A doua zi dupa aniversarea Carolinei, Erik si Care au stabilit sa ne intalnim la ei. Asa ca eu si Sam am plecat spre apartamentul lor. In living erau Erik, Care, Adam, Alex, Louis si Ally, care a mers imediat in bucatarie. Ne-am asezat pe niste scaune aduse de Erik si am ascultat discutiile care erau incepute.
Trecusera deja cinci minute, iar Ally nu se intorcea de la bucatarie. Louis a observat asta si a mers dupa ea. De ce sunt atat de curioasa sa stiu ce vorbesc?
Care a observat ca sticla de suc de pe masa se terminase si l-a trimis pe Erik sa aduca alta. M-am oferit sa merg eu, cu scuza ca sunt mai aproape de usa. Am mers spre bucatarie, oprindu-ma langa usa si ascultand. Era destul de liniste, pana a inceput Louis sa vorbeasca.
Louis:Ok, de ce esti suparata?
Ally:Nu sunt...
Louis:Ally...
Ally:De ce nu mi-ai spus ca ati fost impreuna?
Louis:...De unde stii?
Ally:Pai v-am vazut aseara, pe scena. Am vazut ca era ceva intre voi, asa ca am intrebat-o pe Caroline. A pus ca ati fost impreuna pana sa pleci in L.A. .
Louis:Da...e adevarat. Nu ti-am spus pentru ca nici eu nu voiam sa vorbesc despre ea si nu credeam ca va conta atat de mult. Dar ea nu mai inseamna nimic! Pe tine te iubesc, cu tine sunt impreuna! Daca o mai iubeam acum mai eram cu tine?
A urmat o pauza in discutia lor. Mi-am sters rapid lacrimile de pe obraji si am luat o gura mare de aer, dupa care am intrat in bucatarie. Cei doi se imbratisau.
Eu:S-scuze...
Nu ii puteam vedea asa, fericiti. Am luat sticla de suc si m-am intors la ceilalti. Cuplul minunat s-a intors si el. Eram acolo, insa gandurile erau la tot la ce am auzit. Nu imi puteam scoate din cap acele cuvinte.
CITEȘTI
A new girl || Cinderella volumul II
Short StoryCredeau ca le va fi mai bine asa. Dar ea si-a dat seama rapid ca a fost o greseala. Era prea tarziu pentru a mai schimba ceva...