İki Hayat

744 21 2
                                    

TANITIM

Daha önce hiç kendinizi dejavu yaşarken hissetmiş miydiniz?

Rüyanızda gördüğünüz bir olayı sanki yaşamış gibi ya da yaşadığınız bir olayı rüyanızda gördüğünüzü zannettiğiniz oldu mu?

Hayır mı yoksa evet mi?

Isabell Wood bunu on dört yaşından beri neredeyse her gün yaşıyor. Gördüğü insanlarla sanki daha öncede karşılaştığı hissine kapılıyor.

Bazı geceler garip rüyalar görüyor. Uyandığında uzun bir süre bu rüyanın etkisinden çıkamıyor. Çünkü bu rüyada kendisine çok benzeyen bir kadın var. Isabella Wood.

Eskiden tüm bunların beyninin ona oynadığı bir oyun olarak düşünmüş olsa da artık olayların bu şekilde ilerlemediğini anlıyor.

Bir araştırma yapıyor ve bu kişinin (rüyasında gördüğü kadının) kendisi olduğunu düşünmeye başlıyor. Daha önceki hayatlarından bir perde...

Bunun nasıl gerçekleştiğini bilmiyor. Öğrenmek istiyor ama öğreneceklerinden de korkuyor.

Babasının işi yüzünden sık sık seyahat etmek zorunda kalıyorlar.

Isabell sadece sessiz sakin bir lise öğrencisi. Hem okul hayatı hem aile yaşamı hem de bu gördüğü rüyalar onu hayatını bir hayli zorlaştırıyor. Yaşadığı seyahatler yüzünden hiç tanımadığı ortamlarda bulunmak onu içine kapanık bir kıza dönüştürüyor. Ama bu sefer öyle olmayacak. Yeni okulunda farklı bir şeyler var.

Orada karşılaştığı gizemli çocukta onunla aynı olayları yaşıyor.

Bu bir rastlantı mı? Hiç sanmıyorum...

İki HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin