Kate
Plávala som v jeho modrých očiach. Bolo to ako lietať v nebi, ako zomierať v neskutočnej láske. Bolo... Bolo to také krásne, až som zatajila dych. Jeho pery sa približovali k mojim. Cítila som jeho typickú vôňu mentolu. Žila som pre tento pocit.
,,Kate!" treskla do stola učiteľka, až ma nadvihlo zo stoličky. Zmätene som sa pozerala raz na ňu, a raz na Chloe, ktorá zadržiavala smiech až tak veľmi, že sa jej navreli žili na čele.
,,Áno prosím?" spýtala som sa učiteľky, ktorá vybuchla. Začala tam po mne kričať, že nedávam pozor, na čo učí, keď aj tak na jej hodinách spíme a to najlepšie na záver, kde speje táto neskutočne zlá generácia zlých a lenivých detí.
Keď zazvonilo, takmer mi vyšli slzičky šťastia. Vybehla som na chodbu a ľahla som si na lavičku, ktorá tam čakala práve na mňa.,,Kate. To čo malo znamenať?" začala sa smiať Chloe. Mne do smiechu nebolo. Práve naopak.
,,Kate... Odvtedy, odkedy sa pán M vytratil a zmizol, tieto stavy máš na každej hodine." dotkla sa môjho ramena a ja som sa uhla. Slzy som mala na krajíčku a chcela som utiecť. Chloe vedela o tom, že Markus, môj Markus, odišiel. Zmizol tak rýchlo, ako prišiel. Nedal o sebe ani vedieť. Nepovedal nič.
,,Zlatíčko. Ja viem, že ho ľúbiš, ale už je to mesiac. Mala by si sa z toho dostať." usmiala sa na mňa a snažila sa uľahčiť situáciu. Nevyšlo jej to. Vedela, že ja NEZABUDNEM.
Markus
Odišiel som. Proste som musel. Vedel som a viem, že pre ňu nie som vhoden. Ona sa na mňa namotala a to nebolo dobre. Ona ma úprimne ľúbila a ja som vedel, že ja ľúbiť nedokažem.
Sklamal by som ju a ona by sa trápila. Viem, možno sa trápi aj teraz. Ale ja som proste odišiel a ju nechal len tak. Ani som jej nedal vedieť, že som odišiel.
Topím sa v myšlienkách na ňu. Pretože je iná ako ostatné a ľúbila ma takého, aký som. Ale ja som proste nemohol...
Možno to raz oľutujem. Ale ja viem, že teraz pre ňu nie som vhodný. Nedokážem ľúbiť a to je horšie ako smrť...Danny
Je ráno a ja nastupujem do novej školy. Keďže sme sa práve s rodičmi presťahovali. Spravil som si rannú hygienu, obliekol si čierne rifle a čierne tričko. Predsa len, čierna je top. Som typ chalana, ktorý má rád život, zábavu a ktorému sa páčia aj baby.
Samozrejme, že keď raz ľúbim, tak úprimne a z lásky. Niekedy som mal baby len na pár dní a potom ich odkopol. Pretože so mnou boli len kvôli tomu, ako vyzerám. Bolo by im jedno, keby som okrem nich mal aj desať ďaľších báb. Myslel som si, že jedna z nich je tá pravá. Ale ani jedna nebola...
Otec ma doviezol až pred školu. Vystúpil som z auta a prezrel si školu z vonka. Pomaly som do nej vchádzal. Bolo tu veľa ľudí. Hľadal som učebňu 35, keďže to mala byť moja trieda.
Ááá. Konečne som ju našiel. Ešte že tu chodí do triedy aj kamoš, s ktorým sa poznám dlhšie. Sadol som si k nemu a podal si s ním ruku. Zazvonilo na hodinu a do triedy vošla učiteľka.
Na prestávke som si šiel vymeniť knihy. Ponáhľal som sa a narazil som do jednej baby.
Kate
Šla som na prestávku a v mysli som stále mala len a len Markusa. Kam išiel? Prečo odišiel? Som tým dôvodom ja? Spravila som niečo zlé?
Šla som po chodbe a zrazu som do niekoho vrazila. Pozrela som sa pred seba a predo mnou stál chalan. Hnedé vlasy, zelené smaragdové oči a trochy vyšší odo mňa.
,,P-prepáč." zakoktal sa. Ja som sa naňho pozrela.
,,Mala som sa pozerať pred seba." povedala som mu a zodvihla som si zo zeme zošit.
,,Nie. Bola to moja chyba. Ponáhľal som sa. Ešte raz, prepáč."
,,To je v poriadku." usmiala som sa a odišla som. Pozeral sa na mňa ako na zjavenie. Musela som sa nad tým zasmiať.
Danny
Narazil som do nádherneho dievčaťa. Hnedé dlhé vlasy, ktoré jej siahali asi po pás, hnedé oči v ktorých sa človek môže stratiť a krásny úsmev. Čo viac chýba k dokonalosti? Samozrejme, že v láske nejde o krásu z vonka ale zvnútra. Ale ona... Je prekrásna.
Šiel som ku skrinkám a tam bol aj Luke. Môj kamoš, s ktorým sedím.,,Luke? Mám otázku."
,,Počúvam Danny."
,,Kto je tá baba?" spýtal som sa a nenápadne som ukázal na dievča, do ktorého som vrazil.
,,To je Kate. Chodí do triedy vedľa nás. Má skvelý prospech a o chalanov veľmi neprejavuje záujem. Nie je taká, ako ostatné. Všimni si. Ostatné by ti hneď skočili do náručia, pretože sa na teba pozerajú ako na boha. A pozri sa na ňu. Je iná a nikoho okolo seba si nevšíma. Tá ktorá stojí vedľa nej, je jej najlepšia kamarátka Chloe." oznámil mi Luke.
,,Je krásna. Predchvíľou som do nej vrazil, vieš? Hneď som vedel, že je iná. Je to na nej vidieť. Ale preboha... Je krásna." pozeral som sa na ňu a nedokázal som sa na ňu nepozerať. Aj keď si to všimla, bolo mi to jedno. Nemyslel som si, že hneď prvý deň, v novej škole, stretnem niekoho tak krásneho, ako je ona.
Ahojté :3 Tak máme tu prvú kapitolu, nášho spoločného s mojou BFF _Devil_Angell_ ❤Ako sa Vám páčila? Čo si myslíte? ^.^ Poteší nás každý comentík :3
Zatiaľ byeee :3
_Devil_Angell_ ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
•I Love Her•✔️
Romance,,Mám mu ísť zatlieskať za to, že sa moje srdce práve rozbilo na milión malých kúskov?!"