,,O co ti jde?" zeptá se po chvíli vzájemného civění Peter, což mě mile překvapí.
,,To už brzy poznáte. Ale nyní..." ukáže prstem na náš dopravní prostředek. Všichni se tím směrem synchronně otočíme přesně ve chvíli, kdy se ozve ohlušující zvuk exploze, do vzduchu se vznese oblak kouře a jet se rozprskne na spoustu kovových kusů.
Tony se schová do obleku, který bůh ví odkud přiletěl a obejme Petera, aby ho nic netrefilo. Clint zahučí za roh stodoly a Cap za svůj štít skryje spolu se sebou i mě.
,,Děkuju..." špitnu jeho směrem, jen s úsměvem kývne a všichni se svorně koukneme na trosky, které z jetu zbyly.
,,On nám vážně zničil quinjet. To nemůže myslet vážně!" křikne naštvaně Clint, jakmile se vyhrabe z bodláků, pavučin a prachu.
,,To je sice smůla, ale horší je, že zase zmizel..." pronese Peter, jakmile se rozhlédne okolo. Udělám to samé, otočím se kolem své osy ale ten bídák je opravdu zase pryč.
,,Lidi, mám stopu. Jarvis zachytil jeho signál jak míří na západ." přeruší Tony náš halas.
,,Signál?" zeptám se nechápavě.
,,Přeci sis nemyslela, že tu jen budu stát a civět. Když se otočil aby nám nechal bouchnout quinjet, Peter mu připevnil na záda sledovací čip, pro případ, že by zase zdrhnul. Což se stalo, jak vidíte."
,,Ty jsi nemožně geniální, Tony..." pobaveně zakroutím hlavou.
,,Díky, já to tvrdím pořád. Je fajn, že to konečně někdo vidí taky." zakření se samolibě.
,,Dobrá, zkusme se rozhlédnout po nějakém dopravním prostředku, abychom za ním mohli vyrazit. Ať Jarvis sleduje jeho stopu, než něco najdeme." rozhodne Nemo.
,,Slyšel jsi, Jarve. Sleduj toho muflona." rozkáže Tony.
,,Jistě, pane." ozve se Jarvis tiše z jeho mobilu.
-
,,Nic tu není!"
,,Tady taky ne!" ozývají se mužské hlasy ze všech stran, zatímco já se věnuji ustájené zvěři.
,,Auto je bez motoru." oznámí zklamaně Clint a opráší si ruce.
,,Traktor je taky nepojízdný." odfrkne si Tony zamračeně. Za tohle jsem asi docela ráda, nevím, jak bychom se všichni chtěli nacpat na jeden traktor.
,,Musíme za ním než nám zmizí. Je jedno jestli v jetu nebo pěšky." oznámí Nemo rozhodně.
,,No nevím jak ostatním, ale mně to jedno není. Já nejsem supervoják, madam. Já jsem obyčejný civilista s kondičkou level medúza." otočím k němu svůj od koní oslintaný obličej a zamračím se. Nemo se však místo svého obvyklého podmračení dá do smíchu a obličej mi otře rukávem své uniformy.
Nebylo to příjemné. Jako kdyby mě někdo vzal rejžákem. Což bych si po promenádování po téhle polopoušti asi zasloužila, ale to nechme být.
,,Brandy, nech ty koně. Notak, přestaň se s nimi ňuhňat a pojď už! Musíme jít!" snaží se mě Clint odtáhnout od těch dokonalých tvorů.
,,Proč nemůžeme jet na nich? Já pěšky vážně nikam nedojdu!" zeptám se posmutněle a kouknu po ostatních.
,,Protože tak ho nedoženeme." zamračí se Cap. Konečně něco, na co jsem zvyklá.
,,A pěšky jako jo?" rýpnu si přechytrale.
,,B... Když půjdeš teď dobrovolně s námi, koupím ti poníka." nadhodí Tony. Zbystřím a prohlédnu si ho podezíravým pohledem.
,,Neblafuješ?"
ČTEŠ
Out Of Time [KOREKCE]
FanfikceUPOZORNĚNÍ! Charakter některých postav se NESHODUJE s originálem! Komu by to případně vadilo, ke čtení ho nenutím a prosím o zdržení se případných hanlivých či vulgárních komentářů. Příběh je určen především k pobavení. Děkuji za pochopení a přeji p...