ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ's ᴍᴀɢɪᴄɪᴀɴ ᴇxᴄᴇᴘᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ

760 9 1
                                    

Another crackfic!
You know why? Because why not & I don't  have a soul!!!

Enjoy the crack!

ɴᴀʀʀᴀᴛᴏʀ's ᴘᴏᴠ

ʏᴏᴜ & ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴡᴇʀᴇ ʙᴏᴛʜ sʟᴇᴇᴘɪɴɢ, ᴇxᴄᴇᴘᴛ ʏᴏᴜ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ғᴏʀ ɴᴏ ʀᴇᴀsᴏɴ. ʏᴏᴜʀ ᴇʏᴇs ᴡᴇʀᴇ ʙʟᴜʀʀʏ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴘᴀʀᴛʟʏ sᴇᴇ. ʏᴏᴜ ᴛʜᴇɴ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ sᴜᴅᴅᴇɴ ɴᴏɪsᴇ ᴏғ ᴄʀᴇᴀᴋɪɴɢ, ᴡʜɪᴄʜ ᴍᴀᴅᴇ ʏᴏᴜ ғᴜʟʟʏ ᴀᴡᴀᴋᴇ. ʏᴏᴜ ᴛʜᴇɴ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ sᴀᴡ ᴀ sʜᴏʀᴛ ғɪɢᴜʀᴇ ᴘᴇᴇᴋɪɴɢ.

ʏᴏᴜ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴍᴀᴅᴇ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ɢᴇsᴛᴜʀᴇ, ᴄʀᴇᴀᴛɪɴɢ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴄʟᴇs ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ғɪɢᴜʀᴇ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ғɪɢᴜʀᴇ ᴡᴀs ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴀᴠᴏɪᴅ ɪᴛ. ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ғɪɢᴜʀᴇ ʟᴇᴛ ᴏᴜᴛ ᴀ ʟᴀᴜɢʜ. ɪᴛ sᴏᴜɴᴅs ɪᴛ ʙᴇʟᴏɴɢs ᴛᴏ ᴀ ʏᴏᴜɴɢ ʟᴀᴅʏ ᴡʜᴏ ᴅʀɪɴᴋs ʟɪǫᴜᴏʀ & sᴍᴏᴋᴇ ᴀᴛ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ.

"ᴜʜ, ᴅɪᴄᴇ? sᴏᴍᴇᴏɴᴇ's ʜᴇʀᴇ!" ʏᴏᴜ ᴡʜɪsᴘᴇʀᴇᴅ ʟᴏᴜᴅʟʏ, ᴡʜɪʟᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴀᴘᴘᴇᴅ ʜɪs sʜᴏᴜʟᴅᴇʀ ᴛᴏ ᴡᴀᴋᴇ ʜɪᴍ ᴜᴘ. ʜᴇ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ, ᴀɴᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ sʟᴏᴡʟʏ ᴛᴏ sɪᴛ ᴜᴘ. ʜᴇ ᴛʜᴇɴ ʏᴀᴡɴ ᴡʜɪʟᴇ ʀᴜʙʙɪɴɢ ʜɪs ᴇʏᴇs ɢᴇɴᴛʟʏ. ʜᴇ's sᴛɪʟʟ ɴᴀᴋᴇᴅ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴛʜᴀᴛ sᴇssɪᴏɴ, "ᴡʜᴀᴛ ᴏɴ ᴇᴀʀᴛʜ?" ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴍᴜʀᴍᴜʀᴇᴅ sʟᴇᴇᴘɪʟʏ, "ʜᴇʏ, ᴍᴀᴅᴀᴍ? ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴇɴᴊᴏʏ?" ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴀsᴋᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴡɪᴛʜ ᴀ ɢʀɪɴ, "ʏ-ʏᴇs, ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ." ʏᴏᴜ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ. sʜᴇ ᴡᴀs ᴡᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴍᴀᴛᴄʜɪɴɢ ᴏᴜᴛғɪᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ's ᴇxᴄᴇᴘᴛ ɪᴛ's ᴀʟʟ sɪʟᴠᴇʀ. ʜᴇʀ ʙʟᴀᴄᴋ ʜᴀɪʀ ᴡᴀs ɪɴ ᴀ ʜɪɢʜ ᴘᴏɴʏᴛᴀɪʟ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴍᴇᴅɪᴜᴍ ʙᴀɴɢs ʜᴀɴɢɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ sɪᴅᴇ "ᴡ-ᴡʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴅᴏɪɴɢ, ʏᴏᴜɴɢ ʟᴀᴅʏ?" ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴀsᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴡɪᴛʜ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴛʏ & ғʀᴜsᴛʀᴀᴛɪᴏɴ, "ᴡᴇʟʟ, ɪ'ᴍ ᴊᴜsᴛ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ ʙᴇɪɴɢ ɢᴏɴᴇ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴘᴀʀᴛʏ. ᴀʟsᴏ, ɪ ᴡᴀs sᴇɴᴛ ʙʏ (ʏ/ɴ)'s ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴛᴏ ᴀsᴋ ʜᴇʀ ʜᴏᴡ ɪs sʜᴇ." sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ɪɴ ʜᴇʀ ᴍᴏɴᴏᴛᴏɴᴇ ᴠᴏɪᴄᴇ, "ᴡʜᴏ ɪs sʜᴇ?" ʏᴏᴜ ᴍᴜʀᴍᴜʀᴇᴅ ɴᴇᴀʀ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ's  ᴇᴀʀ, "ᴛʜᴀᴛ's sᴏᴏsᴀɴɢ, ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴄᴏᴜsɪɴ & ᴛʜᴇ ʏᴏᴜɴɢᴇsᴛ ᴇᴍᴘʀᴇss ɪɴ ʜᴇʀ ᴘᴀʀᴇɴᴛs' ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ." ʜᴇ ᴡʜɪsᴘᴇʀᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ, "ʜᴏᴏʀᴀʏ! ᴅɪᴄᴇ & (ʏ/ɴ) ᴀʀᴇ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴍᴀʀʀɪᴇᴅ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏʏɢʜ sʜᴇ's ᴀ ᴍᴀɢɪᴄɪᴀɴ!" sʜᴇ ᴡʜɪsᴘᴇʀᴇᴅ ʟᴏᴜᴅʟʏ ᴡɪᴛʜ ᴊᴏʏ ɪɴ ʜᴇʀ ᴠᴏɪᴄᴇ, "ʜᴇʏ, sᴏᴏsᴀɴɢ! ᴋᴇᴇᴘ ᴛʜᴀᴛ ᴀ sᴇᴄʀᴇᴛ!" ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴀ ғʀᴏᴡɴ, "ɴᴏᴘᴇ! ᴛʜᴇ ғᴏʟᴋs ᴍᴜsᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜɪs!" sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ & sᴋɪᴘᴘᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ, "ᴀʟʀɪɢʜᴛ! ɪ'ʟʟ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴛ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟs, ʙᴏᴏᴋs & ᴍᴏʀᴇ ғᴏᴏᴅ." sʜᴇ ᴛʜᴇɴ sᴜᴅᴅᴇɴʟᴛ sᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ʜᴇʀ sᴋɪᴘᴘɪɴɢ, ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʜɪᴍ, "ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ, ᴅɪᴄᴇ!" sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ sᴡᴇᴇᴛʟʏ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ. ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴡᴇɪʀᴅ.

"ʙʏ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ, ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇsǫᴜᴇ ʙᴏᴅʏ. ᴛʜᴀᴛ's ᴏɴᴇ ʙᴏᴅʏ ᴛʜᴀᴛ ᴍʏ ғᴀᴛʜᴇʀ ᴍᴜsᴛ ᴀᴄʜɪᴇᴠᴇ!" sʜᴇ ʀᴇᴍᴀʀᴋᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴍɪʟᴇ. ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ ɪs...ʟᴇᴛ's ᴊᴜsᴛ sᴀʏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ʟᴏɴɢ ᴡᴀʟᴋs. ʏᴏᴜ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴍɪʟᴇ. sʜᴇ's ᴀ ғᴜɴɴʏ ᴏɴᴇ.

ʙᴏᴛʜ ᴏғ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ sʟᴇᴇᴘ ɪɴ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ's ᴀʀᴍs ᴀs ɪғ ʙᴏᴛʜ ᴏғ ʏᴏᴜ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴏɴᴇ.

Well, kinda weird...
(Yes, I'm soosang, which is my nickname)
More of this fanfics soon!

Farewell
Yeet

King Dice x Reader Oneshots |DISCONTINUED|Where stories live. Discover now