Prskavčiny kratochvíle

675 49 13
                                    

Pohled Clinta:

V klidu jsme si, sedíce v obýváku na křeslech, povídali o minulých dnech, když vtom kolem - se šťastným ržáním a klapáním kopýtek o podlahu - proběhl poník, za ním se vyřítila Brandy a po dalších třech metrech se objevil i zakloněný, plahočící se Ben, který smíchy sotva dýchá a v obličeji připomíná dusící se ředkev.

,,Vsázím na Prskavku." pronese Tony klidně, aniž by zvedl oči od desky stolu, na níž leží plán a položí před nás peníze.

Jejich nikdy nekončící honičky, se za tu dobu co tu jsou, staly rutinní záležitostí na našem denním programu.

,,Deset ku jedné na Brandy." řekne Steve a přihodí dalších pár dolarů. Jen se pobaveně zašklebím. Já totiž vím, že to skončí remízou.

,,Díky za důvěru!" ozve se z útrob kuchyně dívčí udýchaný hlas, kam stačily ty dvě dorazit, zatímco Ben se rozpleskl u naší skupiny a pokoušel se nadechnout.

Následuje řinčení pánví a hrnců, pobavené pisklavé zaržání a dívčí nadávky.

,,Ne, Prskavko, počkej! Stůj, ošklivá kobylka!"

,,Co se stalo tentokrát?" zeptám se Bena, s polovičním úsměvem na tváři a trhnu hlavou směrem k těm dvěma.

Prskavka a Brandy si za těch pár dní vytvořily neskutečně úžasné pouto, stejně jako Steve se Zazuem. Ačkoli s tím Captain virgin pokřikováním ještě asi bude dost práce.

Ben se zhluboka nadechne, jeho obličej konečně nabírá zpět svou původní barvu a jeho plíce nesípou námahou.

,,Všichni tři jsme leželi u Brandy na posteli a my dva hráli karty. Prskavce se ale nejspíš nelíbilo, že nemá naši plnou pozornost a tak Brandy sebrala bačkoru a začala utíkat po celém pokoji. Já, při ústupu, který mi Brandy nařídila, nešikovně otevřel dveře ve špatnou chvíli a Prskavka proklouzla ven a..." dál se nedostane, protože znovu vyprskne smíchy.

Mně to jako vysvětlení stačí. Také se dám do smíchu. Ty dvě jsou opravdu živelná katastrofa, když jedna z nich chytne hravou.

,,Prskavko! Sedni! Dej sem tu papuču!" zavelela odkudsi z neprobádaných chodeb Brandy.

,,Brandy vyhrává, ale Prskavka se také velmi snaží." okomentuje to znenadání Jarvis. Tohle se dá opravdu přirovnat jen k napínavému rádiovému přenosu nějakého hokejového, či fotbalového zápasu.

,,Dej... To... Sem!" zazní funění a následně strašná rána. Všichni nastražíme uši a natáhneme krky tím směrem, odkud se to ozvalo.

,,Ty potvoro!" zahaleká dívka znovu, odpovědí jí je veselé zafrkání a přímo baletní klapání kopýtek směrem k nám.

,,Brandy vítězí, ale byl to napínavý boj." usoudí Jarv a Cap s úsměvem vezme vyhrané peníze.

,,Já věděl, že jsem si měl domácí zvíře pořídit už dřív..." pronese s úsměvem Tony.

,,Tím myslíš Brandy?" zeptá se Steve, upřímně zvědavý.

,,Já to slyšela, Rogersi!" houkne odkudsi z tajemných hlubin domu jmenovaná.

,,No tak promiň. Já ti za to koupím za Starkovy prohrané peníze lízátko. Platí?" omluví se pohotově velmi pobavený Kapitán.

,,Jo, to by šlo." přijme to zadumaný dívčí hlas.

Když se konečně vyloupla na světlo obýváku, nemohli jsme zůstat vážní a všichni se tudíž dáme do hurónského smíchu.

Brandy vypadá jako po maratonu, vlasy rozcuchané, tvář rudá a zpocená a výraz nadmíru naštvaný.

,,Moc se nesmějte, nebo spí u vás! A pak uvidíme, čí papuče padnou za oběť tentokrát!" rozohní se a sedne si Benovi naschvál na klín takovou vervou, že málem oba propadli skrz křeslo.

Ben ji obejme a vykoukne zpoza jejích zad, aby viděl, jaká další nadmíru vtipná situace nastane.

B se po svém nejlepším kamarádovi rozvalí jako Prskavka po cizí posteli a znaveně zafuní.

,,Tohle je fakt záhul..." zamrmlá a zahledí se do stropu.

Měl jsem chuť jí říct, ať si počká na to, až bude mít děti, ale vzhledem k jejímu rozpoložení jsem radši mlčel.

Přeci jen, svoje bačkory mám rád, stejně jako spánkový režim a mít malého poníka v pokoji bych asi celou noc nepřežil.

,,Ne, návštěva ne! Prosím!" zanaříká Brandy, když se ozve cinknutí výtahu. A co čert nechtěl, byl to Fury.

A co ale čert chtěl bylo, že Prskavka se rozběhla jeho směrem. Brandy tudíž nezbývalo nic jiného, než vyrazit za ní.

,,Ne, Prskavko, fuj! Stůj! Nesmíš! Nevítej pána!!" snaží se Brandy našeho zbrklého poníka zastavit dřív, než srazí hosta k zemi a olíže mu obličej jako pes.  

Což by Fury asi moc neocenil, vzhledem k jeho věčné fury náladě.

,,Co tu vůbec dělá?" zeptám se nevěřícně.

,,Je pozvaný na oslavu." oznámí Tony.

,,Oslavu?" vyhrkneme s Capem a Benem najednou.

,,Oslavu." kývne Tony a potměšile se usměje.

,,Ale ne, Starku... Další party?" zamrmlá znechuceně a velmi znuděně Cap.

,,Bude to sranda, věřte mi." mrkne na nás a vydá se k Furymu, aby ho mohl přivítat.

,,Nevím jak vy, ale já se začínám bát, co toho šílence zase napadlo." pronesu upřímně a prohrábnu si vlasy. Mám neblahé tušení, že tohle nás bude stát Furyho přízeň, pokud někdy nějaká existovala.

,,Tak to nejsi sám." kývne Ben a zděšeně ty dva pozoruje, zatímco Brandy krotí divokého oře kousek od nich.

Out Of Time [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat