„Scorpius prečo si to urobil?" nedalo mi, musela som sa ho to opýtať ako prvé keď som otvorila oči v nemocničnom krídle a uvidela ho sedieť pri mojej posteli. Postavil sa a hneď ma jemne pobozkal.„Nevieš si predstaviť ako som sa cítil keď ťa videl padať."„Mcgonagallka by ma zastavila kúzlom nemal si sa tým vôbec zaoberať čo ak by si tú strelu nechytil?" rozčuľovala som sa.„Lily nezaujíma ma žiadna hlúpa hra ty si pre mňa najdôležitejšia." pohladkal ma po líci a pobozkal ma. Keď sa otvorili dvere okamžite ma pustil.„Lily!"„Ocko?" čudovala som sa. Moji rodičia ku mne rýchlo pribehli.„Mama mi písala čo sa stalo." vysvetlil svoju prítomnosť. Keď zdvihol pohľad na Scorpiusa stojaceho pri mojej posteli čakala som najhoršie. Syn Draca Malfoy v prílišnej blízkosti otcovho dievčatka to nebola dobrá kombinácia.„Neviem ako ti mám poďakovať za to čo si urobil. Veľmi si to vážim." povedal otec a ja som skoro zase odpadla. Aj Scorpius stratil všetky slová a navyše mu otec podal ruku. „Urobil som len to čo urobil každý." povedal nakoniec a potriasol mu rukou.„A gratulujem k výhre." dodal.„Za to gratulovať nemusíš bolo to jasné že ju chytí, Scorp je najlepší." zrazu sa objavil Al a postavil sa vedľa svojho najlepšieho kamaráta. „Musíme uznať že si naozaj dobrý." ozvali sa od dverí maminí spoluhráči. „Možno by sme to nemali len tak prehliadať, čo ty na to kapitánka." povedal ten druhý z šibalsky sa zaškeril na mamu.„Pán Malfoy čo máte v pláne robiť po škole?" opýtala sa Scorpiusa.„No ja...ja ešte neviem."„Hlúposť povedz jej to!"„Al!" ohriakol ho. „Takto...Je takmer 8 mesiacov do začiatku metlobalovej sezóny. Ak by si sa dovtedy nerozhodol čo chceš robiť. Môžeš skúsiť to v čom si dobrý. Máš čas si to premyslieť, keď sa rozhodneš ozvi sa a môžeme sa dohodnúť ako ďalej." „To...to myslíte vážne?" nechcel veriť Scorpius. „Moja dcéra čaká dieťa. Za chvíľu zo mňa bude dedo čo svedčí o tom že kariéra športovca nie je to čo bývala. Dúfam že som si dnes našiel náhradníka." prehovoril Rodrick Paloma. Stíhač ktorý hrá za Londýn takmer 13 rokov. Práve on bol ten ktorý podporil zobratie mojej mami do tímu hoci mala vtedy len 18. „Musíme už ísť, ale verím že sa ešte stretneme pán Malfoy." usmiala sa mama a podala Scorpiusovi ruku rovnako tak jej kolegovia. On ich ledva prijal, stále bol v šoku čo sa to vlastne dialo. Rodičia sa so mnou a bratom ešte rýchlo rozlúčili až sme v krídle ostali len my traja. „Braček!" zvolal nadšene Al a bratsky objal Scorpiusa. „Naša matka ti práve povedala že ťa chce v tíme, uvedomuješ si to?!" vykríkol. „To je to čo si chcel!" Scorpius stále nebol schopný poriadne vnímať okolie. „Čo je?" opýtal sa Albus vážne keď videl jeho neprítomný pohľad. „Môj otec s tým nikdy nebude súhlasiť." „Žartuješ? Je to skvelá ponuka nemôžeš ju odmietnuť si predsa dospelý je to tvoj život!" pridala som sa aj ja. Videla som mu to na očiach bol to jeho sen nemôže to odmietnuť! Proste nemôže. „Ale áno môžem a musím." odbil nás oboch a ráznym krokom odišiel. „Keby mu o tom povedal určite by zmenil názor." zamrmlala som. „On to nevie." nechápavo som na brata pozrela. „Scorpiusov otec nemá ani tušenie čo chce Scorp robiť." teraz som nechápala už vôbec. „Oni sa spolu nikdy moc dôverne nerozprávali. Tak ako ja s otcom. Tiež nemám potrebu mu vylievať srdce." pochopila som. Al bol voči otcovi vždy akosi uzavretý ale to niekedy aj James či Teddy. Typický chlapi... „Ale keď jeho rodičia ani nevedia čo chce robiť prečo si myslí že mu to zakážu?" „Jeho rodičia mu vždy hovorili že chcú aby z neho vyrástol dobrý človek, aby nezahodil svoju budúcnosť učil sa a jedného dňa robil niečo prospešné a užitočné. Pochybujem že metlobal zahrňuje niečo z toho a navyše je to tvrdá hra môže sa vážne zraniť alebo niečo horšie." mal pravdu ani naši rodičia by za to neboli radi veď keď James oznámil že bude ako strýko Charlie robiť s drakmi mama div neskolabovala.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvo Nepriateľov
FanficLily a Scorpius úspešne taja svoj "vzťah" ktorý obaja vnímajú inak. Je to stále iba o vzájomnom uspokojení alebo k sebe rodený nepriatelia cítia niečo viac? Aby toho nebolo málo čo ak sa do toho nešťastnou náhodou zamotajú aj ich rodičia? Čo nakoni...