4. Broken

1.4K 84 2
                                    

Islan nk.

Herään sängystäni. Päätän pysyä tässä koko päivän. "Issy, äidillä on asiaa sinulle." Athol avaa oven koputtamatta. "Minulla on kiire juuri nyt." sanon. Athol tulee sängyn laidalleni istumaan ja ottaa nilkastani kiinni. "Mikä sinulla on, Isla oletko masentunut tai jotain?" hän kysyy. "Ei mikään." vastaan. "Kerro. Olen huolissani sinusta, Issy. Et ole enää pirteä itsesi." hän jatkaa. "Jotain tapahtui minun ja Nicon välillä. Mutta sitten hän häipyi ja särki sydämmeni. En voi mennä eteenpäin ilman häntä!" Nousen istumaan ja painan pääni veljeni rintaa vasten ja itken kyyneleeni hänen syliinsä. "Se paskiainen anna minä ruttaan hänen naamansa siihen kuntoon että edes oma äitikään tunnista häntä." Athol sanoo. "Anna olla, Ath." itken. "Sisko? Minä olen aina täällä jos tarvitset jutteluseuraa. Toimistoni on kulman takana. Tule käymään." Athol lohduttaa minua. "Haluatko tulla koulun jälkeen minun ja Jenin kanssa ulos?" Athol kysyy. "Ei minua huvita. Haluan vain itkeä." Sanon Atholille. "Sanon äidille ettet voi hyvin." Athol sanoo. Nyökkään ja lysähdän sängylleni.

Kuulen kun ovi pamahtaa kiinni ja tiedän että he lähtivät jo. Siirryn alakertaan ja lysähdän sohvalle. Otan kännykkäni ja katson kuvaa, jonka otin Nicosta. Komea paholainen.

Olen kyllästynyt olemaan kiltti tyttö. Saan hullun päähän piston, jota en yleensä kuuntelisi. Mutta rakkaus saa tekemään hulluja asioita. Soitan vanhalle tutulleni. "Heei James. Minä tässä Isla. Pitkästä aikaa. Voisitko hommata kaverilleni kamaa. Hän haluaa vain pitää hauskaa ja juhlia." Kysyn tutultani. Hän on diileri. Niinkuin Nico. Voi vittu kaikki muistuttaa minua hänestä. James lupasi hommata minulle kamaa. Heroiinia tai kokaiinia.

***
Oloni on hidas ja täysi. Näen paremmin ja oloni on sekava. En edes osaa sanoa hänen nimeään kunnolla. Nilo Thormas Be'Rucha. Amfebutamoni saa aivoni hyppimään. Pistän musiikin soimaan ja hypin ympäri huoneessani. Katson kelloa. Atholilta on jo loppunut koulu. Vanhemmat kyllä ovat vielä monta moonta tuntia töissä. Katson seinää ja mietin mitä seinä sanoisi jos osaisi puhua. Varmaan Maalaa minut maalaa minut olen tyhjä.

Asetun levottomana sängylleni. En pysty liikkumaan tai puhumaan. Kuulen kuitenkin ulko-oven avautuvan. Huoneen oveni avautuu ja Athol ryntää sisään. "Isla? Isla? Vastaa minulle mitä olet ottanut?" Hän yrittää läpsiä minua hereille. Hän nipistelee poskiani. Hän nostaa minut ylös ja asettaa sohvalle.

Tuntoni alkavat palautua ja pystyn puhua "Athol! Athol!" huudan hädissäni. "Olen tässä, pikku sisko." hän sanoo. "Olen pahoillani! Olen niin pahoillani! Ikävöin häntä vain niin paljon!" huudan.

Athol siirtyy kauemmas puhumaan puhelua. Kai Jenille. "Jen tulee tänne kun minä menen asioille." hän sanoo. "En trvitse mitään lastenvahtijaa." sanon jyrkästi. "Isla, olisit voinut kuolla. Tiedätkö miltä minusta olisi tuntunut tai isästä ja äidistä jos olisimme menettäneet sinut!" Athol huutaa. "Olet rakas minulle, sisko! En halua menettää sinua!" Athol sanoo. Jen tulee sisään ja Athol kuiskii jotain hänen kanssaan.

Atholin nk.

"Pliis Jennifer. Hän olisi voinut kuolla!" sanon vakavana. "Hänellä ei ole asuntoa. Mutta hänen veljensä asuu Arizonassa. Hän on aivan varmasti siellä." Suutelen Jeniä ja huudan "Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos. Jään sinulle velkaa paljon!!" Nappaan auton avaimet ja ajan niin kovaa kuin voi Arizonaan. Olen jo kahdessa tunnissa Arizonassa. Ja nyt minun täytyy löytää Camdenistä oikea asunto. Tekisin siskoni vuoksi mitä vaan rakastan häntä. Kun olimme pieniä hän aina piti minun puolia. Kun naapurin kovis Oliver tuli kovistelemaan ja kiusaamaan minua Isla talloi hänen varpailleen. Joten tekisin mitä vaan, jotta hän vain parantuisi. Vaikka se tarkoittaisi tuoda se tyyppi takaisin hänen elämäänsä.

Minun täytyy löytää tämä tyyppi muuten, en tiedä mitä Islalle voisi käydä. Puhelimeni soi. "Athol! Sinun vanhempasi tulivat kotiin. Mitä minä teen?" Jen huutaa puhelimeen. "Menkää vaikka ulos!" huudan. Isla voisi kuolla, hän voisi joutua vääriin poruukkoihin niinkuin Nico De'Luca. Eikä minun siskostani tule mitään narkkaria. Isla voisi jätkää käyttämistä ja pyörimistä ympäriinsä. Hänestä voisi tulla huora, joka ottaisi maksua seksistä. En tiedä mitä tekisin ilman pikkusiskoani. Joten on todella tärkeää että löydän hänet.

Parkkeeraan auton parkkiin ja lähestyn asuntoa, jonka osoitteen Jen antoi. Hänen on paras olla täällä. Koputan oveen ja pidän nyrkkiäni valmiina. Ovi avautuu ja...

×Kaleo- I Can't Go On Without You×

Unloved- VaaratonWhere stories live. Discover now