25

452 22 15
                                    

~Seksueel getinte inhoud in dit hoofdstuk (clichenes level 10000000000000+ waarschuwing!😂)~

Geeuwend rek ik me uit. Dan slaak ik een gil en val geschrokken half mijn bed uit. Twee sterke armen vangen me nog net optijd op.

"Jezus Stevan, doe dat nooit weer."
"Wat, je opvangen zodat je niet uit bed valt?" Vraagt hij onschuldig.
"Nee, zo boven me gaan hangen als ik aan het wakker worden ben. Ik schrok me een hoedje."
"Maar ik zie helemaal nergens een hoedje."

Ik slaak een diepe zucht.

"Wat moet ik toch met jou aan Steef?"
"Nou ik zou beginnen met me een kus geven en misschien daarna .."
"Oké, oké, we weten het." Zeg ik lachend.

Ik spring uit bed en trek mijn box-short uit.

"Ik ga even douchen."
"Wacht, ik ga met je mee."

Ik loop de douche binnen en draai de kraan vast open. Na een minuutje of twee gaat de deur open en komt er een naakte Stevan binnen gelopen. Hij kijkt me even onderzoekend aan. Lichtjes rood kijk ik even weg, maar draai vrijwel meteen bij. Dit is mijn Stevan, voor hem hoef ik me niet meer te schamen.

"Je bent zo mooi Seb." Zegt hij dan zachtjes.

Hij komt dicht tegen me aanstaan en ik leg mijn hoofd tegen zijn nek. Zachtjes laat hij zijn vingers mijn armen en rug strelen. Ik krijg overal kippenvel en als ik het nog niet warm had heb ik dat nu zeker wel.

"Jij bent zo lief." Mompel ik, nog altijd met mijn hoofd tegen zijn nek. "En knap!"

"Zal ik je inzepen?" Vraag ik dan na een tijdje.

Als antwoord krijg ik een fles shampoo in mijn handen gedrukt. Lachend doe ik wat shampoo op mijn handen en begin vervolgens zijn hoofd, rug en als laatst zijn borst en buik ermee in te smeren.

"Dankjewel mietje."
"Alsjebliefd gemenerd."

We proberen heel serieus te blijven kijken, maar al na nog geen 10 seconden staan we allebij al in de slappe lach.

"Ik ga er vast onderweg."

Snel sla ik mijn armen om Stevan heen zodat hij niet weg kan lopen.

"Maar het is zo fijn hier." Zeur ik.
"Daar heb je een punt."
"Ik maak altijd punten, leer dat nou eens."
"Maar we staan er al bijna een uur onder."
"Ja en?" Zeg ik lachend.
"Oké dan."

Zachtjes begint hij kusjes, eerst in mijn nek en dan steeds verder naar beneden, te plaatsen. Zachtjes zucht ik en dan gaat hij weer rechtop staan waarna ik hem ruw begin te zoenen. Stevan tilt me de douche en dan de badkamer uit en laat me uiteindelijk vallen op het bed (de badkamer zit aan hun kamer gekoppeld).

"Straks horen ze het, de muren zijn super dun."
"I don't care." Zucht ik.
"Probeer zachtjes te doen oké?"

Giechelend knik ik.

"Ik zal het proberen."

Dan voel ik hem plots in me. Geschrokken slaak ik een kreetje wat me een lichtelijk geïrriteerde 'shhh' van Stevan opleverd.

"Sorry, doe de volgende keer even waarschuwen dan." Zeg ik weer giechelend
"Stop eens met dat gegiechel."
"Ik kan dit echt niet serieus nemen."

Ik proest het uit van het lachen. Zuchtend gaat Stevan naast me liggen.

"Kunnen we het afmaken denk je of gaat dat hem niet worden vandaag?"

Ik ga nog steeds dood van het lachen. Dan laat ik perongelijk een scheet waardoor ik nog harder moet lachen. Ik zie Stevan ook stiekem lachen. Zijn serieus proberende niet te lachen blik is geniaal. Je zou het echt moeten zien! God help mij uit deze melige bui.

Daar liggen we dan, twee naakte jongens half op elkaar op bed na mislukte seks omdat de één de slappe lach kreeg.

"I'll make it up to yah." Zeg ik.
"Ja.. sure."
"Ben je nu boos?"
"Nee."
"Jawel dus."
"Je hebt zojuist half de sfeer verpest." Zucht Stevan.
"Je had er ook om kunnen meelachen?"
"Had gekunt."
"Sorry."

Ik wil opstaan maar Stevan heeft zijn lippen alweer op die van mij geplant.

"Het is al goed," mompelt hij. "ik kan niet boos zijn op jou."

Glimlachend kus ik hem terug.

Ik klim boven op hem en kijk hem uitdagend aan.

"Oké, ik ben weer helemaal serieus." Fluister ik dan waarna ik zachtjes in zijn oor hap.

"Hmm, eindelijk."

"Zeg, we moeten morgen avond alweer naar huis." jammert Stevan.

Zachtjes lachend stap ik het bed uit.

"Jammer hè, ik vond het hier wel chil."
"Beter gaan we hier later wonen."

Geschrokken draai ik me om. Zei hij dat echt?

"Seb? Wat is er?"
"Wil je met me samenwonen later?"
"Natuurlijk! Ik hou van je Seb, duhh."

Hij staat ook op uit bed en loopt naar me toe. Dan plaatst hij een kusje op mijn voorhoofd waarna hij zijn hoofd tegen die van mij zet. Zo blijven we staan tot we verstoort worden.

"Jongens, komen jullie? We gaan zo even naar de stad lunchen!" wordt er vanaf beneden geroepen.
"We komen eraan Pap!" roept Stevan terug.

Ik krijg nog een laatste vlugge kus op mijn lippen gedrukt en dan rent hij de trap af. Verbaast blijf ik nog even voor me uitkijken. Uiteindelijk besluit ik ook naar beneden te lopen nadat ik een t-shirt aangetrokken heb.

28 oktober 2018

Where it all started! (bxb)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu