17.

2.3K 116 2
                                    

  „Čo je?" Mariah na mňa pozerala počas celého obeda. Raňajky som nestihla zobudili sme sa až na presné poludnie.„Prečo na mňa tak zízaš?" ohriakla som ju ale mala som príliš dobrú náladu aby som čo i len pôsobila naštvane. „Pretože poznám tento tvoj výraz." žmurkla na mňa.„Mám normálny výraz." ohradila som sa. Neviem o čo jej išlo.„Máš ho vždy po sexe s Malfoyom." zaškerila sa lišiacky.„Fajn toto som nemusel počuť." ozval sa za ňou znechutene Derek.„Čo chceš Zabiny?" vyštekla po ňom Mariah.„Volá ťa Slughorn Snowová." odbil ju. Mrzuto sa postavila. Nahlas som si odkašľala, načo sa spýtavo otočili. „Dobrý pokus."usmiala som sa sladko. Vymenili si čudné pohľady.„Slughorn sedí vedľa Flitwicka." žmurkla som a mykla hlavou k profesorskému stolu. Porazene spustili ramená.„Takže ak prídeš tak o hodinu so zvláštnym výrazom budem vedieť že z neho priam kričí: Práve som si to rozdala so Zabinym!"„Eee, prečo som nemohol prísť o 30 sekúnd neskôr." povedal zhnusene Scorpius.„Ty s Lily spíš skoro stále ja sa raz vyparím a je zle." vrčal na neho urazene Derek.„Do pekla Zabiny hovoríš o mojej sestre." pridal sa, ani neviem kedy prišiel, znechutený Al.„Fajn toto začína byť čudné nechcete to skončiť?" opýtala sa Rose. Všetci sme sa na ňu šokovane otočili.„Áno aj ja som tu, som rada že ste si všimli." odvrkla, odpila si z kávy, postavila sa od stola a vypochodovala zo siene. Keď sme sa na seba pozreli vybuchli sme do smiechu. 

Ešte v ten deň Mariah a Derek oficiálne priznali svoj vzťah. Všetko bolo také dokonalé až to bolo desivé. Stále som mohla hrať metlobal hoci Scorpius počas každého zápasu nemal ďaleko od infarktu. Pomaly ale iste mi začalo rásť brucho.

„Ahoj maličký." ležali sme v posteli a užívali si pokojný nedeľný večer keď mal Scorpius zase raz položenú hlavu na mojom bruchu a rozprával sa so svojím synčekom.„Už musíš vydržať iba 2 mesiace a uvidíš svoju krásnu mamičku." pousmiala som sa a hladkala ho po vlasoch. „Zlatko vieš čo ma napadlo?" opýtala som sa zamyslene.„Kde my do pekla budeme bývať?"„Nenadávaj neprospieva mu to!" vynadal mi.„To nie je nadávka a pokiaľ mu nevadí čo sme ešte do nedávna robili v noci..."„Nemôžeme sa radšej baviť o tom bývaní?" neverila som vlastným ušiam.„Vážne si myslíš že nás vníma?" opýtala som sa neveriacky.„Je to náš syn. NÁŠ! Podľa mňa vníma oveľa viac než si vieme predstaviť." pretočila som oči a vrátila sa k téme o ktorej som chcela pôvodne hovoriť.„Môžeš prísť k nám. Manor je obrovský."„Chceš bývať s rodičmi, snúbenicou, starou mamou a synom v jednom dome?" zjave sa nad tým čo povedal zamyslel až po mojej otázke.„Dobre to bol zlý nápad." uznal.„Takže sme v podstate v..."„Lily!" dal mi ruku na ústa a zdesene vykríkol. Pretočila som očami.„Keď skončí škola požičiam si od našich nejaké peniaze a niečo si prenajmeme. Tvoja mama mi dala prácu hneď mi to aj vrátim len prvé mesiace budú...zaujímavé." mierne sa zamračil. Položila som mu ruku na tvár a jemne ho pohladkala.„My to zvládneme. Všetci traja." venoval mi ten najkrajší úsmev ktorí milujem a najsladší bozk bez ktorého nemôžem žiť.„Milujem ťa Scorpius."„Aj ja milujem vás." zašepkal. „Lily! Lily cítila si to?!" vykríkol nadšene. Zasmiala som sa. Ruku mal stále na mojom brušku aj vo chvíli keď malý kopol.

Tajomstvo NepriateľovWhere stories live. Discover now