-KUVASSA TAYLOR-
Islan nk.
"Isla tässä Elliot ja Taylor." Nico esittää minut kahdelle värilliselle henkilölle. Mies on komea ja täynnä tatuointeja, nainen on kaunis ja hymyilevä. He ovat selvästi pari, kuinka he halailevat ja katsovat toisiaan.
"Emmeth, Mercy ja Tiny." Kolme miestä istuu sohvalla ja nyökkäilevät. "Hauska tavata, kaunis-Isla." Mercy sanoo. Mercy on komea ja hänelläkin on tatuointeja. Tiny ei todellakaan ole pieni vaan lihaksikas ja komea hänkin. Emmeth on vaisu, eikä voi olla muuta kuin yli 16-vuotias. Hänellä ja Elliotilla on paljon samaa näköä, joten he ovat luultavasti veljeksiä. "Jätkät, Taylor tässä on Isla." Nico sanoo lopuksi.Katson sivulle, jossa Taylor ja Elliot nuoleskelevat toisiaan. Elliotin kieli on Taylorin suussa. "Ne on niin rakastuneita, kokoajan puuhissa. Vähä niiku me." Nico sanoo. Tönäisen
Nicoa "Hiljaa muute joku ei saa pesää tänä iltana." Sanon vinkkaan hänelle silmää ja kävelen huoneeseemme. "Sori pojat bisnes kutsuu." Nico sanoo pojille ja seuraa minua. Istun sängylle ja Nico vaan hyökkää kimppuuni. Hän suutelee kaulaani ja yrittää riisua paitaani. "Riisu kaikki." kuiskaus kuuluu korvaani. Riisun hänen paidan ja suutelen häntä. Nico suutelee vatsaani ja siirtyy kokoajan alemmas. Juuri kun hän on avaamassa farkkujeni vetoketjua, joku koputtaa oveen. "Eiii mene pois!" Nico huutaa. "Nicodeus, me lähdemme 5 minan päästä." oven takana huutaa luultavasti Hunter koska kukaan muu ei kutsu häntä Nicodeukseksi. "Ääh, voi vittu. Me jatkamme tästä sitten kun palaan." Nico sanoo jykevästi sormea osotellen ja suutelee otsaani. "Minä rakastan sinua, Isla Welsh." Nico sanoo. "Joo joo minäkin sinua, mutta miksi en voi tulla mukaasi?" kysyn Nicolta samalla kun hän etsii paitaansa. "Koska me olemme rikollisia todella pahoja ja ilkeitä tyyppejä. Minne se vitun paita lenti?" Nico häslää etsiessään paitaansa. "Sinäkin olet rikollinen ja maailman ihanin tyyppi jonka tunnen. Katso tuolin alta." sanon ja osoitan tuolia. Nico löytää paitansa ja nahkatakkinsa suutelee vielä minua ja lähtee rikollisoimaan.Jään pyörittelemään sormiani sängylle, nousen ylös etsimään paitaa. Ovi avautuu nopeasti ja siinä minä seison alusvaatteissa. "Oi anteeksi. Olis pitäny koputtaa, voi sisko sulla on hyvät varustukset." naisen ääni huutaa. "Taylor, hei ei se mitään naisiahan kummatkin olemme. Etkö mennyt poikien mukaan?" kysyn.
"En minä annetaan poikien tehdä isot nostot. Me naiset olemme kuin lumoojakäärmeitä. Ilkeitä, manipulaatiivisia ja kauniita." Taylor sanoo. Hymyilen. "Hei minä keksin!" Taylor huutaa kovaan ääneen. "Me mennään juhlimaan. Pojat ei tuu vielä moneen tuntiin. C'moon Isla suostu nyt." Taylor inisee. "Mulla ei oo mitään päällepantavaa." sanon. "No mulla on tuu nyt mennää." Taylor jatkaa. "No okei." suostun vihdoin. Taylor riemastuu ja vie minut vaatekaapilleen.Itselleen hän valitsee napapaidan jossa kaula-aukko on mielestäni tooosi avoin ja napapaidan kanssa minihameen. Hänellä on tatuointi vatsassaan, jossa lukee kaunokirjoituksella Elliot. Hän huomaa että katson hänen tatuointiaan "Ihku eikö vaan? Hankitaanko sinullekin Nicon nimi kehoosi?" Taylor kysyy. "Ei kiitos." vastaan lyhyesti.
Löydän Taylorin kaapista söpön pinkin mekon, jonka olkapäät ovat paljaat. Ihastun mekkoon. Taylor tarttuu siveltimeen ja maalaa naamani kuin kankaalle, kauniin ja majesteetillisen taulun. Kiharran hiukseni ja olen valmis juhlimaan.
"Tää klubi on niin mahtava. Sairaas meininki!" Taylor huutaa kun saavumme klubin sisäänkäynnille. Monet ihmiset jonottavat pääsyä sisään, mutta me pääsemme heti koska Taylor tuntee klubin omistajan. "Niin mistä sinä tunnet tämän klubin omistajan?" kysyn Taylorilta. "Aa hän on veljeni." Yllätyn hieman ja sitten menemme baarin puolelle tilaamaan drinkit. Tilaan pienen punaisen drinkin ja Taylor monta kappaletta Sex on the Beach drinkkiä.
"Oikeesti Taylor nuo kaikki." naurahdan.
"Jano yllätti. Hei Isla tuo jätkä totaalisesti katsoo sinua." Taylor sanoo. Katson ketä jätkää hän tarkoittaa. Kun huomaan hänet hän on jo lähestymässä meitä. "Hei leidies olen Christoph. Saanko liittyä seuraanne?" mies kysyy. Katson Tayloria, joka on purskahtamassa nauruun. "Siintä vaan." sanon melkein nauraen. Käännyn Tayloriin päin ja nauran niinkuin hänkin. "Nic ei tykkäisi tästä." nauruni ei vaan lopu. "No ei Elliotkaan." Taylor sanoo. Käännymme miestä päin. "No mitkä ovat leidien nimet?" tämä Christoph kysyy. "Hän on Isla ja minä olen Taylor." Taylor sanoo leidimäisesti.
"Hauska tavata Isla ja Taylor." mies sanoo ja katsoo kumpaakin meistä päästä varpaisiin. Naurahdan.Mies hiipii lähemmäs meitä ja tarttuu minua vyötäröstä lähemmäs. "No baby mitäs sanot jos mentäs mun kämpille?" katson kauhistuneena. "Lopeta! Päästä irti! Taylor auta!" huudan kun miehen ote vahvenee ja alkaa sattumaan. "Päästä hänestä irti senkin paskiainen!" Taylor huutaa ja yrittää saada minua vapaaksi miehen kammottavasta sylistä. Mies ei kuitenkaan edes liikahda ja juuri kun luulen että pelini on pelattu kuulen tutun äänen joka on pelastanut minut pulasta jo tuhannen kerran. "Nico!" huudan. Nico sanoo miehelle "Hän on varattu, nyt päästä hänet irti." Mies ei siltikään päästä otettaan. "Jos et päästä irti tyttöystävästäni nyt, niin sinun alat rukoilemaan armoa kun saan sinut käsiini!" Nico huutaa. Mies päästää irti minusta ja juoksen Nicon syliin. "Isla, ootko kunnossa?" kysyy Nico, joka haroilee hiuksiani kun halaan häntä. "Joo." sanon hiljaa. "Alahan juosta, kusihousu." Nico sanoo miehelle joka lähtee juosten baarista.
"Vittu Isla, miksi edes tulit tänne?" Nico kysyy tooodella vihaisena. "Tiedätkö mones kerta tämä on kun joudun pelastamaan sinut jonkun miehen kynsistä?" hän jatkaa. "Ai anteeksi, mutta minullakin on sallittu
hauskanpito!" huudan. "Ääh Isla sä tapat mut. Oot vaan liian seksikäs ehkä en päästä sua enää ikinä ulos." Nico vitsailee. "Eli et ole vihainen?" "Miten voisin ikinä olla vihainen sinulle, varsinkin tuossa mekossa." hän sanoo. Hymyilen ja suutelen häntä. "No miten se keikka meni?" kysyn. "Menihän se. Nyt voin ostaa sinulle timanttikoruja." hän sanoo. "Nääh en ole ikinä ollut mikään korufani mutta jos haluaisit lähteä kanssani joskus leffaan?"
"Totta kai lähden superseksikkään tyttöystäväni kanssa leffaan!" Nico huutaa. "Noniin mennään kotiin." Nico raahaa minut moottoripyörälleen. "Ainiin Taylor Elliot odottaa sinua ulkona." hän vielä sanoo.***
Nico heittää minut sängylleen ja huutaa "Täältä tullaan, beibiii!" Hän hyppää suutelemaan kaulaani. "C'moon honey. Anna minulle kunnon kyytiä!" huudan mukana. Ja loppuillan olimme kahdestaan ja pidimme toisemme kiireisenä. Vink vink.
×Ansel Elgort- Supernova×
ESTÁS LEYENDO
Unloved- Vaaraton
RomanceUNLOVED- VAARATON "Nuo siniset silmät vetävät puoleensa, salaperäinen poika on saanut mielenkiintoni." Ajattelen itsekseni, kun poika kävelee ohitseni saan kylmiäväreitä. Nico on koulun hylkiö ja narkkari, jolla on paljon ongelmia. Isla on juuri muu...