„Na slizolin!" „A tohtoročný metlobalový pohár!" pripíjali Nott a Zabiny ešte ten večer na obrovskej oslavnej párty. „Hej! A na Scorpiusa! Ktorý dnes nie je len že zaručil naše víťazstvo..." „Ale aj zachránil Lily!" „A DOSTAL PONUKU DO LONDÝNSKEHO METLOBALOVÉHO TÍMU OD SAMOTNEJ KAPITÁNKY A DLHOROČNÉHO STÍHAČA!" zvrieskli naraz. Všetci ostali stáť ako obarený otočili sa na Malfoya a začali mu gratulovať a skandovať jeho meno. „Ach, tým dvom tak niečo povedať!" rozčuľovala sa Mariah. Nech sa snaží ako chce predo mnou nezakryje slabosť ktorú má na Zabinyho. „Len na ňom nenechaj oči." šťuchla som do nej a a lišiacky som sa zaškerila. Takmer hneď sa začala červenať. HA! Trafila som presne do čierneho. „Choď za ním." povzbudzovala som ju ale neprichádzalo do úvahy aby som ju k niečomu dotlačila.
„A že vraj ja som tvrdohlavá!" ohradila som sa na ňu.
„Áno si!"
„Nehádaj sa so mnou!"
„Budem!"
„Aj tak vieš že mám pravdu!"
„Nemáš!"
„Tak choď za ním!"
„Prečo by som to robila?"
„Lebo na ňom ideš oči nechať!"
„Hlúposť!"
„Pravda! Úplne súhlasím s Lily mala by si ísť za ním." tľapol si so mnou Dylan a už ho zase nebolo. Ten chalan vie ako ísť rovno k veci.
„Heej! Dámy čo že sa tu deje?" obe sme až nadskočili. Ani sme si nevšimli ako sa pri nás objavil Albus už pod značným vplyvom alkoholu. „Dajte si s nami!" spoza chrbta vytiahol fľašu a už mi ju pchal do ruky. „Tak teda na slizolin a na Scorpiusa." zdvihla som fľašu hrdo som sa na neho usmiala a s radosťou som sa napila. „Kurva." zašepkala som. Celý žalúdok som mala ako na vode. „Lily si v poriadku?" opýtal sa Jake. „Akosi mi to dnes nesadlo." povedala som cez grimasu a podávala fľašu ďalej bolo mi tak zle že som sa na ňu nemohla ani pozerať. „Fakt mi je z toho na grc musím si." „Čo?" „Nie no tak Lily!" „ Lily ostaň sadneš si a prejde to." prehovárali ma všetci naokolo. Nakoniec som súhlasila ale k alkoholu som ani nepričuchla.
„Džús?" prekvapene som sa otočila za gaučom stál Scorpius s pohárom tekvicového džúsu. Vďačne som ho prijala. Sadol si vedľa mňa a pohladkal ma po líci.„Čo to robíš, niekto nás uvidí?" rozhliadala som sa okolo či neuvidím Ala.„Vie to." spýtavo som zdvihla obočie.„Albus vie čo je medzi nami." Neverila som mu. Ak by to môj brat vedel pochybujem že by čo i len jeden z nás ešte žil.„Nepovedal som mu to sľúbil som ti že to neurobím." povedal skôr než som ho presne za to chcela ozjapať.„Všimol si to sám. Pred pár dňami keď si naletela do našej izby s tou palicou. Spoznal to z tvojej reakcie keď ti povedal že mám hore babu a dnes na tom ihrisku. Prišiel za mnou do krídla a opýtal sa ma na to alebo presnejšie ma rovno obvinil že spím s jeho sestrou a ak mu okamžite nepoviem pravdu o všetkom bez toho aby sa na čosi musel opýtať poležím si tam ešte dlho." Srdce mi v tej chvíli striedavo prestalo byť a naopak búšilo tak rýchlo až som čakala že vyletí!„Zobral to lepšie ako som čakal." dodal po chvíli.„A to?" opýtala som sa ale nie s obavami keďže zjavne nemal žiadne vážne zranenia. Síce ak by už Al vybuchol ani fakt že je Scorpius jeho najlepší kamarát by nestačil že by ho nebrali k Mungovi pri troche šťastia aspoň v zápalkovej škatuľke.„Povedal, citujem : Neviem či ťa mám zajebať za to že chrápeš s mojou sestrou alebo ti dať medailu že si zabránil aby ma zavreli za vraždu nejakého hajzla ktorý by ju chcel len pretiahnuť."„To je fakt super." naozaj som mala radosť s toho ako to odhalenie nakoniec dopadlo. Myslela som že brácha bude šalieť.„No to som si myslel aj ja kým nedodal vetu: To ale nič nemení na tom že ak jej ublížiš zabijem ťa tak ako by som to urobil s kýmkoľvek iným."„Ou." túto pozíciu som mu naozaj nezávidela.„Ale stojí to za to."„Za čo?"„Že môžem urobiť toto a nech sa všetci strčia." uškrnul sa a vášnivo ma pobozkal. Cítila som na nás pohľady desiatky dievčat ktoré dobré že nevraždili len za to aby sa na nich Scorpius aspoň pozrel. Keď sa ozvalo pískanie a potlesk pomedzi bozky sme sa obaja zasmiali. V tej chvíli sme sa stali najpreberanejšou témou na Rokforte.
YOU ARE READING
Tajomstvo Nepriateľov
FanfictionLily a Scorpius úspešne taja svoj "vzťah" ktorý obaja vnímajú inak. Je to stále iba o vzájomnom uspokojení alebo k sebe rodený nepriatelia cítia niečo viac? Aby toho nebolo málo čo ak sa do toho nešťastnou náhodou zamotajú aj ich rodičia? Čo nakoni...