Všichni jsme se vrátili zpátky do toweru, kde na notnou chvíli zavládlo husté, dusivé ticho. Nikdo nebyl ochotný se na nikoho podívat a už vůbec ne promluvit. Nikdo totiž nevěděl, co by se hodilo říct. Selhali jsme a ještě se chovali jako poblázněná zvířata.
,,Není to vaše vina." přitočí se ke mně a Benovi po další mlčenlivé chvíli Thor. Zvednu k němu zmámený pohled od svého modrajícího kotníku a fialové modřiny na boku - stále od stolu a nechápavě si ho prohlédnu.
,,Byl to Lokiho plán. Už spoustu let, začal s tím už kdysi dávno a jen čekal na správný čas, který nejspíše přišla ve chvíli, kdy jsme ho považovali za mrtvého. Jako pomstu, nejprve pouze vůči mně, následně však i pro Avengers. Chtěl nás všechny zničit zevnitř a použil na to vás dva. Proto ty změny nálad a hádky, co přerůstají do nebezpečně velkých rozměrů." vysvětlí. Pootevřu ústa překvapením, tohle je opravdu šok.
,,Ale... jak se toho zbavíme?" zeptám se šeptem. V tom tichu, které znovu nastalo, to však znělo jako křik.
,,Už nijak, Heimdallovi se podařilo přesvědčit mou matku, aby provedla kouzlo a zrušila tak Lokiho vládu nad vaší myslí. Jste volní, jen asi chvíli potrvá, než se plně vrátíte zpět a budete moci normálně fungovat jako předtím." oznámí nám s úsměvem.
,,Děkuju..." pronesu přiškrceným hlasem upřímně.
,,Není za co." kývne lehce hlavou a odejde se převléknout, hádám.
,,To je... Odporný. Být využitá nějakým laciným napodobením boha, proti svému nejlepšímu kamarádovi. To... To je taková sviňárna!" čílím se, zoufalá z toho, co jsem se právě dozvěděla, že se vlastně celou dobu dělo.
,,Byl to hodně podlý plán, použít vás na rozhádání a zničení Avengers zevnitř." souhlasí se mnou Tony.
,,Ale... Proč?" nechápu, stále zaskočená tímhle vším.
,,Protože kdyby byli Avengers zničení zevnitř vámi, nebyl by nikdo, kdo by chránil zemi a Loki by ji tak ovládl." vysvětlí Thor, když se vrátí. Popravdě jsem se jeho nečekaně rychlého příchodu lekla.
,,Dobře, to dává smysl. Ale proč my?" přidá se i Ben, očividně stejně zmatený jako já.
,,Byli jste obyčejní lidé na dolní příčce společnosti. Loki věděl, že když vám tímhle změní život, nebudete mít dost silnou vůli a schopnosti na to, mařit jeho plány."
,,Takže... Schopnosti nám dal aby..."
,,Abyste se dostali do týmu Avengers. Obyčejní lidé by se sem pochopitelně nedostali." řekne upřímně. Promnu si obličej.
,,Cítím se neskutečně špinavá. Poskvrněná tímhle... Svinstvem." promnu si paže a sklopím hlavu. Poté kouknu na Bena, který je z toho všeho také dost mimo a pomalými kroky se k němu vydám.
,,Promiň mi to, Benny, já nechtěla." zakňourám a obejmu ho kolem pasu.
,,Já vím, že ne. Ty mi promiň..."
,,Je to moje vina, nezabránila jsem tomu." špitnu provinile.
,,Ty za to nemůžeš, nemohla jsi nic dělat." pohladí mě po vlasech.
,,Ty taky ne." zamumlám mu do hrudi. Asi jsem mu poslintala triko. Oops...!
,,Tak nějak doufám, že ten mokrý flek je tam proto, že brečíš." zvýší hlas, v němž je nyní slyšet znovu ten hravě výhružný tón.
Dám se do tichého smíchu a přitisknu se k němu ještě blíž. Poté si prohlédnu i všechny ostatní, kteří si nás s úsměvem prohlíží.
,,Je fajn vás mít zase zpátky." zašklebí se Tony přeslazeně.
,,A nebýt rozpolcení..." přidá se Nat. Zakřením se jako měsíček na hnoji.
,,No, jen abyste brzy ten názor nezměnili." dá se do smíchu Ben, když uvidí můj výraz.
,,Ještě se moc neradujte, stále toho muflona musíme chytit." vyruší nás Tony podmračeně a koukne na Petera, který postává kousek opodál. Ten pokrčí rameny a koukne z okna.
,,Už bych měl jít, May bude mít strach." oznámí nám nakonec a s mávnutím se vydá k výtahu.
,,Měj se, Petere. Snad se ještě někdy potkáme!" houknu za ním na rozloučenou. Tony měl pravdu, je v něm víc, než se na první pohled zdá.
,,Snad jo!" usměje se a mávne nám znovu, všichni mu společně zamáváme. Po chvíli se za ním zavřou dveře od výtahu a zmizí nám z očí.
,,No, co teď budeme dělat?" zeptám se zvědavě.
,,Navrhuji nějaký bar, nebo hospodu. Na oslavu!" rozhodí rukama nadšeně Tony. Všichni se na něj podíváme.
,,Co...?"
,,Souhlasím." pronesu po chvíli uvažování.
,,Vážně?" tentokrát se pohledy všech přesunou ke mně.
,,Jo, proč by ne? Chvíle normálu nám neuškodí, po všem tomhle blázinci." trhnu rameny.
,,Fajn, tak... na co čekáme?"
-
,,Hej, tohle je ale vážně pěknej chlap..." pronesu, nacházeje zalíbení v místní sebrance hochů u baru a kopnu do sebe dalšího panáka. Steve s Benem a Tonym jen protočí očima, když uvidí, jakým směrem se můj pohled ubírá.
,,A stejně tak i tady ten sexuriťák!" Ben jen automaticky kývne hlavou, pak se ale zarazí, zavrtí jí a propálí mě pátravým pohledem.
,,Cože??"
,,No sexuriťák."
,,Jakž... Víš co? Ne, nechci to vědět. Nebudu to komentovat." natáhne ruce k ramenům, dlaněmi ke mně a otočí se zády. Dám se do hihňavého smíchu. Je fajn být zase zpátky a nemít v hlavě nějakého rohatého zeleného tajtrdlíka.
ČTEŠ
Out Of Time [KOREKCE]
FanfictionUPOZORNĚNÍ! Charakter některých postav se NESHODUJE s originálem! Komu by to případně vadilo, ke čtení ho nenutím a prosím o zdržení se případných hanlivých či vulgárních komentářů. Příběh je určen především k pobavení. Děkuji za pochopení a přeji p...