8.

2.6K 129 6
                                    

„Dobré ráno."„Máš dobrú náladu Mariah."„Áno to mám."„Ja som sa nepýtala, chodíš ako šťastena už od rána." škerili sme sa s Dylanom na Mariah.„Zdá sa že niekto včera prišiel o panenstvo." žmurkol na ňu Dylan.„Nooo." prevrátila oči Mariah akoby nad niečim silno uvažovala. „Mám sa vôbec pýtať?" ozval sa Dylan.„Chceš vedieť podrobnosti môjho prvého sexu?" usmiala sa na neho sladko Mariah načo sa zatváril akoby zjedol žiabronôžku. „Nie Zabiny nie je môj typ, ale ten Lilyin ma celkom zaujíma. O tvojom vzťahu s Malfoyom hovorí celá škola!" rozhodil rukami a nasadil rozhorčený pohľad. „Nechodíme spolu." prehlásila som rozhodne.„Včera v klubovni to vyzeralo inak."„Je mi jedno ako to vyzeralo." obaja si vymenili šokované pohľady a pár ďalších študentov sa na mňa čudne otočilo.„Zlatko si v poriadku?" opýtal sa ma Dylan starostlivo.„Prečo by som nemala?" prekvapilo ma ako nervózne to znelo.„Prepáčte neviem čo to do mňa vošlo. Necítim sa najlepšie." sklopila som zrak do taniera ale nemala som najmenšiu chuť niečo zjesť. „Poslednú dobu si akási čudná." keď to vraví Mariah niečo na tom bude.„Poďte už aj tak meškáme." vykašľala som sa na to a išli sme sa hodinu. Mcgonagallová v triede našťastie ešte nebola. 

„Dnes sa naučíme ako premeniť nejakú časť ľudského tela na zvieraciu."„A ako premeníme celého človeka na zviera?" ozval sa môj spolužiak.„K tomu sa dostaneme budúci rok a podľa toho čo predvádzajú terajší siedmaci..." riaditeľka pohoršene kývala hlavou. Museli sme sa zasmiať každý si vedel predstaviť čo vyvádzajú predovšetkým naši slizolinskí princovia.

Dvere sa rozleteli a dnu vletela zadýchaná Pomfreyová.„Poppy čo sa deje?" pýtala sa udivene Mcgonagallová.„Ou, nič Minerva všetko je v poriadku ja len potrebujem hovoriť so slečnou Potterovou...ihneď!" zmätene som pozrela na mojich priateľov akoby som čakala že oni budú vedieť niečo viac ako ja. Pomfreyovú som ešte nikde nevidela takú roztržitú, vlastne nikto preto na mňa všetci zízali ako na vraha keď som odchádzala.

„Sadnite si drahá." Nikdy predtým som ešte v jej kabinete nebola. Bola to príjemná malá miestnosť v pohodlnými kreslami. Položila predo mňa šálku čaju.„Madam Pomfreyová prečo som tu?" pripadalo mi to že sa snaží čo najviac vyhnúť tomu vysvetleniu.„Keď ste tu po zápase ležala urobila som pár testov a dnes ráno som skončila s výsledkami." povedala skleslo.„Som snáď chorá?" istý čas sa necítim najlepšie to áno ale pochybujem že je to niečo vážne. „Vysvetlíte mi už konečne čo sa deje?" vybehla som na ňu keď neodpovedala. Zase podráždene, odkedy som taká náladová? Pomfreyová sa tvárila veľmi smutne a ľútostivo. Takéto pohľady liečiteľov nikdy nevedú k ničomu dobrému.

„Tréning sa ruší povedz to aj ostatným." zastavila som Franka po ceste z ošetrovne aj keď sa už chcel opýtať na zdôvodnenie nedala som mu príležitosť a rýchlym krokom som odišla.

Ostávali dva týždne do Vianočných prázdnin. Celé dni som podľa mojich priateľov chodila ako telo bez duše a súhlasila som s nimi pri pohľade do zrkadla. Poverila som Rose aby viedla tréningy, ja so nešla ani na jeden a nemala som v pláne nikomu nič vysvetľovať. Len dvaja ľudia vedeli čo sa deje. Mariah a Dylan, ostatným som nechcela zbytočne robiť starosti a už vôbec ich vydesiť. Po pravde som asi ani nebola schopná pripustiť to sama sebe nie to ešte niekomu inému.

„Lily môžeš na chvíľu?" chytil ma niekto po večeri keď som si zjavne zbytočne myslela že mám posledný deň školy už v kľude za sebou.„Ak to bude rýchlo." povedala som odmerane.„Čo je to s tebou? Bol som za tebou na tréningu Rose hovorí že na nich nechodíš, celé dni sa mi vyhýbaš, vždy ťa čakám o rovnakom čase v núdzovej miestnosti ale teba nikde." pocítila som že sa mi chce plakať.„Scorpius ja...už sa nemôžeme viac stretávať." odvrátila som zrak. Nedokázala som sa mu pozerať do očí.„Lily čo..."„Nie! Je koniec tohto celého nech to medzi nami bolo čokoľvek nechcem v tom pokračovať, nemôžem...Už ťa nechcem vidieť, čo si mi to urobil!" po lícach mi tiekli slzy. Scorpius mi položil ruku na tvár a palcom ich zotrel. Odtiahla som sa od neho a bez toho aby som na neho čo i len znova pozrela, ušla som.

„Zvládneš to?"„Sú to len tri týždne budem v poriadku." ubezpečovala som svoju priateľku počas cesty na sviatky domov.„Musíš nám písať zlatko, najlepšie každý deň." hovoril mi vážne Dylan.„Alebo zavolaj budeme mať mobily pri sebe!" uisťovala ma Mariah. „Nebojte ozvem sa." pousmiala som sa a hodila som sa mu do objatia. Ani neviem ako a zaspala som.

„Deti, večera!" ozvalo sa zdola a ja som sa neochotne postavila z postele.„Sestra." s obavami som sa otočila tak nejak som presne tušila čo bude nasledovať.„Čo má znamenať to so Scorpiusom?"„To nie je tvoja vec." odbila som a chcela odísť ale on ma chytil za lakeť a pritlačil k stene.„Pusti ma." zavrčala som.„Tak mi vysvetli čo sa tu deje!" povedal ostro.„Nemôžem...ja...ja nemôžem Al." rozplakala som sa a úplne som stratila nad sebou kontrolu. Al bol vždy odmeraný ale na mňa nedal dopustiť. Zahodil tú ľadovú masku a silno ma objal. Hladkal ma po vlasoch a snažil sa upokojiť.„Lily! Albus! Poďte už!" Al mi chytil tvár do rúk a jemne povedal.„Bude to v poriadku, večer za tebou prídem, hlavne sa upokoj som tu s tebou." poutierala som si slzy a zišli sme do jedálne. Počas večere som sa trochu upokojila keďže mama povedala že na Vianoce prídu aj James a Teddy s Victoire! Aspoň nejaké dobré správy.

„Spíš?" otočila som sa na brata medzi dverami.„Nie." zašepkala som. Pomaly zavrel dvere a ľahol si ku mne.„Braček je to zlé. Všetko je na hovno."„Pssst, už je to dobré." šepkal a objímal ma. Plakala som mu do hrude a nedokázala som sa upokojiť.„Nič nie je dobré Al."„Povedz mi pravdu, čo sa stalo medzi tebou a Scorpiusom a čo ti urobil?" musela som mu to povedať, on mi bol vždy najbližší.

„Kurva." zašepkal keď som mu povedala všetko.„Bude to v poriadku sestrička, niečo vymyslíme." sama som neverila tomu že to myslí vážne.„Nemôžem to tajiť navždy. Skôr či neskôr sa to zistí keď no..."„Aj Scorpius má právo vedieť čo sa stalo." povzdychla som si, vedela som že by som mu mala povedať prečo som sa mu začala vyhýbať.„Ja viem, poviem mu to po prázdninách, všetkým to poviem." sľúbila som. Bol to ťažký deň pritúlila som sa k bratovi a pokojne som zaspala.

Tajomstvo NepriateľovWhere stories live. Discover now