פרק 19

4.9K 192 22
                                    

לאחר שעה נוספת-
הרופא שראיתי קודם לכן מתקדם לכיוננו ואני נעמדים במהירות.
״ דבר ראשון. אפשר לנשום אור סיימה את הניתוח, ולאט לאט הכל יהיה בסדר ״ הוא אומר את המשפט ואני מרגיש את כל הכובד והלחץ שהיה לי על הלב והחזה יורד.
״ אז ככה, מה שאור חוותה נקרא דלקת בתוספתן. אתם וודאי מכירים את זה כאפנדציט. כרתנו לה אותו, זה לקח אומנם קצת יותר זמן מהרגיל. עכשיו הכל בסדר היא בחדר התאוששות, בהשגחה צמודה, כל מה שתצטרכו כל הצוות כאן. בבקשה להיכנס אחד אחד לא כולם ביחד עד שהיא תעבור למחלקה למעלה, שם תוכלו להיות איתה כולם ביחד.
אור תשאר כאן לשלושה ימים להשגחה ונראה איך הכל מתקדם.. כרגע אי אפשר לדעת אם היא שומעת אותכם, לפני שהיא תפקח את העיניים שלה היא תשמע את הדברים האחרונים שנאמרו בחדר.״ הוא מסיים את דבריו ואנחנו מודים לו מאוד.
״ תכנסי ראשונה ״ אני מניח את ידי על הגב של אמה.
״ בטוח? אתה לא רוצה לפני ? ״
״ אני אכנס אחרייך זה בסדר.. ״ אני מחייך אלייה חיוך קטן והיא מתקדמת לכיוון החדר.
״ תודה אחי שפעלת מהר ובזריזות. אני שמח שיש לה אותך, ושאתה לא מפסיק לדאוג לה אפילו לדקה ״ ליעד מחבק אותי בחיבוק גברי וטופח לי על הגב בחוזקה.
״ אני תמיד מקיים את ההבטחות שלי ״ אני אומר לו והוא יורד להביא אוכל.
אני מתקשר למזכירה שלי שבמשרדים, שתדחה את כל הפגישות שיש לי בשלושה ימים הקרובים, ושאף אחד לא יתקשר אליי אם זה לא עניין של חיים ומוות. שיעבירו הכל לדניס.
דניס הוא המאבטח הצמוד אליי מכולם, הוא מבין בכל העניינים שאני צריך, ויודע לשקול לבד מה להעביר אליי ומה הם יכולים לטפל בלעדיי ולהעביר לי אחר כך מה שהיה.
״ לך מותק.. היא עדיין רדומה ״ היא חוזרת אחרי משהו כמו רבע שעה.
אני מתקדם בזריזות לחדר שלה.
״ תשארו פה, יותר מאוחר תתחלפו עם האחרים. בנתיים אח שלה הלך לקנות לכם משהו לשתות לאכול ״ אני פוקד עלייהם. ״ תודה בוס ״
אני נכנס סוגר אחרי את הדלת, רק רואה אותה ונושם לרווחה.
״ הנסיכה שלי הכי יפה בעולם ״ אני אומר תחילה שאני עומד ונשען על ידית המיטה שלה.
״ אני לא יודע אם את שומעת אותי, אבל אני אשתף אותך בכל זאת ״
אני מתיישב בכיסא שהיה בגובה של המיטה ויכולתי להסתכל עלייה.
״ לא הבנתי מאיפה זה בא לך. ראיתי אותך כשאני בדרך אלייך, לנוח איתך, ואת פשוט מתרסקת לי מול העיניים. ״ אני נזכר באותו הרגע.
״ אני באמת לא מבין איך לא עליתי על זה שהכאבים שלך הם מהדלקת הזאת. בדיוק כמו שלי בגיל הזה ״ אני מספר ומתקשה להרבות במילים.
״ בבקשה. תתעוררי מהר אני צריך אותך צמוד אליי, שתרגיעי אותי, שתגידי לי שהכל בסדר ושאני סתם אובססיבי דואג יותר מידי - כמו שאת תמיד נוהגת להגיד לי.
באמת שאני אוהב אותך ״ אני מסיים ונשען על קצה המיטה שהיד החלשה שלה עטוּפה ביד הגדולה שלי.
אני נשאר לשבת עוד דקה, שתיים. וליעד נכנס אחרי. אני משתגע בכל דקה שעוברת, והיא לא מתעוררת.
בשלב מסוים מעלים אותה למחלקה, שנמצאת קומה למעלה. שם כולנו יכולים להיות איתה בחדר, שהיה רחב הרבה יותר.
אני בוהה בה דקות ארוכות שמרגישות כמו נצח בזמן שכף היד הקטנה שלה מוחזקת בשלי.

פתאום אני מתחיל להרגיש לחץ על היד שלי, היד שלה זזה והיא לחצה על היד שלי לחיצות קטנות.
״ איפ..ה אני..? ״ הקול שלה נשמע בשקט כמעט מוחלט.
״ אוי תודה לאל.. ״ אמא של אור קמה ישר מהכיסא בהתרגשות.
״ תינוקת שלי ״ אני מהדק את האחיזה שיד שלה ונושק לה למצח.
״ הייתה לך דלקת בתוספתן, עברת ניתוח, ועכשיו התעוררת. התעלפת שהיית אצל רועי, בקיצור. הכל בסדר עכשיו. ״ ליעד מספר את היום הזה בחצי דקה.
״ ואוו.. ״ היא מופתעת
אני יוצא וקורא לרופאים שביקשו שנקרא להם שהיא תתעורר.
״ כמה בדיקות קטנות, אל תפחדי ״ אני אומר לה והם מגיעים.
ליעד הלך יחד עם אמא של אור, לבית שלהם, להביא לאור דברים, להתקלח ולחזור שוב לבית החולים.
״ את בסדר ? ״ אני מתיישר שהיא מחזיקה את הבטן שלה.
״ כן, כואב לי קצת בבטן. ״
״ הוא אמר שכל אלו תכף ישפיעו.. עוד קצת ״ אני אומר ומצביע על כל מה שמחובר אלייה.
אני מניח את הראש שלי על הרגליים שלה, בזמן שהיא שוכבת במיטה, בבגד שלא אהבתי לראות עלייה.
דמעה אחת קטנה ובוגדנית, נופלת מהעין שלי. ואני דואג למחוק אותה מיד.
״ לא לא לא .... אני מדמיינת? ״ היא מסתכלת עליי ופוערת את עינייה
״ מה? ״ אני שואל כלא מבין
״ אני ראיתי. ראיתי שירדה לך דמעה מהעין. ״ היא אומרת בחיוך ניצחון קטן.
״ זה מקרה חריג תירגעי ״ אני אומר וצוחק מעט.
״ את לא מבינה בכלל איך דאגתי לך, איזה סרטים רצו לי בראש. זה הרגיש כמו סיוט, לא הבנתי מה קורה בכלל.
עכשיו אם רק כואבת לך הזרת, אני מביא אותך לפה. ״ אני אומר במעט ציניות
״ ידעתי שיש בך קצת רגש ואתה לא רק קר במצבים האלה ״ היא אומרת ומחייכת, ומצביעה על הלחי שלה.
״ נשיקה.. ״ היא מחדדת את הרמז שנתנה לי.
אני מתרסק בקלות על השפתיים הורודות שלה, היחידות שיכולות להרגיע אותי.

שבוע טוב מבורך לכולם, המון בריאות ☝🏼❤️

Good girl love bad boy?❤️Where stories live. Discover now