„Scorpius!" Zvolala som nadšene a vrhla som sa mu okolo krku. Cítila som sa ako pri našom prvom bozku. Kolená sa mi podlamovali a bruchu som mala motýle. A dieťa ale to bol detail. „Chýbala si mi." Zašepkal a daroval mi ďalší bozk.
„Ehm... niečo mi ušlo?" Ozval sa Derek. „Nič podstatné len som sa ťa zabudol opýtať či mi pôjdeš na svadbu." Uškrnul sa Scorpius. Crabbe, Jake a Derek na seba nechápavo zízali a Albus sa pučil smiechom. „Vy sa budete brať?" Opýtal sa neveriacky Jake. „Už to tak bude." Usmiala som sa. „Použil si na ňu imperius? Neverím že ti dievča ako Lily povedalo áno z vlastnej vôle." „Naser si Crabbe." Zavrčal Scorpius kým sa ostatný smiali.
„Ahojte." Do kupé vošiel Dylan s Mariah. „Ako sa cítiš mamička?" Vyzvedal Dyaln a jemne ma objal. „Mamička?!" Ďalší šok. „Budem otec!" Vyskočil Scorp a vykríkol. Nebyť toho že sme boli vo vlaku počula by to polovica Rokfortu.
Celú cestu sa chalani rozprávali o budúcom Malfoyovi, aký raz bude skvelý metlobalista, budú ho chcieť všetky dievčatá a všetky tie chlapské veci aký bude ich syn veľký frajer. S Mariah sme len pretočili očami a venovali sa všetkému možnému len aspoň na chvíľu nie dieťaťu.
„Kopol!" Vykríkla som skôr než som si uvedomila kde som. Všetky oči mojich spolužiakov padli na mňa, vrátane Mcgonagallovej. „Ehm..." „Prepáčte madam nechtiac som kopol Lily do nohy." Zahovoril pohotovo Dylan skôr než som to posrala ešte viac. Riaditeľka sa radšej nevyjadrila a pokračovala vo vysvetľovaní Merlin vie čoho.
„Kedy to urobí znova?" „Hovorím ti to už 10 krát že neviem." Vzdychla som. Scorpius sa skoro celý večer prihováral malému aby kopol. Márne. Dokonca ma presviedčal aby som ostala spať pri ňom. Nie že by som nechcela ale určite by celú noc nespal ale čakal kým sa malý pohne.
„Lily deje sa niečo?" opýtala sa starostlivo Mariah, videla že niečo nie je v poriadku.„Je mi hrozne, bolí ma brucho." odsunula som od seba tanier s raňajkami nedokázala som do seba nič dostať.„To nie je dobré, mala by si ísť za Pomfreyovou ona aj tak vie že si..."„Tichšie." prerušila som ju.„Lily, sľúbila si Scorpiusovej mame že sa jej ozveš keď sa niečo bude diať a musíš to povedať aj jemu lebo sa blázni."„Dylan ak mu to poviem zblázni sa od strachu a nič to nie je, zrejme len ranná nevoľnosť." došlo im že nemám v pláne o tom ďalej diskutovať.
Prešli dva týždne a moje bolesti horšie a častejšie. Keď som sa raz zobudila uprostred noci s príšernými kŕčmi čím som zobudila všetky moje spolubývajúce pochopila som že je zle.„Idem po Mcgonagallovú." ponúkla sa Alice Longbottomová a vybehla z izby. Do 10 minút ma brali na ošetrovňu.
„Minerva, musí ísť ihneď do nemocnice." zvolala rozhodne Pomfreyová.„Filius pošli list Potterovcom, Horace priveďte Albusa." velila riaditeľka.„Scorpius." zašepkala som. Všetci profesori prekvapene otočili hlavy.„Prosím pani profesorka. Scorpius musí ísť so mnou." snažila som sa posadiť ale nedokázala som to.„Obávam sa že..."„Minerva má pravdu. Bude lepšie ak pôjde s ňou." skočila jej do reči madam Pomfreyová za čo som jej bola nesmierne vďačná.„V poriadku. Horace choď po nich, my so slečnou Weasleyovou zoberieme slečnu Potterovú k Mungovi."
„Dobre musíš mi presne povedať čo ťa bolí."„Chcem pani Malfoyovú." žiadala som už keď som ležala na izbe v nemocnici.„Slečna Pott..."„Musí to byť ona! Len ona to pochopí!" dožadovala som sa. Videli že to so mnou nemá zmysel a sestrička odišla nájsť Scorpiusovu mamu.„Moja drahá čo sa to tu deje?"„Madam Pomfreyová vám to nepovedala?" úprimne som sa čudovala ale bola som jej vďačná. AK by sa to prevalilo mala by som v škole veľké problémy. AKoby ich už tak nebolo dosť. „Čo by mi mala..."„Lily." do izby vbehli obaja Malfoyovci.„Draco, Pansy." Mcgonagallová sa nestačila diviť.„Pani profesorka poďte so mnou a aj vy slečna Weasleyová." povedal pán Malfoy bez pozdravu a pobádal ich aby s ním odišli. Zrazu prišiel príval bolesti a ja som vykríkla. Obe sa na varovný pohľad pani Malfoyovej pratali preč.
„Pani Malfoyová čo sa s ním deje? Viem že je niečo zle najprv som si myslela že sú to len ranné nevoľnosti ale pred pár dňami sa to zhoršilo čo ak je neskoro a ublížila som mu, zranila som moje bábätko." po dlhej dobe som sa zase rozcítila a začala prúdom plakať.„Upokoj sa všetko bude v poriadku aj ono bude ak budeš pokojná. Si silné dievča zvládneš to." upokojovala ma ale nijako to nepomáhalo. Až kým mi nespravila niekoľko testov a s istotou nepotvrdila že je krpec v poriadku.
„Keď ti začalo tehotenstvo nevedela si o tom a pili si alkohol, dieťatko pocítili jeho vplyv až teraz ale keďže je to o pár mesiacov neskôr dokázalo sa bránil ale o to sa zdvojnásobilo tvoje utrpenie. Nemusíš sa však báť to malinké je zdravé a vyvíja sa presne tak ako má." usmiala sa a chytila ma za ruku. „Ďakujem vám pani Malfoyová. Za všetko." otvárala ústa že niečo povie ale dvere sa rozleteli a vletel môj otec. „Lily čo sa stalo ako ti je?" sypal. „Ocko upokoj sa som v poriadku. Nič sa nedeje." upokojovala som ho pri pohľade na ten jeho vydesený výraz. „Pansy..." „Len si robím svoju prácu." prerušila ho. Vďačne sa na ňu pousmial a pristúpil ku mne. Vo dverách sa objavila mama s Jamesom v pätách. Netušila som čo ten tam robí. Hneď po nich vbehli Albus, Scorpius a Rose a za nimi pán Malfoy s profesorkou Mcgonagallovou. Keď som si uvedomila že takúto príležitosť zrejme viac nedostanem rozhodla som sa že už je ten správny čas.
YOU ARE READING
Tajomstvo Nepriateľov
FanfictionLily a Scorpius úspešne taja svoj "vzťah" ktorý obaja vnímajú inak. Je to stále iba o vzájomnom uspokojení alebo k sebe rodený nepriatelia cítia niečo viac? Aby toho nebolo málo čo ak sa do toho nešťastnou náhodou zamotajú aj ich rodičia? Čo nakoni...