נקודת מבט רועי -
(עד עכשיו זה היה של אור)
מהרגע שראיתי אותה בפעם הראשונה, הבנתי שהיא משהו מיוחד.
ומאז שראיתי אותה במסיבה פה, לא יכלתי להוריד ממנה את העיניים.
שלחתי את האנשים שלי לעקוב אחרייה בכל יום, בכל דקה, לא יכלתי שייקרה לה משהו ולא אהיה שם.
רציתי לדעת כל פרט עלייה, כל דבר, אפילו קטן.
בתכלס, בדקה אחת כל הדברים אצלי, אבל ביממה האחרונה רציתי שזה יבוא ממנה.
מה שרציתי זה שהיא תיהיה שלי.
הדבר הזה עוד לא קרה לי בחיים, אפילו לא עם האקסית המיתולוגית שלי, שהייתי איתה הרבה שנים, והיא הייתה הראשונה והאחרונה שתפסה אומץ לבגוד בי, בדבר הכי טוב שהיה לה בחיים, הייתי עושה בשבילה הכל, ומוכן לתת לה הכל. אבל אחרי שנה, אני מוכן להשאיר אותה בעבר שלי. ולעבור לאחת הזאת, ומקווה שאיתה זה יהיה לנצח.
יש כאלה שיאמרו שזה מהר מידי, אבל זה הייתה השטות הזאת שכולם אומרים- אהבה ממבט ראשון ?
היא כל כך יפה, ומיוחדת, שונה מאחרות, טיפה חוצפנית, ופיקנטית.
אני יכול להישבע, שזה עוד לא קרה לי. קשה לי להתאהב. זה קרה בפעם השנייה בחיי.
ושאני כזה, אני לא מוותר, אני אובססיבי, מוכן לעשות דברים שאני לא אעשה בשביל אף אחד אחר.
היום ביקשתי ממנה סליחה, ממתי אני, רועי מבקש סליחה?״רועי ? ״
״ כן בובה ?״
״אתה רוצה לדבר על מה היה הצרחות אתמול בטלפון?״ ליאן מגיעה לחדר ושואלת אותי.
״ אני מבטיח שאוכל לספר לך, אשתף אותך.״
איך אני יכול לספר לה שנתפסתי על החברה החדשה שלה?
״ הכל בסדר ? יש לך אובססיה חדשה? הרבה זמן לא היית ככה...״
״ כן הכל בסדר, אל תדאגי ליאן.״
״ טוב... אוהבת אותך. אני זזה לבית ספר. ״
״ ביי. תהני, אני אהיה בעבודה, תזמני לך אוכל שתחזרי״
״ אני הולכת לאור אחרי בית ספר.. ״ היא אומר ומחייכת. ״ טוב, אז תהני. בלי שטויות. אם את רוצה תבואו לפה. את יודעת שאני מעדיף שאת מביאה לפה ולא הולכת לאחרים... ״
״ נראה כבר.. אני אעדכן אותך . ביוש ״אני מתלבש במכופתרת ארוכה לבנה, מכנס שחור, נעליים שחורות. לוקח את המפתחות האייפון שלי ואת הקפה לדרך.
אני מתיישב בכיסא הנהג במכונית הספורט שלי, ונוסע במהירות למשרדים שלי - לטפל במספר אנשים שחייבים לי סכומים גדולים, ולדאוג למקומות שהם בבעלותי, ולדבר החשוב ביותר- המקום החדש שנפתח היום
אני מתעסק במשרד עם קצת ניירת חשובה למקום החדש, מטפל בשלושה גברים שנמצאים ה בפעם הראשונה ומסביר להם שבפעם השנייה אני לא נחמד.
אני נוסע למקום החדש, ורואה מלא אנשים שאני נכנס עובדים, מרימים ,סוחבים, מסדרים, מקווה שיהיה מוצלח היום.נקודת מבט אור -
״ ליןןןן אני לא מאמינה שבאת. זה היה מהר ממה שציפיתי. ״ אני אומרת ללין שהפתיעה אותי וחיכתה לי בבית אחרי בית ספר. מה שאומר שאני יכולה להכיר בינהם, ונלך להסתובב להסתובב עם לין.
אני מקשקשת עם לין ומכירה לה את ליאן, ומספרת לה גם על נועה וליה.
״ בואו נלך לארוחת צהריים בקניון. רוצות? ״ לין מציעה. ואני וליאן לא מסרבות.
ליאן עולה למעלה להביא דברים מהתיק שלה.
״ רוצה שנצא למועדון שנפתח, ביחד ?
נשמע טוב. ולא נשאר שם יותר מידי, שתרצי נחזור הביתה״
״ רק בגלל שזאת את אני מסכימה ״
״ ישששש!! זה היה קל הפעם ״
״ רק בגלל שלא ראיתי אותך הרבה זמן. ״ אני אומרת לה.
ליאן יורדת ואנחנו נוסעות, אנחנו חופרות, מרכלות, מה שתמיד בנות עושות שהן ביחד.
הזהרתי את לין שלא תדבר על רועי, כי זה אח של ליאן, אני מקווה שהיא לא תפלוט כלום.
הוא היה ממש נחמד שהוא בא להתנצל בפניי, ולהסביר את עצמו, לא כולם היו עושים את זה.
שאנחנו מגיעות הביתה, אנחנו מורידות את ליאן בבית שלא ישנה בלילה והלכה להשלים שעות שינה.
״ נוווו. עכשיו אפשר לדבר עליו? ״
״ אין מה יותר מידי לדבר לין, הוא נחמד ממש, הוא נראה טוב מאוד, אבל לא יכול לקרות בנינו כלום. את יודעת שליעד ועומר לא ייתנו לזה לקרות, במיוחד עם הדברים שהוא מתעסק.
ובכללי, אנחנו לא מדברים כלכך. רק שאני אצלם אנחנו מחליפים מילים. רק אתמול הוא היה חוצפן שנכנסתי ואחכ הוא בא להתנצל בפניי.. ״
״ למה שאת לא תנסי לפתח שיחה? ״ היא שואלת אותי
״ תגידי את נורמלית? את רוצה שליעד יהרוג אותי? הוא אמר לי לא להתקרב אלייו בכלל. ״
״ אולי תנסי לדבר גם עם ליעד.. ״ היא מציעה. ואנחנו יוצאות מהאוטו.
״ אני באמת לא יודעת.. שאני רואה אותו אני טיפה מתרגשת. אבל תשמעי. אחותו ליאן, סיפרה לי שיש לו איזה מישהי שהוא חזק בקטע שלה. הוא ממש אובססיבי אלייה. ואני לא יודעת אם זה יהיה לי מתאים להיכנס באמצע. ״
״ טוב בואי נשתחרר ממנו, בואי ננוח צהריים כמו שאנחנו אוהבות. נקום נתארגן נצא נהנה והאנרגיות במועדון ישחררו אותך ״ היא אומרת ומחייכת אליי.
״ אני ממש שמחה שבאת ״ אני אומרת לה ומחבקת אותה.
YOU ARE READING
Good girl love bad boy?❤️
Romance- הסיפור נמצא כעת בשכתוב מחדש, ועדיין לא גמור - אור- נמצאת בכיתה י״ב , ילדה יפיפיה עם יופי טבעי, בקרוב תיהיה בת 18. ילדה מהממת ביופי הטבעי שלה, חייכנית, תמימה, חכמה, צנועה, משקיעה בלימודים שלה, לא נגעה בסיגריות ושתייה. עומר-אח שגדול ממנה בשנתיים...