XL

84 7 0
                                    

Dimineata urmatoare m-am trezit mai devreme decat el. Am continuat sa stau langa iubitul meu, adancindu-ma in pieptul sau. Mi- a lipsit foarte mult! Eram extrem de fericita ca urma sa fim impreuna.

Am auzit in timpul noptii ca Louis a mai tusit. Atunci m-am gandit ca poate sa fie de la tigari, la fel si raguseala. Totusi, eram nelinistita. Inainte nu era asa. Iar comportamentul lui de dinainte sa vin a fost ciuadt. El a spuse ca a fost de la emotii. Stiu ca are o parte mai timida si adorabila, asa ca m-am gandit ca a fost de la asta.

Am simtit cum se misca, asa ca m-am uitat inspre el sa vad daca s-a trezit. Am facut ochii mari cand am vazut ca avea o urma de sange in coltul gurii si o pata mica si rosie pe perna. M-am ridicat in sezut si am privit inca o data speriata.  Mi-am pus mana pe bratul lui si l-am agitat.

Eu:L-louis....Louis!

Acesta a deschis incet ochii si m-a privit obosit si confuz.

Eu:Louis, esti bine?

Cand s-a dezmeticit a vazut pata de sange de pe perna  si a inchis ochii, adancindu-si capul in perna.

Eu:Louis, ce s-a intamplat?

Louis:Nimic...

Vocea lui era tot ragusita si incep sa cred ca nu e doar din cauza tigatilor.

Eu:Louis! Uita-te la mine!

Acesta si-a indreptat privirea spre mine, vinovat.

Eu:Ce se intampla?...

Acesta a tusit, iar pe fata lui se vedea durerea. 

Eu:Esti bine?

El a dat afirmativ din cap, inca strambandu-se.

Eu:Te doare gatul?

Louis:Da...

Eu:Cred ca am niste pastile in geanta.

El mi-a prins mana, oprindu-ma. A luat de pe noptiera o cutie de pastile pe care a deschis-o si a inghitit una, luand dupa si niste inghitituri dintr-o sticla cu apa pe care o avea langa el. Se vedea ca il doare cand inghtite. Dupa ce a pus lucrurile inapoi pe noptiera si-a dus mana la gat.

Eu:De cand ei pastilele astea?

Lousi:De o saptamana...

Eu:Si de ce nu mi-am spus nimic? Ai fost la doctor?

Acesta a dat negativ din cap, iar.

Eu:Louis...ar trebui sa te vada un medic. Si ar trebui sa imi spui cand ai ceva.

Louis:Imi pare rau...nu am vrut sa te ingrijorezi-

A inceput sa tuseasca iar. M-am apropiat de el si l-am imbratisat. Saracutul de el...

A new girl || Cinderella volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum