"Truth." Zeg ik.
"Wie was je eerste kus?" Vraagt ze lachend.
"Nou haha, 3 keer raden."
"Hmm, sinterklaas?"Philiph kijkt ons raar aan.
"Kaya heeft me random gekust om mij te laten inzien dat ik op jongens val of zo, vet onlogisch maar ja, zij was dus mijn eerste kus." Leg ik uit.
"Ohw."Ze klikt door op de app en de volgende naam verschijnt.
"Philiph."
"Dare."
"Poeh, jij durft! Kus de persoon links van je."Even ter informatie, we zitten met zijn drieën op mijn bed en ik zit aan zijn linker kant. Hij kijkt me even aan. Dan leunt hij in. Geschrokken ga ik opzij.
"S-sorry, dit kan ik echt niet doen."
"Kom op zeg Seb, het is een stomme kus voor een spelletje. Stevan zal het echt niet erg vinden."
"Sorry, maar ik wil het echt niet."Kaya zucht diep en ik zie dat ze geïrriteerd is.
"Jij wilde zo nodig truth or dare doen."
Philiph zit knalrood met zijn trui te spelen.
"Sorry, het ligt niet aan jou Philiph. Laten wr toch maar gewoon film gaan kijken dan, want dit wordt niks."
"Oké, jij mag de film kiezen Philiph." Zegt Kaya.Kaya kijkt me boos aan, ik word er bijna bang van. Philiph nikt dan nog altijd knal rood en begint een film te zoeken. Ik hoor Kaya nog een lange tijd door pruttelen, maar besluit er niet meer op te letten. Mijn plan is in ieder geval gelukt. Maar sowieso, ik kan toch niet zomaar een andere jongen zoenen? Dan zou ik vreemdgaan. Philiph weet nu in ieder geval dat ik een vriendje heb, daar ging het om.
Na lang door Netflix te hebben gescrolt heeft hij dan eindelijk een film gevonden, drie keer raden welke. Flipping the longest ride! Yah kidding, wat heeft iedereen toch met die film? Zuchtend ga ik goed zitten. Ik pak mijn telefoon en begin een gesprek met Stevan. Ik mis hem en ik heb zoveel zin in zondag. Het liefst wilde ik dat hij nu hier was.
"Ik ben erg moe, ik denk dat ik ga slapen." Zeg ik halverwege de film.
Kaya knikt instemmend.
"Ik ook." Zegt ze gapend.
Ze staat op van bed, rekt zich uit en loopt dan naar de badkamer.
"Zoek maar een overhemd uit mijn kast, Philiph."
Hij knikt. Even later liggen we met zijn drieën in mijn twijfelaar, wie had ooit gedacht dat dat zou passen. Nou ik dus echt niet. Ik word zo'n beetje geplet hier in het midden.
Na nog geen half uur besluit ik geïrriteerd zuchtend dat ik misschien maar beter op mijn bank kan gaan liggen. Zachtjes sluip ik het bed uit, proberend niemand wakker te maken. Het is inmiddels al kwart voor 3 en ik ben erg moe. Het duurt dan ook niet lang voordat ik in slaap val. Diep dromend over zondag. Wat voor verassing zou Stevan hebben? Ik hoop niet dat we naar de bioscoop gaan. Dat was echt een ramp de vorige keer.
*die zondag*
"Schiet op Seb, Stevan staat al op je te wachten!" Roept mam vanaf beneden.
"Jahaa!" Schreeuw ik terug. "Ik ben bijna klaar!"Snel spuit ik nog wat deo. Dan voel ik ineens twee sterke armen om mijn middel.
"Hey love."
Het is Stevan, of course. Zachtjes geeft hij me een paar kusjes in mijn nek. Ik voel de rillingen over mijn hele lichaam schieten. Er ontstaat een enorme glimlach om mijn gezicht welke ik er waarschijnlijk voorlopig niet af ga krijgen.
"Hey."
"Heb je er een beetje zin in?"
"Ja zeker, ik ben zo nieuwsgierig naar je verassing!" Zeg ik enthousiast.
"Hm, ik weet bijna zeker dat je het leuk gaat vinden."Hij draait me om, nu sta ik met mijn gezicht naar de zijne. Hij ademt diep in en ik kan aan hem zien dat hij moeite moet doen me niet te kussen.
"Het mag hoor." Fluister ik.
Als antwoord voel ik meteen zijn lippen op de mijne. Nope, deze lach gaat dus niet meer van mijn gezicht af.
"Wat is er?" Vraagt hij dan ook lachend.
"Ik ben gewoon blij."Hij pakt mijn hand en knikt.
"Ik ben blij dat je blij bent! Kom dan gaan we, straks komen we nog te laat."
Samen lopen we naar beneden, daar zeg ik mijn moeder gedag en dan spring ik bij Stevan achter op de fiets. Net zoals onze eerste date. Genietend sla ik mijn armen om zijn middel en laat mijn hoofd tegen zijn rug vallen. Hij fiets stevig door.
Na, ik denk 15 minuten stopt hij de fiets.
"We zijn er prinsje."
Hij pakt mijn hand weer vast. Ik kijk mijn ogen uit. We zijn weer bij een meertje, maar nu echt midden in een bos. Nergens is een pad te bekennen. Het is prachtig!
"Kom, laten we weer zwemmen."
"Maar ik heb niks mee!" Zeg ik verbaast.
"Ik heb een handdoek, genoeg toch?"Langzaam knik ik. Vervolgens trek ik mijn kleding uit. Dan loop ik verlegen naar Stevan toe.
"Je bent echt mooi, Seb." Zegt hij bewonderend.
"Dankje, jij ook."Lachend geeft hij me een duw. Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk (A/N ik ook Seb hahaha), maar aan de andere kant erg uitgelaten en blij. Opnieuw pakt hij mijn hand. Dan lopen we samen het water in. Het voelt heerlijk, het water is koud, maar toch ben ik helemaal warm. Ik kijk even goed naar Stevan en dan dringt het tot me door. Waar maak ik me zorgen over? Ik ben dol op hem, wat maakt de tijd uit? Straks is het te laat, en dan? Dan heb ik spijt dat ik zo'n pussy was. Ik sla mijn armen om zijn nek en duw ruw mijn lippen op de zijne. Hij maakt zich al vrij snel los en kijkt me dan diep in mijn ogen.
"Wat wil je Sebastiaan? Je hoeft het alleen maar te zeggen."
"Ik wil jou, je bent geweldig Steef. Super bedankt voor deze geweldige verassing! Ik hou van je."
"Ik hou ook van jou."Hij tilt me op en ik sla mij benen om zijn middel. Dan voel ik zijn lippen weer ruw op de mijne. Het maakt me nu ook niet meer uit. Hij mag merken hoe leuk ik hem vind.
"Mine." Hijgt hij lichtelijk buiten adem in mijn nek.
"Yours."Dit is de meest geweldige dag uit mijn leven tot nu toe. Ik kan niet geloven dat het nog geweldiger kan worden!
A/N meestal doe ik deze notes niet meer, maar laat even weten wat je van dit hoofdstuk vond. Ik vond het in ieder geval behoorlijk ongemakkelijk om te schrijven. Helemaal aangezien er een aantal mensen lezen die ik ken haha. Oke, doeii.😂💙
15 oktober 2018
JE LEEST
Where it all started! (bxb)
RomanceIedereen om Sebastiaan Kollor heen denkt dat hij homoseksueel is. Inmiddels begint hij er zelf ook een beetje over te twijfelen. Zijn beste vriendin bedenkt een plan om hem te laten inzien dat hij op jongens valt en dat er helemaal niemand is die he...