Zkouška

814 53 11
                                    

K naší všeobecné smůle to Tony s tou oslavou myslel opravdu vážně, takže nám nezbývalo nic jiného, než se převléknout do něčeho vhodnějšího a zavřít Prskavku ve vyklizeném pokoji pro hosty.

Samozřejmě jsme se ještě předtím všichni společně pomodlili ke všem bohům na Olympu, pod Olympem, před Olympem, za Olympem, nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát, aby nám nic nezničila a oslava mohla začít.

,,Tys mi právě opravdu vypil mé ŠCHARDONÉ?" zavrčím na Starka s přehnaným francouzským přízvukem, když do sebe kopne tekutinu z mé šampussklenky a ukřivděně si založím ruce na hrudi.

,,Tumáš, napij se z mého." nabídne mi blízko sedící Steve svou skleničku s hnědavou tekutou věcí. S podezřívavým pohledem ji od něj vezmu a ze všech stran prohlédnu.

,,Díky, ale jestli mě to skolí jen při letmém přičmuchnutí, tak si mě nepřej! Budeš spát s Prskancem." upozorním ho se vztyčeným ukazováčkem před jeho culícím se obličejem a lehce si usrknu jeho pití. Musím uznat, že to vůbec není špatné.

,,Jak roztomilé." zašklebí se Nat, která se k nám konečně také přidá a posadí se na barový pult. S protočením očí se šoupnu kousek dál, aby měla víc místa na případné rozvalení a začnu kopat nohama do vzduchu.

,,Jako ty, ňuňánku." zamumlá Stark a postaví se z barové židle na nepříliš stabilní nohy. Jak to dělá, že se zlije jako doga ještě dřív, než se celá akce vůbec pořádně rozproudí? Tomuhle já prosím říkám kouzlo, kam se hrabe nějakej Copperfield.

,,Co jsi to řekl?" zabublá Tasha do lahve s pivem a nám všem dojde, tedy asi kromě našeho opitého Tonyho, že jde do tuhého. Vyměníme si s Brucem napjaté výrazy a odšoupneme se z dosahu naší zrzavé mňaudámy. Totiž, nemilosrdné agentky s drsným ruským akcentem.

,,Ňuňánek!" zachrčí podnapile Tony znovu, zatímco Natasha začala nebezpečně rudnout. Zanedlouho po něm opravdu vystartovala a my ostatní jsme se začali vsázet o to, zda Tony skončí jen s pár lehčími zraněními, nebo ho odvezou do nemocnice. Ale musím uznat, nedivím se jí. Říct tohle někdo mně, dobiji ho, že ho nepovezou do nemocnice ale do márnice. Jsme snad gumový kachničky?

Když se vřava uklidnila, Tasha dotáhla vysmátého Starka zpět k nám, rázně ho usadila na křesle a sama se odporoučela za bar pro něco tvrdšího, začala hrát hudba, jež se konečně dala aspoň trochu poslouchat. Ta předešlá mi zamotala hlavu, když jsem nevěděla, jestli je to moderní klubová muzika, nebo je jen špatný signál a chrčí nám reproduktory.

,,Hele, oni jsou bez triček!" vypísknu překvapeně a vyvalím oči, jakmile zaregistruji, že většina pánské populace ze všech přítomných se povzbuzena alkoholem dala do nepovedeného napodobování gigolů, spojených s břišními tanečnicemi.

,,Však pohoda, jen tak dál kluci." protočí Ben očima a velmi otráveně si povzdechne. Chápu, že pro něj to asi není nijak extra záživné okukovat to, co má pod tím trikem taky a může se podívat kdykoli se mu zachce.

,,Ew, možná zas o tolik dál ne!" zakryji si kvapně oči a otočím se stranou, když mi nad hlavou proletí něčí trencle. Vtom se zpoza mě ozve nadšený jásot a výskání.

,,Jakcpot!!!" zvědavě se za majitelem té věty otočím a v ten samý okamžik mi spodní čelist zaduní o podlahu. Za mnou na jedné ze židlí sedí Clint, na hlavě má trenky, které si díky bohu nevybraly za přistávací plochu mou šišku a nadšeně se kření. Rychle se otočím zpět a pohled zabodnu do zdi.

,,Nesoudíme!" zašeptám si pro sebe, snažíc se vytěsnit tu scenérii z hlavy. Rychle do sebe proto kopnu zbytek alkoholu ze skleničky, kterou mi Steve tak ochotně věnoval a odporoučím se za Nat pro další.

Out Of Time [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat