6. The Game Of Thinking

1.2K 69 1
                                    

Islan nk.

Nousen hänen moottoripyöränsä kyydistä ja katson tälöä edessäni. He on iso. "Wou onko tämä sinun talosi?" kysyn. "Nääh, se on äitini talo." saan vastaukseksi. Katselen taloa ja pihaa. Tämä talo on aivan varmasti kallista kamaa. "Tapaanko minä sinun äitisi?" kysyn ja katselen Nicoa. "Et juuri vielä, mutta sisarukseni tapaat, sillä meidän täytyy vahtia heitä." Nico vastaa. Nico avaa oven ja astelen sisään. Daaam, talo näyttää vielä kalliimmalta kun astuu sisään.

"Lapset!?" Nico huutaa. "Nii?" kuuluu vastaukseksi. "Tulkaa! Haluan että tapaatte erään todella tärkeän henkilön minulle." Hän jatkaa. Kaksi teini-ikäistä, tyttö ja poika juoksevat olohuoneesta. "Issy, tässä on Neva ja Josh." Nico esittelee meidät. "Neva, Josh, tässä on tyttöystäväni Isla." hän jatkaa. Hymyilen ja ikäänkuin niian. "Hei Neva ja Josh todella hauskaa että saan tavata teidät." sanon. "Hei Isla. Hauska tavata kuin myös." Neva sanoo ja hymyilee. Josh kuitenkin vain katsoo kännykän näyttöään. "Olen pahoillani veljeni Joshin käytöksestä. Olemme kaksoset, mutta silti tuntuu että hän on 6 vuotias." Neva jatkaa. Neva vaikuttaa todella mukavalta, mutta kuitenkin niin erilaiselta kuin Nico. Katson Nicoa ja lapsukaiset juoksevat tiehensä. "Kuika vanhoja he ovat?" kysyn Nicolta. "16-vuotiaitahan he." hän vastaa. Ammotan suutani he näyttävät ikäistään nuoremmilta. Kävelen Nicon edellä ja tunnen hänen kätensä liukuvan takapuoleeni. Vinkaisen ja katson Nicoa. "Ääh, lopeta!" huudan. "Entä jos en?" hän ivaa. Sitten hän tarttuu käteeni ja katsoo syvälle silmiini. Hän kai yritti tarkastella katsettani. Hymyilen ja puristan hänen kättä.

Olen ollut noin kaksi tuntia Nicon äidin talolla ja koko kahden tunnin aikana Neva ja Josh eivät ole puhuneet mitään toisilleen tai meille. "Okei kaverit laittakaas nyt ne kännykät pois, nii voidaan opetella kommunikoimaan." Nico sanoo jyrkästi ja pamauttaa kädellään pöytää. Katson Nicoa ja hän hymyilee minulle. Hymyilen takaisin, jonka jälkeen katson kaksosia jotka ovat viimein jättäneet puhelimensa rauhaan. "Pelataanko peliä jota minun aikani tunnettii nimellä ajatuspeli." Nico sanoo. "Ei kiitti." Josh ärähtää. "Se ei ollut kysymys." Nico ärähtää takaisin. Asetumme rinkiin ja Nico alkaa neuvomaan kuinka tätä ns. ajatuspeliä pelataan. "Okei eli kaikki saa sanoa yhden sanan vuorotellen, se voi olla vaikka esine, väri tai ihminen kunhan on jokin ja sitten kaikki sanovat ensimmäisen sanan joka pompahtaa päähänsä ja peli jatkuu samalla tavalla." Nico neuvoo. Tämä leikki kuulostaa tutulta mutta en tunnista sitä.

Nico aloittaa sanalla "Hymy." Josh vastaa "Mukava." Neva: "Ystävällinen." Minä: "Pirteä."

Minä aloitan sanalla "Rakkaus." Nico vastaa hymyillen "Ihana." Josh: "Tyhmä." Neva: "Paska."

Neva aloittaa sanalla "Sisko." Josh vastaa "Pökäle." Minä: "Huolehtiva." Nico: "Hyvä."

Viimeisenä Josh sanoo sanan ja katsoo suoraan minua ja tiedän että se on tarkoitettu minulle "Häivy." Nico: "Lopeta." Neva: "Voi luoja." Minä: "Miksi?"

Tuo Joshin sanahdus hiipi sydämmeeni ja teki aukon sieluuni. Miksi hän ei pidä minusta? "Älä välitä Joshista hän juuri erosi tyttöystävästään, kun hän petti Joshia. Niin hänellä on rankkaa juuri nyt." Neva lohduttaa minua. "Kiitos Neva." sanon. "Oikea nimeni on Nevaeh Silver Rosabet Foerst. Josh on Joshua Anton Alistair Amor Foerst. Veljemme Hunter Kayden Carlos Foerst. Mutta Nico on pelkkä Nicodeus Thomas De'Luca." Neva sanoo. "Hetkinen Oliver Hurst Foerst? Se kuuluisa action-tähti joka kuoli vuonna peruna ja nakki? Onko hän isänne?" kysyn ihmeissäni. "Joo, mutta hän oli väkivaltainen varsinkin Nicoa kohtaan, koska..." Neva sanoo. Kuitenkin keskeytän hänet "Koska Nico ei ollut hänen poikansa."
"Niin isämme heitti hänet pihalle, siksi hänestä tuli diileri. Heti kun Nico syntyi isä huomasi että hän ei ollut yhtään isän kaltainen ja sai tietää äidin uskottomuudesta ja hylkäsi Nicon. Nico muutti 15-vuotiaana pois kaduille hänen oli pakko elättää itsensä jotenkin." Neva sanoo. "Mutta tuohan on kamalaa." sanon. Neva nyökkäilee.

***

Kaikki ovat rauhottuneet ja kello on jo paljon. Istun sängyllä ja Nico tulee viereeni. "Huh rankka päivä." hän huokaisee. "Sanos muuta." sanon ja hivelen kipeitä sormiani. Nico ottaa kiinni kädestäni ja suutelee sitä. Nousen ylös ja asetun Nicon syliin haarat auki. Alan suutelemaan häntä. Hän kuitenkin vetää minua lantioistani pois. "Minua ei kiinnosta pelkkä seksi, Issy. Tiedän että et ole kokenut." hän sanoo. Kasvoni muuttuvat ilmeettömiksi ja soperran "Mi- mitä kuinka ti- tiedät sen?"
"Sen huomaa. Mutta se ei ole se pointti. Pointti on että haluan sinut enkä seksiä. Edetään hitaasti." Nico sanoo. "Olet niin erilainen kuin muut pojat." sanon. "Entinen poikaystäväni jätti minut, koska en antanut hänelle sitä mitä hän halusi. Ja en vain halunnut että sinä jätät minut sen takia." jatkan. "Minua ei kiinnosta tippaakaan seksi. Sitten kun olet valmis. Ja tiedoksi se jätkä oli kusipää ja hölmö kun jätti sinut, koska olet uskomaton pakkaus ja koska hänellä ei ole enää mitään mahdollisuuksia." Nico sanoo. Hän on vain niin erilainen, joka on niin ihanaa piirre hänessä. Hän saa minut tuntemaan erityiseltä ja kauniilta.

Suutelen hänen pehmeitä huulia ja hän asettuu sängylle makaamaan. Asetun hänen viereensä ja hän nappaa minut kainaloonsa. "Miksi Josh vihaa minua?" kysyn Nicolta. "Ei hän sinua vihaa. Kuka sinua muka voisi vihata. Hän on vihainen minulle, kun en ole ollut hänen kanssaan viime aikoina. Ja nyt tuon näytille vielä super kuuman ja seksikkään mimmin ja se raastaa hänen hermojaan." hän vastaa. "Hyvää yötä beibi." hän kuiskaa. "Yötä." kuiskaan takaisin.

×Sia- Helium×

Unloved- VaaratonWhere stories live. Discover now