Kate
Stáli sme pred jeho domom a v kuse som sa na neho pozerala. Bol iný ako v piatok. Teraz bol smutný a vyzeral nešťastne. Nechce sa mi veriť, že je to kvôli jeho rodičom. Vyplákané oči a vo vrecku cigarety. Keď som sa ho dotkla, hneď cigarety odložil. Pripadlo mi to všetko také... Také čudné.
,,Fakt si v pohode? Vyzeráš fakt príšerne a nechcem ťa takéhoto vidieť." pozrela som sa na jeho vyplakané oči. Vyzeral fakt zle.
,,Ty si mi práve povedala, že nechceš, aby som takto vyzeral? Alebo toto všetko sa mi sníva?" pozrel sa na mňa.
,,Nesnívaš. A hej, povedala..."
,,Je mi jedno ako vyzerám. Kvôli jednej osobe sa to oplatí." falošne sa usmial a otváral dvere do domu.
,,Si si istý?"
,,Som a nemienim to zmeniť." stál vo dverách.
Danny
Nemohol som jej predsa povedať, že takto vyzerám kvôli nej a možno aj kvôli tomu Markusovi. Vo svojich ušiach stále počujem jeho meno a zároveň mi niečo hovorí, že ona stále ľúbi jeho. Stál som vo dverách a už som sa nedokázal viacej pozerať do jej očí. Bolo to horšie ako závislosť.
,,Prídeš zajtra do školy?" prerušil som medzi nami to trápne ticho.
,,Prídem."
,,Tak sa uvidíme." vybral som kľúče z dverí.
,,Tak zajtra." usmiala sa.
,,Zajtra." chcel som zatvoriť dvere a odísť dovnútra, ale zakričal som jej:
,,Takto by si sa mohla usmievať vždy!" len kývla hlavou a odkráčala svojim smerom.
Večer som len tak ležal vo svojej posteli a premýšľal som. Ako to medzi nimi bolo? Cítil aj on niečo k nej, alebo sa s ňou iba zahrával? Zaľúbila sa do neho na prvý pohľad, alebo to nejaký čas trvalo? Trápili ma otázky ohľadom ich dvoch. Nedokázal som v noci ani spať.
Ráno okolo šiestej som šiel do kúpeľne a osprchoval som sa. Prúd vody stekal mojím telom. Kvapky vody mi pripadali ako slzy, ktoré včera stekali po mojej tvári a nedokázal som ich zastaviť. Zastavil som vodu a obmotal okolo seba uterák. Šiel som do izby a obliekol sa. Okolo siedmej som si to namieril do školy a čakal pred školou na Lukea.
,,Nazdar kamoš." podali sme si ruky.
,,Čau Luke."
,,Nevyzeráš zrovna najlepšie."
,,Ja viem. Ale naozaj sa o tom nechcem baviť."
,,To kvôli Kate?"
,,Aj kvôli nej. Ale včera som začul, ako sa rozprávali s Chloe o tom Markusovi."
,,Danny... Kate na neho len tak nezabudne. Bola do neho až príliš zaľúbena. Vravela mi o tom Chloe."
,,Nerob mi to ešte ťažším prosím ťa." sklonil som hlavu.
,,Prepáč kamarát." odišli sme do triedy.
Po skončení štvrtej hodiny sme stáli s Lukeom na chodbe a práve prichádzala Kate s Chloe. Len som zdvihol hlavu, falošne sa na ňu usmial a vyberal si zo skrinky knihy na ďalšiu hodinu.
,,Čaute chalani." pozdravila sa nám Chloe a Kate len mávla rukou na pozdrav.
,,Ahojte." pozdravili sme obaja s Lukeom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
•I Love Her•✔️
Romance,,Mám mu ísť zatlieskať za to, že sa moje srdce práve rozbilo na milión malých kúskov?!"