9. Cross My Heart And Hope To Die

970 64 2
                                    

Islan nk.

Se mikä ei tapa, vahvistaa. En usko siihen. Se mikä tappaa vahvistaa. Olin kuihtumassa, mutta selviydyin. Ja nyt olen vahvempi kuin koskaan. Tiedän rajani ja ylitin sen, mutta miksi. Kysymys pysyy.

Silmäni ovat edelleen hieman auringonarat, mutta erotan huoneesta muotoja. Niinkuin ison hahmon edessäni. "Isla?" tuttu ääni sanoo. "Nico!" huudan. Hän suorastaan hyppää syliini. Hänen halauksensa saa minut tuntemaan elävältä ja turvalliselta. Hän painaa huulensa kaulaani ja suutelee jokaista kohtaa kaulassani. "Haluan sinut nyt ja tässä." hän sanoo "Haluan suudella jokaista kohtaa kehossasi." hän jatkaa. Suutelen häntä. Ovi avautuu paukkuen ja Neva juoksee sisään Joshin kanssa. "Siskoo!" huutaa Neva. "Huomenta." sanoo Josh. "Oletteko sopineet?" kysyn. Josh nyökkää ja halaa siskoaan. Hymyilen. "Lääkärit sanoo et voit lähtee jo tänää." sanoo Nico. "No nähdään kotona." sanovat kaksoset. "Hyvä koska haluan olla vieressäsi niin kovasti... Ja alasti." kuiskaan. "Huhhuh. Isla saat minut oikein punastumaan."

Nico taluttaa minut ulos punaisen ferrarin eteen. "Se on äitini auto ja nyt kun hän ei ole tulossa lähi päivinä kotiin ajattelin että voisimme ajaa sillä." Istumme autoon ja Nico tietysti ajaa koska hän on 18. Siirrän Nicon kättä ratista ja astun hänen syliinsä. "Hei pätkä. Mitäs sä?" hän kysyy hymyillen. "Hei muukalainen." Suutelen häntä samalla kun istun hänen sylissään. Suutelen hänen kaulaansa, nostan hänen paitaansa ja suutelen hänen vatsaa. "Wou Issy. Pitääkö mun pysähtyy?" hän kysyy. "En saa käsiäni irti sinusta." sanon. "Tiedän että olen hitomoinen namu."
sanoo ihana poikaystäväni. Hän pysäyttää auton johonkin hylätylle tielle. Laskee istuimen alas ja tarttuu lanteisiini vahvoilla käsillään. Hän nostaa paitani pois päältäni ja napsauttaa liivieni hakaset auki. Hän tuijottaa hetken kehoani ja sitten alkaa hommiin.

Hikiset ihomme tarttuvat toisiimme kiinni ja Nico laittaa vaattensa päälleen, niin minäkin laitan. Istun hänen päällään vielä hetken ja läähätän. "Huh sepäs oli virkistävää." Nico sanoo. Jasvoilleni nousee hymy ja tartun hänen poskiinsa molemmin käsin ja suutelen häntä. "Vittu, että rakastan sua ihan vitusti." hän sanoo. "Sinä vitun Nicodeus olet niin ihana ja mä rakastan sua enemmän." sanon. Lähdemme talolle ja minun täytyisi huomenna lähteä. Kun koulukin alkaa. Nico lupasi viedä ja tulla hakemaan minut.

Makaan Nicon sängyllä hänen paita päällä, kun hän pyörii ympäri huonetta paidattomana boksereissaan. Hän tuli juuri suihkusta joten hänellä on märät hiukset. Hän hyppää viereeni ja huudan "Eii eei mene pois sulla on märät hiukset." nauran ja hän ravistaa hiuksiaan päälläni. "Siintäs sait." hän sanoo ja suutelee minua. Hän nousee ylös ja kävelee kylppäriin. "Vietkö minut huomenna kouluun moottoripyörälläsi?" huudan hänelle. Hän nojaa oviaukkoa vasten ja sanoo sarkastisesti " No en kun annan sinun kävellä." Ja sitten hymyilee vielä hurmaavasti. "Lupaatko?" kysyn. "Lupaan kautta kiven ja kannon." hän sanoo. " Nousen ylös, riisun paitani ja kävelen Nicoa päin. Pistän käteni hänen vatsalleen ja kävelen hänen ohi. "Uuh beibe. Onko pakko kiusata poikaystävääsi?" Katson hurmaavasti häntä ja vinkkaan silmää. Astun suihkuun.

Pläsähdän Nicon kainaloon. "En vain millään jaksaisi olla koulussa ilman sinua." sanon hänelle. "Pitää vaan kestää. Tulen kyllä tiistaina kouluun." hän sanoo. "Minulla ei ole vieläkään yhtäkään kaveria, miksi kukaan ei vaan tykkää minusta?" katson Nicoa. "Ei se sinusta johdu kaikki muut on vaa niin paskoja. Kyllä sä niitä kavereita vielä saat." hän sanoo ja suutelee poskeani. Valot sammuvat ja nukahdan Nicon kainaloon.

Aamulla meikkaan, kiharran hiukseni ja puen päälleni. Kuristaja korun, revityt farkut ja napapaidan. Olen valmis mutta Nico ei ole vielä herännyt. "Nic!? Herää!" huudan. Hän ei ihan heti herää mutta kyllä hän sitten kun hyppäsin taas kerran hänen päälleen. Hän nousee ylös ja katsoo minua. "Niin ilkeä, mutta niin kaunis." hän sanoo väsyneeltä. Herättyään kunnolla hän pukee päälleen ja änkäisee. "Ainiin melkein unohdin. Ostin sinulle jotakin." katson yllästyneenä. Hän vetää kaapista siron ja uudennäköisen nahkatakin. "Oumaigod. Se on ihana. Ja niin olet sinäkin." suutelen häntä. Pistän converseni jalkaan ja astun ulos poikaystäväni kanssa. Hän käynnistää mopon ja ojentaa minulle kypärän.

Olemme koululla pika vauhtia ja nousen mopon kyydistä. "No miltä näytän?" käännyn ympäri. "Kaikista maailman tytöistä kaunein. Nyt anna minulle suukko." Annan hänelle suukon ja hän toivottaa onnea minulle. Kävelen käytävää pitkin luokkaan, kunnes tyttö jota en ikinä ennen ole edes nähnyt astuu eteeni. "Kuka toi prätkä tyyppi oli?" tämä tyttö kysyy. "Se on moottoripyörä ja poikaystäväni." sanon. "Kiinnostavaa. Olen Lindsey, mutta kutsu Lindsiksi." tyttö sanoo. "Hei Linds, olen Isla." sanon. "Haluaisitko lähteä shoppailemaan koulun jälkeen?" Lindsey kysyy. "Ou sori muita menoja." sanon. "Poikaystäväkö?" Nyökkään ja tyttö hymyilee. "Voihan hän tulla mukaan. Kiva nahkatakki muuten. Mistä sait sen?" Lindsey utelee. "Poikaystäväni osti sen minulle. Ja en ole oikein varma onko se hyvä idea." sanon. "Ja höpsis hän tulee mukaan." Lindsey oikein käskee. Saan sellaisen tunteen että Lindsey yleensä saa kaiken mitä haluaa.

***

Koulu loppuu enkä koko päivänä näe Jeniä tai Atholia. Kävelen ulos koulun ovesta ja näen Nicon mopoineen odottamassa minua. Lindsey kuitenkin taas tupsahtaa eteeni ja siihen päättyy matkani poikaystäväni syliin. "Hei bestis. Onko tuo poikaystäväsi? Mikä komistus." Lindsey järpättää. Kävelen hänen luokseen. "Pelasta mut beibi pelasta mut." sanon. "Mikä on?" hän kysyy. "Sain uuden ystävän. Lindseyn, mutta nyt hän haluaa että menemme shoppeilemaan." sanon. "Mutta sehän on kivaa." Nico sanoo. "Hän haluaa sinut mukaan." sanon. Hymy Nicon huulilta pyyhkiytyy. "Ai." hän änkäisee. "Ei sinun oo pakko tulla." sanon. "Kyllä minä voin tulla. Tää on sulle tärkeetä, sait viimein kaverin ja jos se on sulle tärkeetä nii sit on myös mulle." Nico sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. Lindsey ottaa askeleen lähemmäksi. "Linds, tässä on poikaystäväni Nico. Nic tässä on Lindsey." sanon. "No hei Nic. Todella hauska tavata." Linds sanoo. "Joo hei vaan. Issy meidän pitäisi mennä. Neva just soitti Josh on taas tuonut tyttöjä kotiin." Nico sanoo. Katson taakseni Nicoon, joka on pistänyt kätensä lantiolleni. "Aijaa no Linds nähdään huomenna." sanon ja morjestan.

Nic ojentaa minulle kypärän ja lähdemme. Hän ei kuitenkaan käänny oikealle tielle. "Hei minne menet?" kysyn. "Vien sinut syömään." hän sanoo. "Entäs Josh?" kysyn. "Se oli vale, jotta saisin sinut itselleni." hän sanoo. Naurahdan ja kurvaamme lähimpään ravintolaan.

×Shane Alexander- Feels Like The End×

Unloved- VaaratonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora