. Sam a venit repede si a luat-o in brate, ridicand-o si facand-o sa rada. A lasat-o jos, zambindu-i.
Sam:Ce faci, frumoaso?
Aceasta i-a zambit. Nu vorbeste clar, dar spune ceva intr-o limba necunoscuta. Louis a venit si el pe hol, iar Annie s-a uitat la el. Nu il cunostea si se uita lung la el, studiindu-l. El a zambit cand a remarcat ca micuta se uita la el. Cumva verisoara mea nu numai ca mi-a luat un prieten,vrea sa imi ia si iubitul?
Eu:Anne, ala e al meu!
Sam:Iubire, cumva vrei sa ma schimbi?
Anne s-a uitat iar la Sam, razand.
Sam:Ok...
Baietii se jucau cu ea, iar eu ma uitam la ei amuzata. Verisoara mea se ascundea dupa perdea, iar cei doi se prefaceau ca o cauta. Dupa cateva secunde ea dadea perdeaua intr-o parte, razand. M-am uitat la ceas si am vazut ca ar fi timpul sa ii dam de mancare .
Eu:Anne, hai sa mancam!
Aceasta a iesit de dupa perdea si a venit spre mine,uitandu-se in spate, la cei doi, cu ochi dulci.
Eu:Anne!
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Truyện NgắnCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...