Nicon nk.
Minulla ja Islalla menee paremmin kuin koskaan. Sekä ymmärryksen että seksin puolella. Isla on sopinut vanhempiensa kanssa että hän on viikolla kotona, ja viikonloppusin luonani. Näemme koulussa toisiamme joka toinen tunti ja tunnit ilman häntä on kidutusta. Tänään on perjantai ja Isla tulee luokseni viikonlopuksi.
Viimeinen tunti meillä on eri aine, minulla kemiaa ja Islalla historiaa. Odotan moottoripyörän vieressä parkkipaikalla Islaa ja kun hän myöhästyy alan huolestua.
-SILLÄ VÄLIN PUKUHUONEESSA-
Islan nk.Suljen kopin oven ja otan tavarani. Hymy nousee kasvoilleni, kun muistan että menen Nicolle viikonlopuksi. Olen yksin pukuhuoneessa juuri sujauttamassa paitaani päälleni. Tunnen vahvan puristuksen olkapäilläni, vingun kivusta. Käännyn äkkiä ympäri. Edessäni seisoo Timothea Franklen. Yritän taistella hänen kosketusta ja päästä irti, mutta hän on minua vahvempi. En pääse irti. Miehen etova kosketus sujahtaa paitani alle. Huudan "Päästä irti, vittu senkin paskiainen!" Mies työntää minut kaappia vasten. "Katsotaanko mitä paidan alla on?" mies sanoo etovalla äänellä. Hän repäisee paitani auki ja koskettelee rintaani. "Uhhuh, se narkkari on kyllä onnekas, kun saa tollasta panna." mies sanoo. Potkaisen häntä jalkaan ja mahaan ja pakenen paikalta.
Juoksen käytävää pitkin pääovea kohti. Koulu loppui kymmenen minuuttia sitten, joten kaikki ovat jo viikonlopun vietossa. Kuulen miehen huutoa perästäni, en kuitenkaan katso taakseni vain jatkan juoksemista. "C'moon Isla tule leikkimään!" Jatkan juoksemista. Törmään henkilöön, joka ilmestyy tyhjästä, katson ylös ja henkilö on poikaystäväni. "Nico, Timothea Franklen. H-Hän melkein kävi käsiksi." ängyn. Nico rutistaa minua. "Mitä? Mä tapan sen kulliaivon. Missä se on!? Timothea!" Nico huutaa. "Pliis älä mee. Älä mee." sanon ja painaudun hänen rintan kiinni. Itken. Ja kovaa. "Okei, okei. Mä en lähde minnekkään ikinä. Shhh mä on nyt tässä." Nico sanoo ja rutistaa minua. Hän haroo hiuksiani ja taluttaa minut moottoripyörälleen.
Hän vie minut kämpälleen. Istun Nicon sänkyyn ja riisun revityn paitani. Nico polvistuu eteeni ja katsoo kasvojani. Hän koskettaa kädellään poskiani. "Oletko kunnossa? Ei kai hän kerennyt tekemään mitään?" Nico kysyy. Pyöritän vain päätäni. Hyppään Nicon syliin lattialle, enkä päästä otettani irti hänestä. Yritän pysyä kovana, mutta näen vain sen miehen etovan naamansa. "Miksi minä? Miksi hän valikoi minut?" kysyn Nicolta. Hän hyssyttelee ja halaa minua. Nico nostaa minut sängylle. "Ei mitään hätää. Se ei enää ikinä satuta sua, mä pidän siintä huolen." Nico sanoo ja silittää poskeani. Hymyilen hieman ja sitten hyökkään leikkimielellä Nicon kimppuun. Kaadan hänet sängylle ja suutelen hänen kaulaa ja huulia. "Mä en anna sen kusipään pilata meidän viikonloppua." sanon.
Riisun Nicon vaatekappale kerrallaan ja hän minut vuoretellen. Suutelen häntä kiihkeästi ja hän kääntää minut ympäri selälleen sängylle. Ähkyn ja hiki kiiltää otsallani. "Kaikki hyvin?" Nico kysyy hengästyneenä. Nyökkään ja pyörähdän pois Nicon alta. Olen hengästynyt ja nielaisen. "Isla, puhu minulle. Voin auttaa." Nico tarttuu reiteeni, läimäisen hänen kätensä pois.
Yhtäkillinen koputus säikäyttää minut. "Me puhumme myöhemmin." Nico katsoo minua ja lähtee avaamaan ovea. Jään istumaan sängylle. Alakerrasta kuuluu miehekäs ääni ja puen päälleni. Suljen silmäni ja vakuutan itselleni että olen vahva ja lähden Nicon seuraksi alas.
Tuntematon mies katsoo minua. "No mutta kukas tämä kaunotar on?" mies kysyy Nicoon katsoen. "Hunter, tässä on Isla. Isla veljeni Hunter." Nico esityttää meidät. Vau näen monia samoja piirteitä heissä. He ovat kuin identtisiä kaksosia, paitsi ikäeroa lukuun ottamatta. Samat vahvat leukalinjat, komeat kasvot, hiukset ja kehon koko. "Hei Hunter. Olen kuullut paljon sinusta kaikkea." hymyilen. "Toivottavasti kaikki ei ollut huonoa." hän hymyilee. "Ei suinkaan." Hunter vaikuttaa todella kivalta.Hunter kävelee olohuoneeseen. "Isla, Hunter haluaa jutella kanssani kahden kesken. Bisnestoimia." Nico sanoo minulle. "Joo mene vaan." sanon vaisusti. "Me puhumme sitten myöhemmin siintä toisesta jutusta, jooko?" hän kysyy tai oikeastaan toteaa, ennenkun liittyy veljensä seuraan. Kävelen yläkertaan päiväunille. Olen niin väsynyt, että meinaan nukahtaa jo seisaaltaan.
-OLOHUONEESSA-
Nicon nk."No mitäs sanot veli ootko messis?" Hunter kysyy. Hänellä olisi keikka huomenillalla, vartioton varasto, jossa olisi kunnolla kallista kamaa. "Jaa enpäs oikein tiedä." sanon. "Mut hei ota Isla mukaan, meillä olis käyttöö tollaselle kovalle mimmilleki." Hunter sanoo. "Ei missään nimessä, mä en anna Islan sekaantuu mihinkään rikollisuuksiin. Se on liian vaarallista." sanon heti. "No mietippäs sitä vielä." Hunter sanoo ja häipyy.
"No mitä asiaa sillä oli?" Isla seisoo portaiden juuressa. Viiton kädellä hänet syliini, hän istuu syliini ja nappaan hänen perseestä kiinni. Hymyilen ja hän nauraa.
"Nico anteeks se aiempi." Isla sanoo. "Unohdettu on." sanon ja suutelen tyttöystävääni. "Nyt kerro mitä sun veljes halus." hän vaatii minua kertomaan. "Halus mut tekee rikollisuuksii." vastaan. "Okei mä tuun mukaan." Isla sanoo. "No et vitussa. Se on liian vaarallista. Jäät tänne." sanon. Katson häntä ja hän todella näyttää vakavalta. "Pliis mä rukoilen. En pysty jäämään tänne yksin, en suostu. Tulen mukaasi." Isla sanoo. Vittu hän on maailman jääränpäisin ihminen jonka olen ikinä tavannut. "Isla..." hän keskeyttää minut "Minä tulen mukaasi." Tuhahdan ja nappaan Islan syliini. Hän naurahtaa ja katson häntä. "Enkö voi tehdä mitään muutamaan mieltäsi?" kysyn. Hän vain pyörittää päätään "Et yhtikäs mitään." hän sanoo ja suutelee minua. Lähtiessään pamautan häntä perseeseen. "Äh lopeta tyhmäää!" huudan nauraen. "Mä meen päiväunille. Rakastan sua." hän sanoo. "Juu mäkin sua." huudan. Jään istumaan sohvalle. Mitä minä tekisin.
×Mansionz- Gorgeous×
YOU ARE READING
Unloved- Vaaraton
RomanceUNLOVED- VAARATON "Nuo siniset silmät vetävät puoleensa, salaperäinen poika on saanut mielenkiintoni." Ajattelen itsekseni, kun poika kävelee ohitseni saan kylmiäväreitä. Nico on koulun hylkiö ja narkkari, jolla on paljon ongelmia. Isla on juuri muu...