קריאה מהנה, ספרו לי את הדעות שלכן !
(השיר הוא בשביל המשך הקריאה לכל מי שלא בקיעה במילות השיר וצריכה סיוע מעומר 😜)
רוב הלילה הייתי ערה, ידעתי שלמחרת יהיה יום שישי ואני אוכל לקום באיזה שעה שארצה
לכן, הרשתי לעצמי לעשות שטויות בלילה, ולתת לשפתיים שלנו להיות אחת בתוך השניה שעות ארוכות עד שהפה והלשון כבר כאבו.
בבוקר, רועי אפילו לא העיר אותי או שהוא ניסה ולא הצליח. בשעה 12 לפנות צהריים ירדתי לשתות קפה שיעיר אותי קצת והתחלתי לסדר את המעט דברים שלא הספקנו אתמול.
בגדים, לכל המגירות ומדפים שהגעתי הכנסתי וכל מה שלא הגעתי נשאר בחוץ. סידרתי גם את הנעלים בצורה קבועה- אחרת זה משגע את העיניים שלי.
מה שנשאר בעיקר לסדר זה כל מיני חפצים, שהם בחדר שינה ולא בחדר הארונות ואת זה העדפנו לעשות ביחד.
אני אוספת את השיער שלי לגולגול בית שכזה מול המראה בדיוק שאמא שלי נכנסת ומעט מבהילה אותי.
״ אמוש, הספקת בסוף ״ אני אומרת ומחבקת אותה. היא יצאה מוקדם מהעבודה בשביל לעזור לי לנקות אחרי שהכרחתי אותה לא לוותר על היום הזה בכלל. איפה יש עוד אמא כזאת?
״ ברור. מחר אעבוד יותר ״ היא אומרת מניחה את התיק ועושה גולגול כמו שלי.
״ אני מתחילה, תשתי לך איזה קפה ותצטרפי ? ״ אני שואלת אותה ומזפזפת בין השירים עד שאמצע משהו מתאים.
״ לא לא, שתיתי כבר. ישר לעבודה ״ היא אומרת ואנחנו תופסות מגב,
סמרטוט דלי והתחלנו לקרצף את הרצפה.
בשעה וכמה דקות אנחנו מסיימות כמעט את כל הבית, מה שנשאר זה רק הקומה האחרונה, שהייתה באמת הכי מלוכלכת.
אני מתחילה בהרמת כל הכסאות במטבח ובפינת אוכל בסלון, מרגישה שנהיו לי שרירים כמו של רועי.
״ חיים של אמא שלך, תעשי לי טובה. תחליפי את השירי אנגלית הכבדים שלך למשהו נורמלי בשבילי ? ״ היא אומרת ואני צוחקת.
״ הינה, בהקדשה בשבילך. שיר הניקיון שלנו ״ אני אומרת לוחצת פליי, זה בהחלט שיר הניקיון שלנו עוד מהבית הראשון.
״ נכון לא כל מה שנוצץ הוא זהב, אבל נראה לי שאני מאוהבבבב ״ אני אומרת ומסמנת לה לשיר
״ רק אל תשברי לי ת'לב כי בניתי עלייך, בניתי עלייךךך
לפני שפגשתי אותך כבר חלמתי עלייך, חלמתי עלייךךךךךךךך״ אני צועקת את הפזמון לקראת סיום השיר כאילו לא כל הרחוב יכול לשמוע אותי.
״ רק אל תרסקי לי ת'לב כי בניתי עלייך, בניתי עלייך
לפני שפגשתי אותך כבר חלמתי עלייך ״ הקול האהוב עליי והמחוספס שלו נשמע בסילסולים בחלל הבית ואני מסובבת ישר את ראשי.
״ חלמתי עלייךךךך ״ אני מסיימת את השיר יחד איתו שהוא מענטז גורם לי ולאמי לפרוץ בצחוק
״ הקדמת.. ״ אני אומרת לכיוון האוזן שלו והוא מנשק את הצוואר שלי שהזרועות שלו עוטפות אותי.
״ אמרתי לך בבוקר, לא התייחסת אליי כל כך ״ הוא אומר שהוא מתנתק ממני והחיוך עדיין נשאר על פניי.
״ תמצא לך מקום בקומה הזאת שלא תזוז ממנו 10 דקות ״ אני אומרת באזהרה אחרי שאמא שלי מחבקת אותו ומתעניינת לשלומו.
״ לא השארת לי אופציות חוץ מהספה או בחוץ בספסל ? ״ הוא אומר בציניות
YOU ARE READING
Good girl love bad boy?❤️
Romance- הסיפור נמצא כעת בשכתוב מחדש, ועדיין לא גמור - אור- נמצאת בכיתה י״ב , ילדה יפיפיה עם יופי טבעי, בקרוב תיהיה בת 18. ילדה מהממת ביופי הטבעי שלה, חייכנית, תמימה, חכמה, צנועה, משקיעה בלימודים שלה, לא נגעה בסיגריות ושתייה. עומר-אח שגדול ממנה בשנתיים...