XLVI

85 7 0
                                    

Am mers la urmatorul consult medical. Doctorul ne-a intrebat daca Louis are cateva simptome, care erau prezente, si parea ingrijorat. Ne-a trimis urgent sa facem o ecografie a laringelui. Ne-am intors cu ea la doctor.

Eu:Ce e?

Doctorul:A...domnule Tomlinson...ma puteti lasa cateva minute sa discut cu Domnisoara Parker?

El a ezitat putin, dupa care a dat afirmativ din cap si a iesit din cabinet.  De ce? Ce se intampla? De ce nu poate spune ce vrea cu el de fata?

Doctorul:Luati loc, domnisoara Parker...

M-am asezat pe unul din scaunele din fata biroului sau.

Doctorul:Stiu ca este o veste dificila, si deaceea prefer sa v-o transmit dumneavoastra. Simptomele pe care ati spus ca le are m-au facut sa ma ingrijorez. In urma ecografiei s-a constatat prezenta unei tumori pe suprafat laringelui.

Eu:P-p-poftim?.....

Doctorul:Imi pare rau! Are cancer laringian.

Am simtit o presiune deasupra capului meu. Dupa asta parea ca plutesc. Am ametit. Am inchis ochii sperand ca o sa imi revi. Am auzit niste zgomote in jurul meu. Am deschis ochii, dupa care doctorul mi-a dat un pahar cu apa. Lacrimile imi curgeau necontrolat pe obraji.

Eu:C-ce trebuie sa facem?...ca sa fie bine...

Doctorul:Am putea sa il operam, ceea ce ar fi si obligatoriu, daca vreti sa aveti o sansa de a supravietui.

Eu:C-c-ce?....d-d-de a sup-prav-vietui?

Doctorul:Operatia nu asigura faptul ca tumora nu va recidiva. Caile respuratorii vor fi ingreunate si poate muri. Dar scoaterea acesteia  va incetini formarea unei noi forme de cancer.

Dupa ce am mai discutat putin, am iesit din cabinet pentru a vorbi cu Louis. M-am asezat pe scaunele de asteptare, langa el. Acesta s-a uitat la mine si s-a incruntat cand a vazut ca am plans. Si-a pus mana peste a mea, intrebandu-ma din priviri ce s-a intamplat.

Eu:Louis...iubitule...stii ca vreau sa fii bine... Si ca insemni foarte mult pentru mine!Vreau sa fii sanatos...si trebuie sa te operezi.

Acesta a facut ochii mari. Nimeni nu se astepta la asta. De ce el?

Eu:Iubitule...a-ai...c-c-anc-cer...

Acesta a ramas nemiscat. Ma privea in ochi, fara sa ii miste. Nu clipea. Era cu adevarat surprins. Am inceput sa plang si mai tare. M-am apropiat si l-am imbratisat strans.

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum