-JOSH-
Nicon nk.
Tiistai oli tylsä.
Keskiviikko oli tylsä.
Torstai oli tylsä.Perjantai taas ei niin tylsä.
Isla tulee tänään viikonlopuksi.
Woods ilmoitti että haluaisi hengailla meidän kanssa. Sovimme että tapaisimme puistolla. Woods on myöhässä ja istun Islan kanssa puistonpenkillä odottamassa häntä. Asetan käteni Islan reiden päälle ja katson häntä himoten. Hän nauraa leveästi ja tuuppaa minua hartiasta. Naurahdan ja huomaan Woodsin näkökentässäni. "Heei, Woods." huudahdan ja läimäytän tämän kättä. "Hei, Woods." sanon hiljaa. Hän katsoo minua toinen kulmakarva ylhäällä. "Pitäkää hauskaa, lupasin että vien Nevan ja Joshin kaupungille." Isla sanoo ja suutelee poskeani. "Heippa babe." sanon.Kun Isla on lähtenyt, "Neva ja Josh?" kysyy Woods. "Veljeni ja siskoni, kaksoset." vastaan. Woodsin ilme kirkastuu ja hän nyökkäilee. "Isla on kyllä kuuma pakkaus." Woods sanoo. "No siinä sinä olet kyllä oikeassa. En ole koskaa nähnyt ketään hänen kaltaista. Minä vittu rakastan häntä. " taruilen. Woods vaikuttaa todella kiinnostuneelta Islasta. "Hän on ainut joka saa minut nauramaan ja aina kun olen erossa hänestä olen niin huolissani ja haluan hänet vain viereeni. Mutta nyt riittää meistä puhuminen. Onkos sinulla ketään leidiä mielessä?" kysyn Woodsilta.
"No olen iskenyt silmäni yhteen mimmiin, mutta ei siintä tulisi mitään. " Woods selittää ja hymyilee.
"Miten niin? Oot vetävä äijä, Woods. Kuka tahansa mimmi olis onnelline sun kans." Sanon ja tartun Woodsia olkapäästä. "C'moon äijä kerro."
"Hän on varattu." Woods näyttää surulliselta. "Mutta kaipa minun pitää katsoa muitakin kaloja tässä isossa meressä."
Tarjoan Woodsille tupakkaa ja hän nappaa sen kädestäni salaman nopeasti. Sytytän tupakan ja vedän henkeen. "Poltatko paljon?" kysyn. "En." Woods vastaa lyhyesti. "Kuinka vanha oikeasti oletkaan?" kysyn. "Olen 17 juuri täytin." Woods on nuorempi kuin Islakin. "Ootko ikinä ollu putkassa?" kysyn. Woods ravistaa päätään. Woods on sellainen kiltti poika, joka ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.
Islan nk.
Joudun Joshin kanssa odottamaan Nevaa autossa, kun hän laittautuu. "Missä Nico on?" Josh kysyy minulta. "Kaverinsa kanssa." vastaan vaisusti. "Ja sinä olet kateellinen?" Josh kysyy.
"Mitä no enkä ole!" huudahdan. "No joopas." Josh väittää. "En ole kateellinen. Eston Woods uusi oppilas koulussamme, joka yritti käydä minuun käsiksi ja hän sanoi että ansaitsen parempaa kuin Nicon kaltaisen luuserin. Ja nyt he ovat kavereita." sanon Joshille. "Isla sinun täytyy kertoa Nicolle tuosta, se on kamalaa." Josh sanoo. "Ei Nico ansaitsee ystävän." sanon.
"Olet hyvä tyttöystävä Isla, todella hyvä tyttöystävä." Josh sanoo. "Kiitos Joshua yritän olla." Sanon.Neva juoksee autoon ja huutaa "Noniin äkkiä mennään Isaac odottaa!"
"Kuka on tämä Isaac?" kysyn ja katson Nevaa. "Hän on Nevan ihku poikaystävä." Josh sanoo lapsellisella ei-niin-innostuneella äänellä. "Turpa kiinni!" Neva sanoo ja nostaa nyrkkinsä. "Josh! En malta odottaa näkeväni tämän Isaacin." sanon ja katson hymyillen Nevaa. "Mitä? Minun täytyy joka ilta kuunnella heidän säälittäviä puheluita." Josh sanoo tylsistyneenä. "Missä Nico on?" Neva kysyy. Huokaisen syvään ja Josh nojaa takapenkiltä eteen. "Isla ei halua puhua siintä." Josh sanoo. "Noniin lähdetään." Lähdemme ostoskeskukselle. Sain tehtäväkseni olla Nevan shoppailukaveri ja vahtia että Neva käyttäytyy kunnolla. Jälkimmäinen käsky tuli Nicolta.
Kerron odotellessa Isaacia Nevalle tarinan Nicosta ja hänen uudesta parhaasta kaverista. "Pitäisikö minun soittaa hänelle?" kysyn Nevalta. "No ei tietenkään. Anna heidän pitää hauskaa, niinkuin mekin pidämme." Neva sanoo. "Minne Josh häipyi?" kysyn katsellen ympärilleni. "Idiootti kavereidensa kanssa pelleilemään." Neva sanoo. "Hei Isla tuolta hän tulee." Luoksemme kävelee kaveriporukka. Keskellä on tumma tukkainen poika. Neva suutelee tätä poikaa. "Isaac, tässä on Isla." Neva sanoo. "Siskosiko?" Isaac kysyy. "Voi ei todellakaan. Hänen veljensä tyttöystävä." sanon. Katson hänen takanaan kulkevaa porukkaa. "Neva, käyn tsekkaamassa ettei Josh ala rikkomaan paikkoja. Pärjäätkö?" kysyn. "Enköhän." Neva sanoo.
Näen Joshin aulassa neljän kaverinsa kanssa. "Josh pistä se roskis alas!" huudan ja osoitan häntä. "Vooou, Josh kukas tää seksipommi on? Sun panos?" yksi kavereista kysyy, vinkaten. "Vähän kunnioitusta herrat hän on veljeni tyttöystävä." Josh pistää roskiksen maahan. "Siinäs kuulit, juniori. Olen vanhempi kuin sinä, joten vähän kunnioitusta." kommentoin takaisin pojalle, joka heitti kommentin ja tuijotan häntä häijyilme kasvoillani. "Hän on Nicon tyttöystävä." Josh sanoo ja katsoo kavereitaan. "Woou. Onkos hän hurja sängyssä?" toinen jätkistä kysyy. "Turpa kiinni, Ponte!" Josh huutaa pojalle. "Hän on maailman hellin ja silti rajuin sängyssä. Ja parempi kuin sinä ikinä tulet olemaan, Ponte!"
Sanon ja sen jälkeen hän pysyy hiljaa. "Nyt olet Josh kunnolla muuten joudut kärsimään seurauksista." katson Joshiin ja taas eri pojista huutaa. "Voit piiskata minua!"
"Turpa kiinni, Picasso!" huudan ja lähden takaisin seiskasiipeen, jossa Neva hengailee poikaystävänsä kanssa."Hei Isla on palannut." huutaa Isaac. "Issy, voinko mennä Isaacin mopon kyytiin?" Neva kysyy Isaacin sylistä. "En todellakaan päästä sinua mopon kyytiin." sanon jyrkästi. "Miksi? Sinähän olet aina Nicon kyydissä." Neva sanoo. "Se onkin eri asia." sanon. "Kuinka niin?" kysyy Neva. "Koska Nico on kokeneempi kuski." sanon. "Selvä annan tämän kerran jutun mennä." Neva sanoo.
Josh ja Neva ovat monta tuntia ystävien kanssa ja lähdemme vihdoin pois. Jätän heidät talon eteen ja lähden hakemaan Nicoa puistosta, niinkuin hän käski.
Nico astelee autoon ja aloittaa keskustelun "No mites päivä meni?" hän kysyy. "Hyvin hyvin. Tapasin Nevan poikaystävän." sanon. "Ai sepäs kiva... Hetkinen. Poikaystävän?" "Kyllä Isaacin. Oletko juonut? Haiset ihan viinalle." kysyn. "Kyllä joimme pari paukkua."
Johdatan juopuneen Nicon autolta sängylle. Hän kaatuu sängylle ja yrittää vetää minut mukaan. "Tuu mun viereen. Tuu. Mä haluun sua."
"Sä oot kännissä, Nic." sanon. Nico nukahtaa nopeasti ja valtaa koko sängyn. Pudotan hänet melkein sängystä ja asetun hänen viereen. Hän työntää kätensä rintani päälle ja läimäisen sen pois. Mitä minä teen Easton Woodsin suhteen?×EDEN- drugs×
YOU ARE READING
Unloved- Vaaraton
RomanceUNLOVED- VAARATON "Nuo siniset silmät vetävät puoleensa, salaperäinen poika on saanut mielenkiintoni." Ajattelen itsekseni, kun poika kävelee ohitseni saan kylmiäväreitä. Nico on koulun hylkiö ja narkkari, jolla on paljon ongelmia. Isla on juuri muu...