פרק 40 -

3.8K 143 24
                                    

( שהשכתוב יסתיים אני מתכננת לשנות את שם הספר- יש לי כבר משהו בראש אבל אם יש לכן רעיון אתן יותר מוזמנות לכתוב אותו בתגובות/בפרטי בסיום קריאת הפרק ❤️ )

יום ההולדת של רועי הגיע.
פתחנו את היום בלהתעורר ולהיות שעה שלמה בפוך רק שנינו - לבדנו עם ארוחת בוקר שהייתה סופר טעימה ויפה.
אני עשיתי את מקלחת הבוקר שלי בה בירכתי את היום הזה שייצא ביום שאין בו לימודים.
לארוחת צהריים הלכנו למסעדה האהובה על רועי, ושהגענו הביתה חזרה נתתי לו את 2 המתנות שקניתי ושהשאירו לי 200 שקל בחשבון בנק.
״ תודה אהבה שלי אין כמוך ״  המילים שלו תמיד ידעו לגעת לי בנקודות שמחממות לי את הלב.
״ באהבה, יום הולדת שמח ״ אני אומרת והוא מנשק את שפתיי באיטיות רבה. אני מתנתקת ממנו בטענה שאני חייבת להספיק להתארגן והוא נכנס להתקלח.
רועי החליט יחד איתי, שהוא כן יעשה איזשהי מסיבה קטנה כזאת במועדון עם החברים שלו, שותפים לעבודה, בנות הזוג של כולם. זה יהיה במועדון שלו, בכל מקרה יש ליין היום במודעון שלו פשוט אנחנו ניהיה בקומת הVIP שתיהיה מיועדת רק לחגיגות עבורו. יהיה הרבה שתייה חריפה, ומזון.
אני מתלבשת בבגד גוף סטרפלס בצבע שחור מבד מיוחד, לין נתנה לי אותו. גינס אפור כהה בגזרה מחמיאה ולא צמודה מידי, חגורה עם אבזם בצבע כסף. אני עושה מתאפרת מעט למראה טבעי במיוחד, על השיער שלי אני מעבירה בייבילס כמובן שאני כזאת קלמזי, אני ממש מסתבכת עם זה ומפילה דברים בחדר על הדרך. אבל לבסוף מצליחה עם שיחת הסבר מהתאומות.
״ הסתדרת ? ״ הוא שואל אותי שהוא נכנס לחדר ארונות סוגר את הכפתורים החולצה המכופתרת.
״ כן, מזל שאחיות שלך קיימות ״ אני אומרת ומכניסה את המכשיר החשמלי יישר למגירה
״ את נראת מדהים ״ הוא מחמיא לי בזמן שאני סוגרת לו את הכפתורים האחרונים.
אתה לא תגרום לי להיות נבוכה גם הפעם.
לא משנה- הוא הצליח. אני מודה שסומק עולה על תפוחי לחיי
״ גם אתה חתיך, ילד יום הולדת ״ אני אומרת והוא מנשק את שפתיי ואז את הצוואר שלי.

אנחנו יוצאים מהבית ותוך חצי שעה נמצאים בחניון.
״ אכפת לך אם אני אכנס רגע למשרד? ״
״ לא לא תיכנס. אני רוצה לתת את הרשימה למאבטח בכניסה ולסדר כמה דברים ״
״ אז תבואי שתסיימי ״ הוא מנשק אותי ואני יורדת למטה.
״ זו הרשימה, כל מי שלא רשום פה הערב לא נכנס למתחם. זה ממש חשוב לרועי שאף אחד שלא קשור ליום הולדת יהיה בקומה הזו ״
״ אין שום בעיה, יש עוד משהו? ״
״ לא, רק זה ״ אני מודה לו בחיוך עולה חזרה למעלה.
אני מסדרת את השתייה ואת האוכל שהגיע בצורה יפה כמו שרציתי, את הדברים הקטנים והאחרונים אני משאירה לבנות שעובדות כאן.
׳ בדרך ׳ אני מקבלת הודעה מליאן ועולה למשרד שלו.
תוך שעה, המועדון היה הומה אדם, כל הקומה התחתונה הייתה מלאה עד אפס מקום, וקומת הVIP של היום הולדת הייתה כמעט בתפוסה מלאה.
כולם בירכו אותו, כולם רקדו, קצפו, שתו, חיוכו, היו מאושרים. וזה מה שרציתי - רציתי שהוא יהיה מאושר.
הוא ממשיך לחבק אותי למרות שהשיר המרגש הוחלף במוזיקה שחורה
״ אח יקר ״ בחור נאה וגבוה ניגש לרועי ולוחץ את ידו ומשאיר יד אחת שתאחוז את המותן שלי בצורה די רכושנית.
״ מה קורה אחי? הרבה זמן ״ רועי אומר ומחזיר לו בלחיצת יד
״ אז מזל טוב שיהיה ״ הוא מאחל לו אחרי מעט דיבורים ומאחוריו מתקרבת בחורה בלונדינית בלבוש מינימלי.
״ נו מאמי... ״ היא מגיעה ונמרחת עליו
״ מאמי תכירי, זה רועי חוגג היום הולדת ״
״ כן, אנחנו מכירים.. אני שירן ״ היא מושיטה את ידי ואני לוחצת אותה
השם שלה מוכר לי מאוד, אבל מוכר מאיפה?
״ תהנו ״ רועי מאחל להם בפרצוף קריר ואנחנו מתרחקים מהאזור
״ מאיפה אתם מכירים? ״ אני שואלת את רועי אחרי שהוא לוקח כוס נוספת של שתייה חריפה הישר לתוך הגרון.
״ לא עכשיו יפה שלי, נדבר על זה אחרי זה ״ הוא אומר ואני עוזבת את העניין הזה ואנחנו ממשיכים לרקוד במרכז הרחבה.
בשעה די מאוחרת של הלילה, השלב שבו רק המוזיקה הישנה והשחורה נשארת כבר אין הרבה אנשים כמו בהתחלה.
״ איפה השירותים פה? ״ אני שואלת את רועי יחד עם ליאן לאחר חיפוש
״ ישר וימינה, את צריכה שאני אלווה אותך? ״
״ לא, נסתדר ״ הוא מנשק את הלחי שלי ואני וליאן מתקדמות
״ יצא ממש יפה שתדעי, אני גאה בל שהצלחת לשכנע אותו לעשות משהו. הוא שונא את היום הולדת שלו״
״ כן אני יודעת ״ אני אומרת ומושיטה לה את האייפון שלי מותירה אותה מול המראה בכניסה ונכנסת לתא השירותים.
״ סוף סוף, חיכיתי לך.. ״
״ אוי סליחה, לא ראיתי שאת בפנים ״ אני אומרת ויוצאת מהתא אבל היא מושכת אותי חזרה ואני פולטת אנחת בהלה.
״ תהי בשקט, טיפשה ״ היא מניחה את היד שלה על הפה שלי וזה כבר מתחיל להלחיץ אותי
״ אני מצטערת, באמת לא התכוונתי להיכנס לך לתא ״
״ את לא צריכה להצטער, חיכיתי לך ״
״ חיכית לי? סליחה אבל אני לא מכירה אותך..״
״ כבר הספקת לשכוח אותי? אני שירן ״ היא אומרת ומחייכת חיוך מרושע
״ כן, שירן. אני זוכרת את השם שלך אני לא זוכרת מאיפה ״
״ אני מציעה לך להקשיב לי, ולהקשיב לי טוב ״ היא אומרת מצמידה אותי לקיר ותופסת בצוואר שלי.
״ תיפרדי מרועי, רועי לא שייך לך. את שומעת אותי? את תיפרדי ממנו! ״ היא צועקת לתוך האוזן שלי ואני מתקשה לנשום.
״ בבקשה.. ה.. גרון.. ש..לי ״ אני מרגישה שאני לא מצליחה לנשום
״ תבטיחי שתעשי את זה ״ היא משחררת קצת מהאחיזה שלה בי ומוציאה סכין ומניחה אותו צמוד לגרון שלי.
״בסדר...אנ..י.. ״ דמעה יורדת מעיניי מתוך פחד ואני עדיין מתקשה לנשום.
ואז, בבת אחת- האחיזה שלה משתחררת ממני חמצן שוב חודר שלי, היא מוטחת על הרצפה ואני מתנשפת ומשתעלת נאחזת בקיר בשביל לא לפול.
היא מנסה לקחת את הסכין אלייה אבל אני דורכת עליו ומרחיקה אותו ממנו. רועי נכנס בריצה לכיווני ומבחין בסיטואציה וליאן עומדת מאחוריו.
״ מה קורה פה? ״ הוא צועק, ואני מבחינה בזה שהוא לא ממש פיכח
המאבטח הגדול ורועי לוקחים אותה החוצה וליעד מגיע ומחבק אותי.

נקודת מבט רועי-
״ אני אמרתי לך להסתלק מפה, זה לא היה מספיק מובן? את עד כדי כך סתומה בשביל להבין את זה? ״
״ אני מצטערת, אבל אני עדיין אוהבת אותך ״
״ את צריכה שאני אזכיר לך שאת זו שבגדת בי ? זה לא מעניין אותי שאת עדיין אוהבת אותי בעיה שלך תתמודדי איתה ״
״ אני יודעת שאם לא הייית איתה אז היינו ביחד ״
״ אנחנו לא ניהיה ביחד בחיים, את מבינה את זה? אני שונא אותך ואחרי כל האיחולים שאיחלתי לך בעבר אני לא יודע איך את עדיין עומדת על הרגליים, שלמה ובריאה״
״ אני נשבע לך שאם עוד פעם אחת תתקרבי לאישה שלי, אני אהרוס לך את החיים, אני אהרוס אותך ואת המשפחה שלך.
ביום שיצאת מהבית שלי הבטחתי שאת בחיים לא תתקרבי אליי או למשפחה שלי, תזהרי ממני, מי כמוך יודעת שאני מסוגל להכל ״ אני אומר ויוצא מאותו החדר
״ תעיפו אותה מפה ״ אני צורח ועולה חזרה למעלה במדרגות, אני חייב לדאוג לאיזה צו הרחקה ממנה.
״אני מצטער שזה קרה יפה שלי ״ אור שכבה על הספה הלבנה שהייתה במשרד שלי, ליאן וליעד שהיו לצידה יצאו החוצה.
״ אני מצטער באמת, אני מבטיח שהיא לא תתקרב אליך יותר לעולם ״ אני אומר ומניח את האגודל שלי על הצוואר שלה, נשארו סימנים בהחלט.
״ היא מטורפת, אתה קולט שהיא איימה עליי עם סכין ? ״
״ אני יודע ״
״ אני באמת לא מבינה איך יצאת עם היצורה הזאת ״ היא אומרת וגורמת לי לפלוט חיוך
״ אני מתחילה להבין למה אתה שונא את היום הולדת שלך ״ היא אומרת ואני מנשק אותה.
זה בהחלט היום הכי ארור בשנה.




מה שלומכן ומה חשבתן על הפרק ?❤️
שבוע טוב בשורות טובות לכולם!

Good girl love bad boy?❤️Where stories live. Discover now