Bejelentés, köszönetnyilvánítás és miegégy

1.1K 43 48
                                    

Sziasztok!

Hivatalosan is véget érte a Mindig a hintánál című fanfiction, aminek egy részem örül, a másik nem. Örülök, mert most úgy érzem, éppen itt az ideje, kerek lett ezzel a harminc fejezettel, és vagy húsz évet öleltünk fel ezzel, ami egész szép teljesítmény. És szomorkodom, mert ennyi idő alatt Becka és a többiek is közel kerültek hozzám.

Köszönöm, hogy végigkövettétek, hogy figyeltetek, véleményt írtatok, hozzászóltatok, látszott, ti is mennyire megszerettétek őket - a végén már ez abból is látszott, hogy a közzététel után pár perccel már minden "törzskommentes" reagált. :) Nélkületek nem lett volna ekkora élmény, szóval mérhetetlenül köszönöm, hogy itt voltatok, olvastatok és kommenteltetek.

Ahogy ígértem, több fejezet nem lesz, viszont a díjakat - ha kapok - továbbra is fogadom, kiírom ide, valamint, ha még emlékeztek, a 20. fejezet körül beszéltünk egy új fanfictionről, aminek témáját most is visszahoznám.

Ha figyelmesen olvastatok, találkozhattatok Lyndyvel, Remus barátnőjével (aki Rebecca egyik legjobb barátnője lett Lily mellett, és akinél lakott Becka, miután Siriust lecsukták). A kérdés, hogy lenne-e igény arra, hogy megismerjétek Remus és Lyndy történetét, azaz írjak egy Remus/saját szereplős történetet? Mivel a saját szereplőm a már itt említett Lyndy lenne, így akarva-akaratlanul a Mindig a hintánál-hoz kapcsolódna ez az új fic is, vagyis szerepelne benne Rebecca, valamint Sirca is :) 

A másik ötlet, ami nem tőlem, hanem egy nagyon drága olvasótól származik az, hogy megírnám Rebecca és Sirius gyermekeinek, Nate és Liz történetét is: hogyan élték meg az apjuk nélküli létet, a visszatérését, majd szüleik halálát, hogyan lettek szerelmesek, majd milyen élet várt rájuk a Roxfort után. 

Mindenkit kérek, hogy csak egyet válasszon, és valamilyen formában jelezze, melyiket olvasná szívesen, mert akkor az kerül terítékre. A válaszokat 2018. március 8-ig fogadom legkésőbb, mert megvan már az időpont, amikor el szeretném kezdeni az újat, de ahhoz ugyebár kell borító, egy kis ihlet, tartalom, stb.

Ezen kívül van még egy meglepetésem, amit ma este 21:00-kor fogok itt közzétenni.

Még egyszer köszönöm, hogy vagytok, hogy olvastok.

Jók legyetek.

Love ya :*

Mindig a hintánál //BEFEJEZETT//Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu