Slizolin zase vyhral nad bystrohlavom a to viedlo tak ako vždy k obrovskej párty. Z každej strany mi podávali poháriky a ja som ich s radosťou prijímala. Tancovali sme do rána ale neviem presne do kedy lebo okolo pol jednej som prestala vnímať čas a aj všetko okolo seba.„Lily?!" ozvalo sa za mnou. Otočila som sa a zozadu sa o mňa opieral môj ožratý brat.„Čo chceš?" zatackala som sa a zakopla som prázdnu fľašu na zemi. Zachytila som sa o bratovo rameno no v jeho stave sa nemal šancu udržať a strieskali sme sa pod nohy tancujúcim naliatym študentom. Smiali sme sa ako nepríčetný.„Nemáš kondóm?" zaškeril sa.„Haha, zdá sa že máš problém." rehotala som sa na ňom. Ten jeho nadržaný pohľad rozoznám aj keď mám v sebe niekoľko litrov whisky.„Prečo nepýtaš svojho milovaného Malfoya?!" buchla som ho do ramena aby prestal robiť ten šťeňací výraz z ktorého ma išlo rozpučiť od smiechu.„Nemôžem ho rušiť išiel hore tiež si užiť." uškrnul sa ale ja som myslela že som v tom momente asi aj vytriezvela.„ČO?!" zvrieskla som a niektorý okolo mňa sa zatvárili akoby som na niečom išla.„Má v posteli nejakú blbku, konečne! Už som si začínal myslieť že má naozaj nejakú ženskú! Daj na to ségra!" nastavil ruku ale nevšímala som si ju a , v rámci možností, som sa pozbierala na nohy.„Lily! Čo s tým kondómom?" zakričal ale aj som narážala do všetkých naokolo a bežala ku schodom do chlapčenských ubytovní.„Heeej! Potterová!"„Uhni mi z cesty!" odstrkla som môj spolužiaka Flinta a bežala ďalej. Pár metrov od izby som schytila vychádzkovú paličku čo mala socha nejakého mŕtveho slizolinského čarodejníka a vletela som do izby.„Lily?" zakoktal opito Scorpius medzi dverami kúpeľne.„Tak kde je?!" skríkla som a tresla za sebou dverami.„Tu stále je jej zle ale..." strkla som ho a vletela tam. Pri záchode sedelo dievča s veľmi známymi vlasmi.„Rose." zadivila som sa a čupla si ku nej.„Nič mi nie je len mi nesadla tá trojitá whisky." zamrmlala a vyprázdnila si žalúdok. Po chvíli sa postavila a bola zjavne v poriadku.„Môžeme pokračovať v párty wohoo!" vykríkla a vypochodovala z izby.„Načo máš do pekla toto." ukázal Scorp na tú palicu. V podstate ukazoval z mojich nôh na stolík vedľa mňa a tak sem a tam lebo len ťažko udržiaval rovnováhu.„Keby nešli otvoriť dvere." tresla som prvé čo ma napadlo a jasné že to musela byť najväčšia chujovina.„Myslela si si že tu mám babu?" zaškeril sa tým jeho typickým Malfoyovským úškrnom. Už tak sme sa ledva videli lebo sa nám celý svet točil čo bolo šťastie lebo inak by videl že sa červenám asi až za ušami.„Preto si sa opýtala kde je, ty žiarliš!" vykríkol doslova nadšene.„Nežiarlim!" hradila som sa,„Len som, myslela som že, teda, chcem tým povedať že...seriem na to!" vzdala som to a vrhla sa na neho. Chytil ma za stehná a zdvihol. Jednou rukou zhodil z komody všetky veci na zem bez ohľadu či tam bolo niečo krehké a zjavne bolo lebo sa okamžite ozvalo rozbitie skla. Vyzliekla som mu tričko a pritisla sa na neho ešte viac.„Musím zamknúť niekto môže vojsť." zašepkal cez bozky. Neochotne som ho pustila a Scorp sa ponáhľal k dverám. Zoskočila som zo skrinky, vyzliekla som si tričko a hodila sa na jeho postel.„To je moja práca." zatváril sa smutne a a odhodil to tričko preč.
Aj napriek tomu že sme boli úplne na mol bola to jedna z najlepších nocí akú sme sme spolu zažili. Keď bolo po všetkom musela som, síce veľmi neochotne, odísť lebo ak by ma tam našiel brat tú palicu čo som predtým doniesla by na nás oboch dolámal.
„Rose?!" zatriasla som ňou. „Sú 2 hodiny ráno varujem ťa pokiaľ nemáš dosť dobrý dôvod budiť ma v tomto čase zabijem ťa a tvoje telo hodím do jazera rovno medzi žiabronôžky." zasyčala a vyhrabala sa spod prikrývok. „Daj mi niečo je mi zle nemôžem spať." zakňučala som a už som mierila späť do postele. „Nemala si chlastať." zamrmlala a zmizla v kúpeľni.Po pár minútach mi niesla nejakú bublajúcu gebuzinu.„Pi!" zavelila pri mojej grimase. Za krátko som zaspala.
„Prestaň s tým varujem ťa Mariah!" vykríkla som ale ona sa ďalej smiala ako šialená.„Ty...ty...ty si...haha!" keď už sa zdalo že povie aspoň niečo neudržala ďalší výbuch smiechu.„Nie je to vtipné." skúsila som znova. Po pravde to naozaj vtipné bolo ale keďže sa to stalo mne nemohla som to priznať!„Skoro si umlátila svoju sesternicu vychádzkovou paličkou sochy Salazara Slizolina pretože si si myslela že spí s chalanom ktorý ti povedal že ťa miluje ale ty ho máš len na sex? TO PODĽA TEBA NIE JE VTIPNÉ? Počkaj keď sa to dozvie Dylan budeš mať riadnu prednášku." z očí jej už tiekli slzy a bola červená ako po 12 hodinách na 40 stupňovej pláži. „Daj už s tým pokoj! Ja som mu nepovedala že ho mám na sex koľko krát ti to mám opakovať!" už som sa prestávala ovládať aj ja a cítila som že predovšetkým z nej ma rozpučí od smiechu.„Nie ty si mu to tak len naznačila." pretočila som očami bolo zbytočné niečo hovoriť aj tak mi to nikdy nezabudne.„A po ďalšie ja som nevedela že Scorpius je tam s Rose!" musela som si skryť tvár do periny keď som si predstavila že vážne vyzerám ako zúfalka. Mala som obrovské šťastie že som po ňom okamžite nezačala zjapať ako nepríčetná. „No ták ty kôpka nešťastia poďme inak zmeškáme vyučovanie a ja nechcem počúvať ako Dylan buzeruje našu ignoráciu voči školskej morálke." zakričala na mňa už viac menej...skôr menej...ukľudnená od smiechu z môjho fiaska.
Prešlo niekoľko týždňov a moje ráno patrilo zase medzi jedno z tých zlých, čo sa stávalo čoraz častejšie. „Nevyzeráš zdravo." súdila Mariah.„Je mi fajn len som moc nespala." povedala som kým som sa snažila prebrať dvojitou kávou.„Zase?" prevrátila som očami ani keby sa ma pokúsil v noci niekto zabiť ona by sa nezobudila. „Áno, lebo zase pila!" rozčuľovala sa Rose...niet divu keď ju vždy nad ránom budím aby mi dala ten odporný humus. Aspoň že pomáha.„Mala som len pár drinkov a bola si tam aj ty Mariah tak sa netvár ako anjel!" vyletela som na ňu. Prečo jej to kurva každý verí ona vôbec nie je taká svätá ako si všetci myslia. „Do zajtra sa daj do kopy sestrička aj keď už tak nemáte šancu vyhrať." potľapkal ma posmešne Al po ramene. Mrzuto som zavrčala, fakt som nemala náladu na jeho reči.
Do tréningu mi opica prešla, našťastie. „Od septembra sme makali ako fretky zajtra musíme vyhrať!"„Upokoj sa na zápase budeš potrebovať pevné nervy."„Dobrý postreh Frank." povedala som ironicky.
„Ako sa cítiš? Ráno si nevyzerala najlepšie." Ležali sme so Scorpiusom v núdzovej miestnosti a on ma hladkal po vlasoch.„Zdá sa že mi včera tá Derekova tequila nesadla." pousmiala som sa. Večer pred tým sme s Mariah strávili pri chalanoch v slizoline na menšej oslave Derekových menín.„Budeš sa veľmi hnevať ak ťa zajtra porazím?" podripla som.„To sa nestane." zaškeril sa a pobozkal ma.„Myslíš že nie som dosť dobrá?" tvárila som sa urazene ale Scorpius vedel že to nemyslím vážne.„Sama si povedala že som skvelý stíhač. Odpusť mi zlatko ale ja..."„Ale ty aj tak prehráš." uchechtla som sa a umlčala som ho bozkami ktoré mi vášnivo opätoval.
YOU ARE READING
Tajomstvo Nepriateľov
FanfictionLily a Scorpius úspešne taja svoj "vzťah" ktorý obaja vnímajú inak. Je to stále iba o vzájomnom uspokojení alebo k sebe rodený nepriatelia cítia niečo viac? Aby toho nebolo málo čo ak sa do toho nešťastnou náhodou zamotajú aj ich rodičia? Čo nakoni...