Nicon nk.
"Pliis, Rico, sun pitää sanoo sille et meidän pitää jutella." Katson isoa miestä ylöspäin. "Sori Nic mä en voi tehä niin. Oon vaan vartija." Rico vastaa. Vaivun epätoivoon, kunnes näen sivusilmällä miehen jota tulin tapaamaan. "Fresh. Pliis Fresh tää on tärkeetä." sanon, mutta mies ei edes käännä katsettaan. "Pysähdy!" huudan ja mies vihdoin pysähtyy. "Mitä asiaa, Nico?" hän kysyy. "Tärkeetä asiaa." vastaan ja mies johdattaa minut toimistoonsa.
Olimme lapsina parhaita kavereita. Varastelimme yhdessä, kiusasimme yhdessä ja pelleilimme. Olimme aseveljiä, kunnes hän sai 15-vuotiaana tilaisuuden uuteen parempaan elämään. Hän otti tilaisuuden vastaan ja jätti minut mätänemään Bronxiin kun hän suuntasi kohti rikkauksia. "Haluaisin aloittaa sillä että on ollut ihan vitummoine ikävä." sanon ja hymyilen. "Niin minullakin, Nico. Nyt kerrotko asiasi minulla on kiire." hän vastaa. "Mä en oo enää rikolline, en pyöri enää Bronxis, enkä tee minkäänlaisia rikollisuuksia." sanon ja huomaan pienen hymyn hänen huulen kulmassa. "Hyvä juttu, Nic. Nyt mitä asiaa?" hän hoputtaa.
"Tarviin sun apua epätoivisesti. Mun tyttöystävän ystävä, joka on myös mun parhaan ystävän tyttöystävä on kadonnu ja mä epäilen että 8-luokka toistuu uudestaan." sanon. Fresh muuttuu valkeaksi ja jähmettyy.
8-luokalla Fresh ihastui ensimmäiseen tyttöystäväänsä Sophiaan, he olivat seurustelleet viikon ja sitten Sophia vaan katosi, niinkuin tuhka tuuleen. Hänen ruumiinsa löydettiin kaksi viikkoa myöhemmin rannalta. Murhattu. Ensin puukotettu melkein kuoliaaksi mutta todellinen kuolinsyy oli kuitenkin hukkuminen. Poliisit uskoivat tapon liittyvän jengiin mutta minä ja Fresh saatiin selville toinenkin vaihtoehto, kun tutkimme tapausta. Sarjamurhaaja.
Tutkimme kirjaston tietoarkistoa ja saimme selville että useita nuorten tyttöjen ruumiita oli ilmaantunut eri puolille maapalloa. Ja rannalle sama tappotapa. Tietenkin epäilimme sen olevan tämä sarjamurhaaja, mutta olimme ihan paskoja salapoliiseja joten jätimme jutun mennä ja surimme Sophian kuolemaa. Fresh itki viikon.
"Anna sen olla, Nic, emme ikinä edes todistaneet että se oikeasti oli sarjamurhaaja. Ja miksi sinä edes epäilisit että hän olisi palannut?" Fresh kysyy. "Lupasin tyttöystävälleni että saisin hänen ystävänsä takaisin ja rakastan tyttöystävääni koko sydämestäni." vastaan kysymykseen. "Nico sinun olisi parasta lähteä. Oli kiva nähdä." Freh patistaa minut ulos eikä edes vastaa puheluihini.
Islan nk.
Isä kokkaa tänään pastaa ja äiti antoi luvan että saan mennä illallisen jälkeen "kaverin" luo. No ainoa kaverini on Linds, mutta hän on jossain missä lie joten olenkin Nicon kanssa.
Illallinen on todella mielenkiintoinen. Athol ei kuitenkaan osallistunut illalliseen vaan lähti ulos Jenin kanssa. Istumme pöydän ääressä syömässä isä herkullista pastaa, kukaan ei puhu mitää kunnes isä avaa suunsa keskellä kiljuvaa hiljaisuutta. "Isla haluan että lähdet kesälomalla UK:hon käymään mummusi ja pappasi luona ja saisit myös nähdä Nerrietäkin. Käykö sinulle?" Isä kysyy. Nyökkään vaan ja hyökkän ruuan kimppuun. Kesälomaan on noin neljä viikkoa, se kestää kuukauden ja en edes tiedä kuinka pitkäksi ajaksi minun täytyisi jäädä sinne. "Voinko ottaa ystävän mukaan?" kysyn. Luulen tietäväni vastauksen. -ei. Mutta saankin"No jos haluat."
En usko isän tarkoittavan poikaystävää, mutta olisi kiva näytellä Nico Nerrielle ja Colinille. Uskon Nerrien pitävän Nicosta ja haluan vain Colinin näkevät että olen päässyt yli hänestä ja löytänyt häntä komeamman ja kiinnostavamman poikaystävän. Hah Colin. Olet kusipää.
Syön pastan nopeasti ja odotan vain Nicoa. Isä ja äiti siirtyvät yläkertaan katsomaan jotain vanhaa komediaelokuvaa ja koputuksen kuultua odotan sen olevan Nico, mutta avatessani oven näen Lindseyn veriset ja kyyneleiset kasvot.
"Isla, sun on autettava mua." hän sanoo nopeasti ja melkein havahtuu jalkojeni juureen.Luojan kiitos olet turvassa.
×Seeb, Skip Marley- Cruel World×
KAMU SEDANG MEMBACA
Unloved- Vaaraton
RomansaUNLOVED- VAARATON "Nuo siniset silmät vetävät puoleensa, salaperäinen poika on saanut mielenkiintoni." Ajattelen itsekseni, kun poika kävelee ohitseni saan kylmiäväreitä. Nico on koulun hylkiö ja narkkari, jolla on paljon ongelmia. Isla on juuri muu...