XLVII

90 7 0
                                    

A doua zi, Louis a intrat deja in operatie. Am stat langa patul lui, asteptand sa se trezeasca. Era putin ametit. Abia asteptam ca totul sa se termine! Sa isi revina. Sa ii aud vocea de care imi e foarte dor! Il vreau inapoi!

Dupa cateva ore de odihna, iubitul meu s-a trezit. Am stat langa el si am avut grija sa ii aduc tot ce are nevoie. Baietii au venit si ei sa il viziteze si sa ii tina companie. Si lor le parea foarte rau pentru prietenul lor. Aveau lacrimi in ochi, iar Niall a si plans. Sunt niste prieteni foarte buni!

Louis nu are voie sa vorbeasca cateva zile, cat sa se recupereze. Dar in curand o sa poata vorbi iar. Desi...cantatul ar putea fi afectat. S-ar putea sa nu poata atinge acele note inalte.

Totusi, era ziua mamei. M-am decis sa o sun sa ii spun "La multi ani!".

Mama:Alo?

Eu:Hey! La multi aaani!

Mama:Multumesc!

Eu:Ce faci?

Mama:Bine... ma grabesc sa ajung undeva.

Eu:Sarbatoresti din plin, ha?

Mama:Nu, doar ma intalnesc cu cineva.

Eu:Matusa Mel? Sau Samantha?

Mama:Am...nu. Oricum, nu il cunosti.

Eu:A...e un el?

Mama:Da...de ce, e vreo problema?

Eu:Nu...pana la urma va intalniti sa beti o cafea sau ceva si sa discutati. Inteleg.

Mama:Sigur ca da! Ce, de acum ma crezi vreo baba? Arat cu cel putin 10 ani mai tanara decat sunt! Nu mai am voie sa ma distrez?

Eu:Sa te distrezi?...Stai, sunteti impreuna?

Mama:Da! De ce, sunt prea batrana pentru asta?

Eu:Nu...doar...nu credeam ca...

Mama:Ce? Credeai ca daca taica-tu a murit o sa mor si eu?Pai afla ca el nu a fost cine stie ce. Viata nea nu se termina odata cu el.

Eu:Da...cum spui tu...atunci...sa ai o zi buna...

Mama:Mersi!

Si a inchis... Cum a putut? Afica... Nu credeam ca dupa ce tata a murit o sa mai fie cu cineva. Mai ales genul asta de relatie. Ea...nu a tinut la tata?

Am simtit lacrimile care mi se aduna in ochi, asa ca m-am ridicat de pe scaun si an inceput sa ma plimb prin salon, pentru ca Louis sa nu le observe. Am auzit cum a batut din palme pentru a-mi atrage atentia, asa ca m-am uitat la el. Avea o fata intrebatoare. Asta se traduce cu " Ce s-a intamplat?"

Eu:Nimic...e ok .

Mi-a facut semn cu degetul sa ma apropii, asa ca asta am facut. Mi-am sters subtil lacrimile si am mers langa el. Acesta mi-a zambit si a batut usor marginea patului, indemnandu-ma sa ma asez. Am laut loc lanag el si am inceput sa ma uit pe pereti. Nu vreau sa vorbesc cu el despre asta. Nu vreau sa vorbesc cu nimeni despre asta. Relatia mea cu mama nu a fost vreodata un subiect despre care sa vorbesc. Mai ales acum cand intervine si tata.

Am simtit degetele lui pe obraz, cu ajutorul catora mi-a intors capul spre el.

Eu:Serios...e ok.

Se uita insistent la mine. Urasc cand insista si eu nu pot sa ma opun! M-a luat de mana si m-a privit in ochi. Acum ar trebui sa incep sa vorbesc...

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum