Köszönöm szépen a díjat PhoeniXLupin-nak!
Úgy gondoltam, ez a díj legyen Mindig a hintánál-centrikus, így hát lássuk is a TÉNYEKet.
1. Rebecca a következő országokban járt az utazása alatt: Norvégia, Dánia, Hollandia, Franciaország, Spanyolország, Olaszország, Németország, Csehország, Lengyelország és Oroszország.
2. Míg Becka és Sirius nem voltak együtt (év közben 7 hónapig), Sirius majdnem száz lánnyal bújt ágyba összesen.
3. Sirius és Becka gyermeke, Nathaniel Rigel Black a második nevét (Rigel) egy csillagról kapta. A választás direkt, hiszen Sirius második neve Orion, a Rigel pedig az Orion csillagkép legfényesebb csillaga.
4. Becka kedvenc színe a fűzöld és a rózsapiros.
5. Becka kedvenc virága a krizantém.
6. Rebecca és Sirius ship neve: Sirca
...
...
#SircaForever
7. Rebecca a terhessége alatt nagyon közel került Lilyhez és Lyndyhez, Sirius mellett ők is állandó részévé váltak életének, akárcsak a testvérek.
KÉRDÉSEIM kivételesen Harry Potter Univerzumhoz fognak kapcsolódni :D
1. Milyen a véred?
- Aranyvérű: olvasta és látta a összes részt
- Félvér: olvasta az összes részt, de nem látta a filmeket, vagy csak párat
- Sárvérű: látta az összes részt, de nem olvasta a könyveket, vagy csak párat
- Kvibli: csak néhány részt látott/olvasott
- Mugli: nem látott és nem olvasott egy részt sem
2. Melyikbe csöppennél bele szívesebben: a Trió generációja vagy a Tekergők generációja?
3. Melyik volt az a fordulat, amire te nem számítottál a történet során?
4. Dumbledore Seregének vagy a Halálfalóknak lennél szívesebben a tagja, ha a csata kimenetelét nem nézzük, csak magát a dolgot (tagságot)?
5. Melyik ház tagja lennél, és miért?
6. Miből tennél R.A.V.A.SZ.-t?
7. Kik a kedvenc párosításod? (Olyanok is lehetnek, akik az eredeti történetben nincsenek együtt. Tehát: mi a kedvenc shiped?)
És a VÁLASZOK
1. Mióta foglalkoztat az írás?
11 éves koromban kezdtem, de csak egy-két évvel később jöttem rá, hogy komolyan foglalkoztat a dolog.
2. Krimi vagy Horror?
Őszintén, egyik sem...
3. Kedvenc énekes/banda?
Leander Kills
4. Külföldi vagy magyar írók?
Külföldi
5. Tél vagy nyár?
Tél (gyűlölöm a meleget)
6. Ha uralhatnád a négy elem közül valamelyiket, melyik lenne az?
A levegő. Mert, ha nincs levegő, a másik három elem sincs :D
7. Klasszikus vagy könnyűzene?
Klasszikus <3
Ééééés a JELÖLTEK
bocsesz, most csak ennyi jutott...
És nemsokára jövök a 25. Fejezettel február 28-án, szerdán!
CZYTASZ
Mindig a hintánál //BEFEJEZETT//
Fanfiction//Harry Potter fanfiction: Sirius Black/saját szereplő párosítás// Sirius Szoknyapecér Orion Black teljes mértékben meg van elégedve az életével: minden tantárgyból megvan az a minimum, amit elvár magától, kviddicscsapatbeli szereplése tökéletes...