39. |EKSTRA-luku| Shopping With Bae

494 33 8
                                    

Nicon nk.

Koulu alkaa jo kahden viikon päästä. Loma tuntuu pitkältä, mutta menee nopeasti, kun sen viettää rakkaan kanssa.

Makaan vielä sängyssä hereillä ja seuraan kun Isla laittaa valitsemansa asunsa päälle. Virnuilen ja nuolaisen huultani kun katson häntä ja hän huomaa sen.

"Voitko lopettaa, tuo on todella häiritsevää ja todella kiihottavaa samalla?" Isla katsoo minua seksikkäällä ilmeellään.

"Ouh beibi, ouh beibi. Ota minut nyt." sanon vitsillä ja Isla lässähtää sänkyyn melkein päälleni, kiljahdan todella tyttömäisesti ja hän purskahtaa nauruun.

"Löysimme kadonneen tytön sinussa." hän naurahtaa ja se saa minut hymyilemään. Pyyhkäisen hänen naamalleen kadonneet hiukset korvan taakse ja siinä hän tuijottaa suklaa silmillään ja hymyilee ihanasti.

Suukotan häntä ja nousen vaivaisena ylös. "Hei ajattelin, että voisimme mennä vielä, jonnekkin viimeiselle matkalle, ennen koulun alkua. Voisimme ottaa Eastonin ja Lindseynkin mukaan, se voisi olla romanttinen parimatka. Etsitään vain halvimmat lennot ja ihana hotelli. Minne haluaisit mennä?"

"Hmmm, olen aina halunnut mennä Kreikkaan tai Espanjaan. Tiesitkö, että sukuni on alkuperäisin Kreikasta?" hän sanoo mietteliään näköisenä.
Nappaan hänet takaapäin haliin ja kuiskaan hennosti:

"Oikeasti, minäkun olen Portugalista kotoisin?"

"Oikeastiko?" hän kysyy ja kääntyy kasvotusten minua kohti.

"Kyllä kyllä." sanon ja Isla katsoo minua todella kiehtoontuneena. Hän suutelee minua pitkän tovin ja sanoo sitten:

"Toi on tosi seksikästä. Poikaystäväni on portugalilainen."

Laitan vaatteet päälleni ja istahdan sohvalle osottamaan Islaa. Hänellä aina kestää pitkä tovi vaatteiden valinnassa.

Odotellessani Islaa ajattelen katsoa löytäisinkö halpoja lentoja Kreikkaan lähi päivinä. Tietenkin pitäisi vielä varmistaa Islan vanhemmilta ja Lindseyltä ja Eastonilta jos hekin pääsisivät.

Avaan läppärini kannen ja selaan nettiä vähän aikaan. Löydän heti halvan lento paketin, johon kuuluu luksushotelli hintaan. 400€/per henkilö.

"Hei kulta!" huudan.

"Niin!?" saan vastaukseksi ja Isla kävelee makuuhuoneesta ilman paitaa. Jään tuijottamaan ennenkun hän huomauttaa, "Nico! Sä kuolaat! Lopeta tuo!" ja naurahtaa ihanasti.

"En voi sille minkään, sä oot fantastinen." sanon ja asetan käteni hänen lantiolle. Suutelen häntä hellästi ja hän vetäytyy mukaan suudelmaan. Irrottaudun suudelmasta ja liu'utan käteni hänen selkäänsä.

"Kato mä löysin halvat lennot Kreikkaan." sanon ja tarkastelen Islan epäilevää ilmettä.

"En mä oikein tiedä. Raha käy muutenkin tiukalle." Isla vastaa.

"No mä voin maksaa sun osuuden." Isla kääntyy katsomaan minua ja leveä hymy leviää hänen kasvoilleen.

"Voi rakas, ei sun tarvii. Haluutko sä oikeesti lähtee Kreikkaan?" Hän kysyy ja nyökkään kuin pieni lapsi tyytyväisenä. Isla painaa suudelman poskelleni ja ottaa pöydältä puhelimensa.

"Hei, Linds. Haluatko sinä ja Easton lähteä mun ja Nicon kanssa Kreikkaan?" hän aloittaa ja nappaan hänet syliinsä. Hän kiljaisee ja suutelen hänen ihania huuliaan.

Hän lopettaa puhelun. "Lindsey sanoi joo." Hypähdän ilmaan huutaen "jeejeejee!"

Islan nk.

Monen tunnin mietiskelyn ja pohdinnan jälkeen päätämme ajankohdan matkalle. Kaikki tuntuu niin täydelliseltä, kun sain luvan vanhemmiltani. En ole nähnyt vanhempiani tai Atholia moneen viikkoon. En voi uskoa, että pääsen Kreikkaan parhaan kaverini ja poikaystäväni kanssa, en ole unohtanut sitä faktaa, että viholliseni tulee mukaamme, mutta en voi antaa sen paskapään pilata iloani.

Hyppään Nicon kyytiin ja ajamme kaupungille ostoksille. Nico tarvitsee uuden matkalaukun ja minä uuden kesämekon.

"Hei tää on niin siisti!" Nico huutaa ja ihailee jotain matkalaukkua. Kävelen lähemmäs häntä ja kauhistun. Laukun kyljessä lukee "seksimonsteri" isoin kirjaimin. Nico ei nähnyt tekstiä, joten käännän tekstin häneen päin ja häntä alkaa hymyilyttää.

"No tottahan tuokin on. Olenhan minä aikamoinen seksimonsteri, vai mitä?" hän kääntää katseensa minuun. Halaan häntä ja hän halaa minua takaisin, jonka jälkeen vedän hänet suudelmaan. "No niin olet. Seksimonsterini."

Nico valitsee ihan normaalin mustan matkalaukun ilman mitään kuvaa tai tekstiä, josta olen helpottunut. Seuraavaksi lähdemme etsimään minulle sitä mekkoa. Nico tallustaa mekko-osastolle ja minä tallustan perässä. Hän katselee mekkoja keskittyneesti, kunnes löytää haluamansa mekon.

"Tää on ihan hiton hyvä." hän pitelee mekkoa, jonka kaula-aukko ylettyy melkein napaan asti. Katselen Nicoa oletko tosissasi-ilmeellä ja hän vain hymyilee. "100% seksikäs." hän vielä lisää.

"Tän takia mä en koskaan ota sua mukaan shoppailemaan." sanon. Nico nostaa kulmansa ylös ja vetää kätensä hiustensa läpi.

"Ei kun mä en ikinä missään muussa tilansteessa tulisi shoppailemaan. Tyttöjen kuuluu mennä bestiksiensä kanssa shoppailemaan ei poikaystäviensä." Nico huomauttaa ja siristää silmiään seksikkäästi.

"Sun hiuksilles pitää tehä jotai ne taas kasvaa super vauhtia." sanon ja yritän korjata hänen silmilleen joutuvia hiusjuotuvia. Hän kuitenkin pysäyttää minut itseteossa ja tarttuu hellästi ranteestani.

"Mun kuuluis tehä sulle noin ei sun mulle. Sä et oo mun mutsi." hän sanoo ja päästää ranteestani irti. Naurahdan ja jatkamme shoppailua kunnes Nicolle alkaa riittää ja lähdemme takaisin suunnittelemaan matkaa, mutta vaan Lindseyn ja Woodsin kanssa.

Joo sori tää viiväytys. Miun puhelimee tulee vikoja toine toisensa jälkee.

Toivottavasti saan tän vian kuntoo.

Unloved- VaaratonWhere stories live. Discover now